Lukkohuhuja

• 1 861 404
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Itse ottaisin Kallen takaisin avosylin, hän on erittäin hyvä pelaaja ja vielä oman kylän poikia. Olisihan se hienoa että Kalle lopettaisi uransa kasvattajaseurassaan. Tietenkin Kallen täytyy itse päättää onko hänellä vielä annettavaa jääkiekolle vai meneekö perheen hyvinvointi jo edelle.

Epäilisin, että perheen hyvinvointi menee aina jääkiekon edelle.

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Epäilisin, että perheen hyvinvointi menee aina jääkiekon edelle.

No tottakai perhettä ajatellaan... Tarkoitin lähinnä Kallen pojan sairastumista ja siitä seuranneita asioita. Esim. Tuntuuko jääkiekko aivan turhalta sen jälkeen kun oma poika koki sairastumisen syöpään. Tällä hetkellä tosin taitaa tämän asian suhteen olla asiat paremmin.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Torkki

Jaahas, Linköping ei sitten tarjonnut Torkille uutta sopimusta, ja niinpä mies etsii uutta seuraa, ykkösvaihtoehtonaan edelleen Elitserien.

Itseni kannalta ottaisin Torkin koska vaan rosteriin, mutta Lukon kannalta vahvistusta kaivataan enemmän ykkösen/kakkosen keskelle ja sitten pakistoon.

Lähde: http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=21789

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos Torkin tapainen pelaaja on vapailla markkinoilla, niin minusta ei kannata paljon ajatella sitä millaisia pelaajia joukkueeseen tarvittaisiin. Toke kuuluu niihin pelaajiin, joista Lukon pitäisi olla aina kiinnostunut, oli laitahyökkääjiä joukkueessa sitten ennestään 2 tai 16.

Eiköhän Samille Elitserienistä tarjouksia rupea tippumaan tuota pikaa.

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon sivuilla laulellaan että Torkki olisi kiinnostunut pelaamaan Lukossa.

Mikähän miehen palkkatoive ja onkohan Toke hieman "vääränmallinen" pala Lukon palapeliin. Sentteriä rosteri huutaa edelleen...

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lukon sivuilla laulellaan että Torkki olisi kiinnostunut pelaamaan Lukossa.

Mikähän miehen palkkatoive ja onkohan Toke hieman "vääränmallinen" pala Lukon palapeliin. Sentteriä rosteri huutaa edelleen...

Toke ei olisi koskaan vääränmallinen palapeli. Kyllä tonne nytkin kakkosen laidalle Toke menisi erinomaisesti. Mutta mutta. Jos polvien tilanne on tosiaan heikko, niin kyllä niiden pitäisi olla kunnossa. Ei Lukko mikään väliaikainen sparrailupaikka voi olla, vaikka oman kylän poikia onkin.

Kunnossa oleva Toke Lukkoon, niin allekirjoittanut kusisi hunajaa. Mielellään parin vuoden sopparilla. Tokella on pysyvä tarjous Lukkoon, joten rahasta ei voi olla kiinni tämä homma. Noloahan se olisi, jos lupauksia ei pystyttäisi lunastamaan.

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tokelle 2-vuotinen soppari kouraan ja samalla heivataan juntuset yms. helvettiin. Jos tuon tasoinen peluri haluaa ITSE pelata Lukossa, niin ei pitäisi olla muita vaihtoehtoja kuin sopimus.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Torkki on yksi niistä pelaajista, jonka haluaisin ehdottomasti nähdä kettupaidassa tulevina vuosina. Jos Tokella on tosiaan halukkuutta palata Raumalle, niin sopimuksen tarjoamisen pitäisi olla selviö. Ongelmaksi tässä tilanteessa ilmeisesti muodostuu polven arvoituksellinen kunto sekä Lukon laituriosaston runsas miehitys tulevaa kautta ajatellen. Sentteriähän tässä ollaan haettu, mutta yksi vaihtoehto voisi olla Viinasen peluuttaminen keskellä, jolloin Torkille avautuisi paikka "kakkosen" laidasta.

