Lukkomaniaa ja fanitusta

  • 5 228
  • 29

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Vastaanotto on ollut kohtalainen tilanteeseen nähden. Kuitenkin tuntuu siltä, että varaa parempaankin olisi Lukkoleirissä. Välillä tulee heitettyä linkkejä Rauman Lukon kotisivujen foorumiin, jotka heti poistetaan ilmaa pilaamasta.Toisaalta Jatkoaika on melkoisen vahva paketti, joka näköjään vie ihmisen mennessään. En tiedä, että mikä meissä raumalaisissa vikana on, mutta tietystikään tappiokierteessä ei fanituskaan kiinnosta kovin tähtitieteellisesti. Välillä tuntuu siltä, että hyvä, kun saamme kautta kulmien kirjoittaa sivustostamme tänne Jatkoaikaan, ettei muut kanssa toverit hermostu. Mitä sitä sitten kautta kulmien aiheesta kirjoittamaan? Laitetaan suoraan oman otsikon alle, jotta nämä perusjatkoaikalaisetkin saavat laittaa mielipiteitään, kertoa hyvistä jutuistamme sivuilla. Minä sitä en taida tehdä, olkaa minulta jatkossa rauhassa.

Olemme pyrkineet rakentamaan juttuamme tavalla, mitä muualla ei tehdä. Sivuilta löytyy varmasti runsaasti juttua olosuhteisiin ja kapeaan aktiiviseen käyttäjäpohjaan katsoen, mitä muualta ei löydy. Meille saa antaa ideoita ja palautteita. Sivustoltamme saa olla kiinnostunut ja aktiivisia kirjoittajia aina kaivataan. Eipä tästä taloudellista hyötyä tule, ei sen puoleen, mikäli kaikkia ei miellytä otsikko.

Yhdessähän me olemme rakentamassa Lukkohenkeä ympärillemme!

EDIT: Linkit poistettu. Keskustelupalstan säännöt 13 §.

-Moderaattorit
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Upea palsta !

Kirjoitetaan tähän nyt palstan ylistyskirjoitus, en uskalla enää lainata tekstejä mutta (kansakoulupohja) useasta asiasta olen samaa mieltä. Niin että käyttäkää ihmeessä hyväksenne uuden upean foorumin palveluja, ei näitä joka päivä synny !

veini
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvää työtä... jatkakaa

Täytyypä minunkin kehaista. Komia palsta. Tunnukset tuli hankittua ja kirjoitellutkin olen joitain kertoja. Lähtökohtaisesti voisi tietysti ajatella, että päällekkäisyyttä on tämän JA:n Lukko-osion kanssa, mutta kyllä nettiin mielestäni mahtuu toinenkin kunnollinen palsta Jatkiksen lisäksi. Lukon omilla sivuilla olevahan nyt on mitä on sekä toteutukseltaan että keskustelun sisällöltään.

Sisältöehdotuksia kaipailtiin. Se nyt tulee ainakin mieleen, että edesmenneen sinikeltainen.net-sivuston (R.I.P.) ansiokkaat kausitilastot ym. eivät ole enää pariin kauteen päivittyneet. Oisko ideaa, jos tuo aineisto siirtyisi Manian sivuille? Iso työhän se on, joten ymmärrän toki, jos tuohon ei aika riitä.

Tsemppiä joka tapauksessa Lukkomanian ylläpitäjille. Hyvää työtä. Yritän ainakin itse kirjoitella myös siellä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Ihan mitenkään yleisesti dissaamatta, mutta mun mielestä olis kiva jos ihmiset, jotka tekee kotisivuja osais seuraavat asiat:
a) Visuaalinen suunnittelu
Jos et osaa suunnitella graafisesti pätevää sivustoa, älä tee sivustoa. Toi sivusto on mielestäni mistä tahansa kulmasta katseltuna järkyttävän huono. Paluu vuoteen '96 palasi mieleeni, kun otin ensimmäisiä kosketuksian html-koodiin, ja koulussa piti tehdä "kotisivut". Tällaista oli jälki siis jo silloin.
b) Oikeinkirjoitussäännöt
Pisteet, pilkut, yhdyssanat jne.
c) Sisällön tuotanto
Mikä on tämän sivuston funktio? Ketä tällä palvellaan? Mitä tämä sivusto tarjoaa jo olemassaolevien www.raumanlukko.fi:n ja www.jatkoaika.com:in lisäksi?
 