Jos Torkin polvi on pelikunnossa ja mies on valmis vähintään kahden vuoden sopimukseen, niin ei muuta kuin sopimustarjousta pöytään. Token tasoisia omia kasvatteja kun ei ihan joka vuosi ole saatavilla. Myös tulevan kauden markkinoinnin kannalta Token hankinta olisi huippujuttu, sillä onhan kyseessä yksi raumalaisyleisön suurimmista suosikeista 2000-luvulla.

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä Tokelle aina tilaa on Lukossa, mutta eri asia on missä kunnossa paikat on ja mikä on miehen motivaatio palata kotimaiseen liigaan. Värikkäitä pelaajia ei koskaan liikaa ole.

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sentteriähän tässä ollaan haettu, mutta yksi vaihtoehto voisi olla Viinasen peluuttaminen keskellä, jolloin Torkille avautuisi paikka "kakkosen" laidasta.

Kuullostaisi aika hyvälle. Lamppu häärimään väkkäränä vielä laidalle...

Torkki on todennut viihtyvänsä Elitserienissä todella hyvin ja kehuu sarjaa Euroopan parhaaksi. Torkki on pelannut kelpo kaudet ja ihmeellistä olisi, jos ei yksikään seura Ruotsissa olisi kiinnostunut miehen palveluksista. Kertooko se sitten karua faktaa miehen polvien tilasta, who knows...

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Torkki kuuluu kyllä tosiaan niihin pelaajiin, joille pitäisi löytyä Lukosta aina paikka. Nyt kun laitureita on riittävästi jo entuudestaan, ei pitäisi edes jalan kunto olla esteenä. Tietysti tuo palkka on vähän ongelmallinen, jos pelurin tiedetään olevan pahasti rikki(mutta kelpaa siltikin mulle, kun ei tarvitse omasta pussista maksaa).

Tokella ei kuitenkaan ole nuo ulkomaan kaudet pisteiden valossa mitenkään hyvin menneet ja se saattaakin vaikeuttaa hyvän sopimuksen saantia Elitserieniestä.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Luleå näyttää myös olevan kiinnostunut tokesta .

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tokelle 2-vuotinen soppari kouraan ja samalla heivataan juntuset yms. helvettiin. Jos tuon tasoinen peluri haluaa ITSE pelata Lukossa, niin ei pitäisi olla muita vaihtoehtoja kuin sopimus.

Totta. Sopimus kouraan jos miestä kerran kiinnostaa, ja hommataan sitten se ulkkarisentteri vielä tuohon lisäksi. Kyllä rahaa pitäisi vielä sen verran olla, ja Torkin hankinta on kausikorttimyynnin kannaltakin kova juttu joten se olisi sopimus joka poikisi rahaa. Torkki+ sentteri ja tuo alkaa näyttämään todella hyvältä. Torkki-Sahlstedt-Saarela ja yksi kanukkipakki lisää...eiköhän sillä kelpaisi liigaan lähteä

Mutta tuskinpa mies vielä palaa lukkoon, jotenkin en jaksa uskoa.

joukke69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Luleå näyttää myös olevan kiinnostunut tokesta .
Joo ja mielenkiintoinen pointti tuossa tarinassa koski Victor Ujcikkia. Kaveri on näköjään ollut lähellä Luleån kanssa sopimustakin, mutta jättänyt leikin kesken kun koira olisi joutunut karanteeniin... eli kun puhutaan ammattikiekkoilijasta ja sopimusten tekemisistä niin enpä ole ajatellutkaan asiaa tuolta lemmikki kantilta... Perskules ja Samillakin on koira...

"Förutom Miloslav Horava och Sami Torkki kan Juuso Pulliainen även erbjuda Jussi Tarvainen och Viktor Ujcik. Den sistnämnde var nära en övergång till Luleå för ett par år sedan men när hans hund skulle sättas i karantän hoppade han av."

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pappa betalade?

Tunteella Toke sopii aina minun Lukkoon, mutta kun mietitään järjellä, niin jos budjetista pidetään tiukasti kiinni ja tiedetään että tarvitaan vielä kädellinen sentteri (ykkös yv:n pyörittäjän vastuu) ja muistetaan että pakisto on edelleen aika kapea, niin kyllä ykkössena ja laadukas pakki menee edelle.