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
JZZ kirjoitti:
Ihan mitenkään yleisesti dissaamatta,

Olipa nyt turhan tyly kommentti. Sivuunkirjoittanutta ainakin viehättää aito innostus ja pyrkimys. Jos niitä riittää, niin mahdolliset särmät myös hioutuvat.


PS.

JZZ kirjoitti:
olemassaolevien

Olemassa olevien
kirjoitetaan erikseen. Kuten kirjoittaja toteaa, oikeinkirjoitussäännöt on hyvä muistaa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Maffesoli kirjoitti:
Olipa nyt turhan tyly kommentti. Sivuunkirjoittanutta ainakin viehättää aito innostus ja pyrkimys. Jos niitä riittää, niin mahdolliset särmät myös hioutuvat.
Niin no. Mielestäni kritiikki on aika usein aiheellista, kun sivustoa mainostetaan mediassa, joka perustuu käyttäjien vuorovaikutukseen. Jotenkin mä en henkilökohtaisesti jaksa olla enää innoissani siitä, jos joku muu on innostunut ja yrittää. Hyviä saitteja jaksaa lukea, mutta IMO niissä on pohjana on toimiva leiska, jonka jälkeen hyvällä sisällöntuottamisella saadaan kävijät palaamaan sivustolle uudestaan.

Jossain tutkimuksessa todettiin, että ihminen päättää n. sekunnissa miellyttääkö sivusto silmää, ja lukeeko hän sitä koskaan. Mielestäni tuon sekunnin aikana tästä ei kauhean hyvää kuvaa ehdi saamaan. Pointtina tässä siis on, että kun kerran tehdään, niin miksei samantien kunnolla?

Olemassa olevien kirjoitetaan erikseen. Kuten kirjoittaja toteaa, oikeinkirjoitussäännöt on hyvä muistaa.
Totta. Nyt harmittaa :(
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ketäs tällä kirjoituksella sitten on tarkoitus palvella ?

JZZ kirjoitti:
Ihan mitenkään yleisesti dissaamatta, mutta mun mielestä olis kiva jos ihmiset, jotka tekee kotisivuja osais seuraavat asiat:
a) Visuaalinen suunnittelu
Jos et osaa suunnitella graafisesti pätevää sivustoa, älä tee sivustoa. Toi sivusto on mielestäni mistä tahansa kulmasta katseltuna järkyttävän huono. Paluu vuoteen '96 palasi mieleeni, kun otin ensimmäisiä kosketuksian html-koodiin, ja koulussa piti tehdä "kotisivut". Tällaista oli jälki siis jo silloin.
b) Oikeinkirjoitussäännöt
Pisteet, pilkut, yhdyssanat jne.
c) Sisällön tuotanto
Mikä on tämän sivuston funktio? Ketä tällä palvellaan? Mitä tämä sivusto tarjoaa jo olemassaolevien www.raumanlukko.fi:n ja www.jatkoaika.com:in lisäksi?

En oikein ymmärrä ketä tällä kirjoituksella sitten on tarkoitus palvella, olihan siinä tosin yksi hieno sana "funktio", täytyykin oikein katsoa sanakirjasta :) On se hyvä ettei tälläinen keskikertainen hölmö huomaa kaikkia muidenkaan virheitä, saati sitten omiaan. Näin onkin mukava nauttia eri palstoista joita toiset ovat luoneet, tai luovat. Onneksi ei ollut vielä koulussa koneita silloin kun meikäläinen sen on joskus käynyt, eipä tarvitse vertailla toisiin. Eiköhän sivut palvelle heitä jotka sinne itsensä sisään naputtelevat, se on vähän sama asia kuin naisten kanssa, nimittäin se nauttii joka työntää, ja toisin päin.