Sinänsä ihan mielenkiintoinen ajatus laittaa Iiro taas keskelle ja Toke laitaan, saattaisi jopa toimia, mutta edelleen jäisin kaipaamaan niitä käsiä yv:n pyörittämiseen. Aika paljon oltiin viime vuonnakin Staran varassa. Toisaalta RTK:n aarrearkut ovat ennenkin avautuneet erikoistapauksissa, joten miksipä ei nytkin? Ja ainahan voidaan laitaa kaksi noista viidestä 3-4 kentästä myydään –palstalle...

Psychodadin Sahlsted, Torkki, Kanukkipakki kuulostaisi mukavalta lisältä nykyjoukkueeseen, mutta tuskinpa kahta ensin mainittua ensikauden Lukossa nähdään...

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Psychodadin Sahlsted, Torkki, Kanukkipakki kuulostaisi mukavalta lisältä nykyjoukkueeseen, mutta tuskinpa kahta ensin mainittua ensikauden Lukossa nähdään...
Itse ainakin toivon että tuosta kolmikosta tulee edes yksi, ja eniten ehkä Sahlstedtia. Toki pakistokin huutaa käsiä, mutta tuolla voitaisiin lähteä jo "kokeilemaan" liigan alkuun, perinteisestihän niitä kiekollisia pakkeja löytyy runsaasti marraskuun alkupuolella ;)

Torkki mahtuu toki aina mun Lukkooni, mutta tällä hetkellä rosteri vaatisi kädellistä sentteriä, joka Sahlstedtista löytyy.

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tokella on pysyvä tarjous Lukkoon, joten rahasta ei voi olla kiinni tämä homma. Noloahan se olisi, jos lupauksia ei pystyttäisi lunastamaan.

Taitaa olla vakuutusmaksut sen verran kovat, että hinta-laatusuhde ei täsmää. Polvessa (saattoipa olla joku muukin) on kuulemma niin paljon vikaa, että se voi hajota milloin tahansa. Tämän takia vakuutusmaksu on tavallista kovempi. Onko joku muu kuullut asiasta? Tällaista huhua kuulin...

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Velipojasta polvi paranee

Mä ihmettelen sitä että miksei sitä polvea voi leikata? Vai joko vaiva on sellainen ettei edes puukko auta?

joukke69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja oli polven tähystyksessä jälleen viime viikon lopulla Ruotsissa.

Mä vähän luulen, että molemmat kerrat ovat olleet tähystyksiä ja kokemuksesta voin kyllä sanoa, että hallilla olevien täyspäiväisten fysioterapeuttien hoidossa "normi" tähystys paranee todella nopeasti. Jos tällainen "mattimeikäläinenkin" saa konttinsa kolmessa viikossa sellaiseen kuntoon, että pystyy tramppaamaan pisin Prahan katuja pitkän viikonlopun niin on se kumma jos huippu-urheilijalta se ei onnistu.

edit typo

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mä vähän luulen, että molemmat kerrat ovat olleet tähystyksiä ja kokemuksesta voin kyllä sanoa, että hallilla olevien täyspäiväisten fysioterapeuttien hoidossa "normi" tähystys paranee todella nopeasti. Jos tällainen "mattimeikäläinenkin" saa konttinsa kolmessa viikossa sellaiseen kuntoon, että pystyy tramppaamaan pisin Prahan katuja pitkän viikonlopun niin on se kumma jos huippu-urheilijalta se ei onnistu.

edit typo

Toisaalta vainoharhaisempi kaveri voisi laskea 1+1, viime viikolla oli polven tähystys ja sen jälkeen ilmoitettiin ettei Torkin sopimusta jatketa.

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Riippuu aika paljon siitä mitä siinä tähystyksessä tehdään.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos kenelläkään mitään tietoa noista kolmesta myytävänä olevasta pelaajasta, joista nimimerkki duro haastelee Lukon sivuilla? Samainen kaveri kirjoitti myös että noiden kolmen lisäksi Tuomainen olisi lähdössä. NHL?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.