Niin tuolla asenteella ei koskaan syntyisi mitään uutta, aina voisi sanoa että mitäs ne uusia autoja tekevät kun Lada on jo keksitty, näinhän se totta kai onkin, toinen asia on sivustojen kehittyminen, tuskinpa vanha Kiekkopesäkään oli aivan samalla tasolla syntyessään, mitä jatkoaika nyt on. Eteenpäin elävän mieli sanotaan, minulla ei sivujen kanssa ole mitään tekemistä, tuollainen asenne vaan paistaa pahasti silmään !

Ps. Katsotaan nyt saanko itse lainauksesta penaltya, mutta ei sitä voi ihminen alkaa sanakirja kädessäkään perkele kirjoittelemaan, hinttimäistä touhua se on sekin !

veini
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Sv veinikretski kirjoitti:
Niin tuolla asenteella ei koskaan syntyisi mitään uutta, aina voisi sanoa että mitäs ne uusia autoja tekevät kun Lada on jo keksitty, näinhän se totta kai onkin, toinen asia on sivustojen kehittyminen, tuskinpa vanha Kiekkopesäkään oli aivan samalla tasolla syntyessään, mitä jatkoaika nyt on. Eteenpäin elävän mieli sanotaan, minulla ei sivujen kanssa ole mitään tekemistä, tuollainen asenne vaan paistaa pahasti silmään !
?

Mun mielestä taas asenteella, jossa mersujen joukossa tarjotaan ladaa, ei koskaan päästä eteenpäin. Jos sä oot ladaas tyytyväinen, niin ole vaan rauhassa, mun ei tarvii olla. Älä silti tuu mua syyttämään siitä etten tukisi sivustojen kehittymispyrkimyksiä, päinvastoin, mähän niitä peräänkuulutin? On vaan huomattavasti helpompi kehittyä, kun ei tarvis keksiä pyörää, sähköä ja ruutia uudestaan vaan vois ehkä kanavoida energiansa johonkin hyödylliseen.

Edelleen kyseessä on mun oma mielipiteeni, jonka esitin potentiaalisen lukijan näkökulmasta, koska koen kuuluvani kohderyhmään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Huomasin muuten kirjoituksessa lukuisia kielioppi virheitä:)

JZZ kirjoitti:
?

Mun mielestä taas asenteella, jossa mersujen joukossa tarjotaan ladaa, ei koskaan päästä eteenpäin. Jos sä oot ladaas tyytyväinen, niin ole vaan rauhassa, mun ei tarvii olla. Älä silti tuu mua syyttämään siitä etten tukisi sivustojen kehittymispyrkimyksiä, päinvastoin, mähän niitä peräänkuulutin? On vaan huomattavasti helpompi kehittyä, kun ei tarvis keksiä pyörää, sähköä ja ruutia uudestaan vaan vois ehkä kanavoida energiansa johonkin hyödylliseen.

Edelleen kyseessä on mun oma mielipiteeni, jonka esitin potentiaalisen lukijan näkökulmasta, koska koen kuuluvani kohderyhmään.

Nyt nyt pitäisi tuon suomenkielen kanssa olla sitten itse tarkempi, jos arvostelee muita ja sanan loput on mitä sattuu! En viitsi tässä niitä alkaa poimimaan mutta kirjoituksesi arvo putosi olemattomaksi niiden takia. Itse en ole sitä sanonut koskaan hallitsevani, saati muita kieliopillisia hienouksia, kuten pilkut ja pisteet. Nautin jääkiekosta ja sen ympärillä tapahtuvasta toiminnasta, nauttisit itsekkin ja jättäisit nuo muut seikat hieman vähemmälle :)

veini

Edit. No, se johtui tietenkin vain hermokotrollin pettäimisestä :)
 
Viimeksi muokattu:

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
JZZ kirjoitti:
Niin no. Mielestäni kritiikki on aika usein aiheellista, kun sivustoa mainostetaan mediassa, joka perustuu käyttäjien vuorovaikutukseen.
Samaa mieltä olen tästä, mutta kritiikinkin voi tuoda julki monella tavalla. Se, että haukkuu sivuston maanrakoon ja antaa ymmärtää, että tekijöiden olisi syytä luopua tuollaisesta, kun eivät osaa, ei ole sieltä hedelmällisimmästä päästä.

JZZ kirjoitti:
Mikä on tämän sivuston funktio? Ketä tällä palvellaan? Mitä tämä sivusto tarjoaa jo olemassaolevien www.raumanlukko.fi:n ja www.jatkoaika.com:in lisäksi?
Tätä mietin itsekin, mutta toisaalta, eihän se ole keneltäkään pois, jos samaa aihepiiriä käsitellään useammassakin paikassa. Lukon viralliset sivut ovat virallisuudessaan oma lukunsa eikä siinä juuri tule päällekkäisyyttä. Jatkoaika ja Lukkomania ovat tietenkin hyvin samansisältöisiä, mutta onko tuokaan nyt iso haitta.
Taisipa vielä olla niin, että Manian tekijät nimenomaisesti tässä topicissa toivoivat vinkkejä siitä, mitä sivustolla voisi olla, jotta se toisi lisäarvoa jo olemassa olevien foorumien tarjontaan.

Ja jos vielä sisällön tuottamisesta puhutaan, niin eipä tuosta isommin ruusuja voi jakaa mainitsemallesi raumanlukko.fi -sivustollekaan. Ainakin ajantasaisuuden suhteen sivut ovat koko lailla syvältä.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä JZZ:n kommentit olivat ihan asiallisia. Samoihin seikkoihin kiinnitin itsekin huomion. Etenkin tuota ulkoasua kannattaisi pyrkiä yksinkertaistamaan, ja poistamaan kaikki turhat härpäkkeet.

Mun mielestä homma on niin, että jos täällä mainostaa sivujaan, niin samalla valmistautuu myös mahdolliseen kehittävään kritiikkiin.

Sivun funktiota mietin minäkin, eli onko tuonne tarkoitus tulla jotain uutisia/kolumneja/otteluraportteja? Hyvillä nettisivuilla on säännöllinen päivitys, jotta kävijät tulevat aina tarkistamaan onko jotain uutta tarjolla. Uudet päivitykset pitäisivät olla myös helposti nähtävillä etusivuilla.

Sivustolla ihmeteltiin myös erään kuvaosion latausmääriä suhteessa etusivuun. Syy lienee yksinkertaisesti se, että kuvaosiota ilmeisesti on päivitetty ahkeraan ja näin ollen se on kerännyt kävijöitä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
ICE kirjoitti:
Mun mielestä JZZ:n kommentit olivat ihan asiallisia. Samoihin seikkoihin kiinnitin itsekin huomion.
Myönnettäköön, että nyt kun luen ton ekan postaukseni tarkemmin, niin onhan siinä aika terävästi sanottu asiat. Pointtina oli, että huonolla layoutilla karkoittaa 90% potentiaalisista sivujen käyttäjistä jo ennen kuin he ovat ehtineet lukea sanaakaan tekstistä. Sen takia onnistuneeseen layouttiin kannattaa panostaa. Jos sellaista ei osaa itse tehdä, kannattaa pyytää joku muu tekemään - netti on täynnä ihmisiä jotka tekevät lähes ilmaiseksi töitä.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Kiitoksia JZZ:lle ja kumppaneille hienoista palautteista. Mietin asiaa hieman ja tiedän suurinpiirtein, miten se Layout pitää muuttaa tuollaisessa jutussa. Tässä on vain ollut niin monenlaista, ettei ole oikein ehtinyt kunnolla keskittymään kunnolla työn ohessa tuohon juttuun. Paljon ollaan kuitenkin pikkujuttuja saatu korjatuksi kuten esim. foorumin asetukset jne. Foorumijuttu oikeastaan on vienyt viime aikoina aikaa melko paljon tuossa. On melko runsaasti pikkujuttuja, joista on pitänyt ottaa selvää.

Palaute on aina aiheellista, mikäli asia voidaan korjata ja sen aiomme tehdä vieläpä tänään pienin säädöin koskien etusivua. Tosin viimeisestä ja lopullisesta mallista en osaa vielä sanoa.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jep, tsemppiä vaan sivujen parissa. Omat kommentit siis kohdistettu juuri tuohon "pääsivuun", keskusteluosioon en ottanut kantaa. Se näyttääkin ihan nätisti pyörivän mukavan näköisellä pohjalla.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan hyvä alkuhan tuo on ja toivottavasti kehittyy lukolta puuttuneeksi fanisivustoksi.

JZZ antoi ihan aiheellista kritiikkiä joskin rankemmalla kädellä (???)

Sivuston layout voisi olla toki ammattimaisempi ja "editorien" kirjoitustyyli tahdikkaampaa. Musta tausta tökkii vastaan iteselläni samoin nuo it-mainokset, jotka ilmeisesti seuraavat väkisinkin mukana.

Keskustelupalsta näyttää hyvältä ja toimivalta. Positiivista myös joukkueanalyysit.

Toivottavasti saatte muita harrastajia mukaan ylläpitoon (JZZ?), jotta työmäärä ei alkaisi painamaan.

Tsemppiä!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pronger kirjoitti:
Toivottavasti saatte muita harrastajia mukaan ylläpitoon (JZZ?), jotta työmäärä ei alkaisi painamaan.
Nykyiset harrasteet vie jo sen verran aikaa ettei kyllä onnistu.

Mut jos leiskan vääntäminen tuntuu vaikealta, niin kannattaa tsekata netistä jotain ilmaisia layoutteja. Googleen hakusanaks "free layouts", niin niitä löytyy about 1000000+. Noita voi muokata perus-HTML-taidoilla aika iisisti haluamaansa suuntaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Repolainen kirjoitti:
Heittivät minut sitten pihalle kun puolustin veiniä. No elämä on:)

Siis mitä? Ainakin nyt just olet siellä jäsenenä, juuri katsoin. Mitenkä se muuten veiniin liittyisi?
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olkku kirjoitti:
Siis mitä? Ainakin nyt just olet siellä jäsenenä, juuri katsoin. Mitenkä se muuten veiniin liittyisi?

Turha sitä täällä on puida, mutta kai minäkin saan jotain kirjoittaa. Mitään erimielisyyksiähän ei ollut vaan ihmetellen kysyin sinun VIP statusta ja ylläpitäjien vihamielisyyttä oikeassa elämässä kaverisia kohtaan. Se oli liikaa ja kirjautuminen sisään palstalle estettiin.

Edit. Meitä on kuitenkin niin vähän että toivottavasti pystymme yhdessä tulevaisuudessakin kannustamaan rakastamamme joukkue voittoon. Selän takana paskanpuhuminen ei kuulu tähän meidän hommaamme sillä samaa tavoitetta ajamme ja vaikka taloudellisesti olemme suuria, niin olemme kuitenkin pienin kannattajamäärissä mitattuna.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Yhteisellä asialla tässä kaikki ollaan...

No joo, niin kuin sanoin jo kerran uusi Lukkopalsta on upea ja toivon sille kaikkea hyvää. Kannattaa varmaan keskittyä olennaiseen ja kannustaa omiamme, poikien foorumi ja yritys on fantastinen ja alkutaipaleillaan. Varsinkin kun sinikeltainen areena on kai nähnyt viimeiset henkenvetonsa, toivottavasti sinne saadaankin siirrettyä kaikki se historia mitä siellä sisällä on!

Nostetaan Lukko tänä vuonna pleikkareihin ja kannustetaan kaikki omaamme siellä missä voimme sen tehdä, itse keskityn enemmän omaan foorumimme DK,hon:) Eikä siinä tänä aamuna niin kovasti häpeämistä olekkaan:) Siellä teen omaa työtäni kannattamani joukkuueen eteen uudella foorumillamme ja palstapohjallamme jota kehittelemme. Niin että kaikille meille riittää palstakilometrejä varmasti nyt ja tulevaisuudessa. DK-Maailma riittää veinille, käykääpäs muuutes tsekkaamassa:)http://cryptedcup.net/davidkrokett/

Että sellaista pässinlihaa

veini
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Sv veinikretski kirjoitti:
Varsinkin kun sinikeltainen areena on kai nähnyt viimeiset henkenvetonsa, toivottavasti sinne saadaankin siirrettyä kaikki se historia mitä siellä sisällä on!
Asia ei ole yksinkertainen esim. koskien Sinikeltaista areenaa. Tässä varmasti pitää ajatella hieman myös asiaa toisten osapuolten kannalta.

Suoranaista plagiaatiota ei edes ole ajateltu ja täällä ollaan myös tietoisia tekijänoikeuskysymyksistä. On väärin kai sanoa, että siirretään kohteesta A tietoja kohteeseen B. Ei se käytännössä voi toimia ihan niinkään.

Juuri nyt täällä päässä eniten tässä mietityttää sivuston resurssit. On kai pakko jatkossa jaksottaa sivustoa jollakin tavoin esim. kuvien osalta tai ladata ne sivuille hieman eri kautta. Ehkä pitää raskaimmat elementit käännyttää toisen palvelimen kautta. Suurimpana ongelmana rehellisesti ottaen on kaistaleveys "bandwidth". Palvelimen ylläpitäjän lupaama kaistaleveys on 1 Gt/kk, joka vaikuttaa äkkiseltään kyllä kovin riittävältä. Kuitenkin tuota kaistaa on kolmen viikon aikana käytetty jääkiekkokuvien latailuun, sivujen rakenteluun. Pelkästään me Lukkokannattajat olemme lataessamme sivuja koneillemme käyttäneet kaistaa 500 MB edestä kolmessa viikossa. Kyse ei ole nyt siis foorumista.

Onneksi näin alkuun kaistaleveys saa mennä miinuksellekin jopa rajusti. Kyllä sieltä varmasti palveluntarjoajalta pian alkaa tulemaan punaisia sähköpostiviestejä :D
 
Viimeksi muokattu:

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Päivitysten jälkeen on helppo hymyillä aina. Mielestäni nyt jo mukiinmenevää...

Funktioista, siniinistä tai kosiineista en tiedä sivustolla, mutta varmaankin arcustangentti puuttuu yhä, mikä liekään. Nyt varmasti tuo sivusto tyylinsä puolesta jo kelpaa valtaosalle Lukkokannattajista. Vihdoinkin ollut aikaa miettiä hieman tyyliäkin. Tausta ja logo eivät ole allekirjoittaneen käsialaa ;).

Joka tapauksessa huonon etusivun turvinkin palaute on ollut yllättävänkin positiivista lukkokannattajien joukossa kautta linjan ja selvästikin funktioita, argumentteja ja arcustangettejakin on ollut riittävästi.

Kiitokset lukkokannattajille kautta linjan menneestä vuodesta 2006!
 
Viimeksi muokattu:

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Metsästäjä kirjoitti:
Päivitysten jälkeen on helppo hymyillä aina. Mielestäni nyt jo mukiinmenevää...

Funktioista, siniinistä tai kosiineista en tiedä sivustolla, mutta varmaankin arcustangentti puuttuu yhä, mikä liekään. Nyt varmasti tuo sivusto tyylinsä puolesta jo kelpaa valtaosalle Lukkokannattajista. Vihdoinkin ollut aikaa miettiä hieman tyyliäkin. Tausta ja logo eivät ole allekirjoittaneen käsialaa ;).

Joka tapauksessa huonon etusivun turvinkin palaute on ollut yllättävänkin positiivista lukkokannattajien joukossa kautta linjan ja selvästikin funktioita, argumentteja ja arcustangettejakin on ollut riittävästi.

Kiitokset lukkokannattajille kautta linjan menneestä vuodesta 2006!


Ihanan retrohenkinen! 90-luvun alun tunnelmaa, tulee ne vanhat hyvät ajat mieleen. Hienoa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös