Onko lähde tässä kohtaa luotettavampi kuin taannoin Suikkasen tapausessa?
Ei, ja nähtävästi ankaksi jäi, kun mitään ei tapahtunut.
Onko lähde tässä kohtaa luotettavampi kuin taannoin Suikkasen tapausessa?
Tänään hallilla viisi erihenkilö kertoi minulle, että viimeistään torstaina julkaistaan sen uuden tsekkipakin sopimus Lukkoon. Koitin nimeä kysellä, mutta kukaan ei sitä tiennyt. Eli jos mennään noilla tuntomerkeillä niin se ei ole hyvällä todennäköisyydellä Novak (pelasi eilen ja teki maalin). Toivottavasti olisi näin, että sieltä joku torstaihin mennessä tulisi.
Tänään hallilla viisi erihenkilö kertoi minulle, että viimeistään torstaina julkaistaan sen uuden tsekkipakin sopimus Lukkoon.
Päivän UR:ssa Koiviston vaimo on jo saapunut lastensa kanssa Raumalle ja kertoi, että jos hän saisi päättää niin Toni pelaisi Lukossa. Aika faffasti on tyrkyllä ja jotenkin sellainen kutina on, että Koivistolla on jo sopimus ensi kaudesta Lukon kanssa, mutta tämä kausi on vielä auki missä pelaa.
Jos lähteenä on hallihuhu, niin luultavasti kyseinen pelaaja ei ole tsekki, tuskin on edes pakki. Laittaisin rahani akiseitsoseen ja koottuihin selityksiin "tarvittiin sentteriosastolle laajuutta ja X X on osoittanut potentiaalia" tai "X X kaipasi uusia haasteita ja halusi tulla pelaamaan Raumalle".
Tänään hallilla viisi erihenkilö kertoi minulle, että viimeistään torstaina julkaistaan sen uuden tsekkipakin sopimus Lukkoon.
Kyllähän tuo aika selkeästi käy tuosta jutusta ilmi jos kerran alkavat rakentaakin. Tietysti nykyään voi käydä missäpäin maailmaa vain töissä kun liikkuminen on nopeaa, mutta kyllä itse ainakin uskoisin että isäkin haluaa viettää enemmän aikaa perheensä kanssa kun pojat ovat pian kouluiässä. Vai onko silloille käynyt kuin Koivistojen rivitaloasunnolle kun kaveri vaihtoi Ilvekseen?Päivän UR:ssa Koiviston vaimo on jo saapunut lastensa kanssa Raumalle ja kertoi, että jos hän saisi päättää niin Toni pelaisi Lukossa. Aika faffasti on tyrkyllä ja jotenkin sellainen kutina on, että Koivistolla on jo sopimus ensi kaudesta Lukon kanssa, mutta tämä kausi on vielä auki missä pelaa.
Sovitaanko, ettei nimimerkki "Villi-Länsi" kerro enää yhtään huhuja tai tietoja?
Kun ei osu niin ei osu.
Samaa mieltä, jonkun aikaa foorumia seuranneena olen lukenut miltei jokaisen huhun Villi-länneltä, osumiset voidaan mitata promilleissa, jos niilläkään..
Minun muistaakseni tuo Ässien jääminen pois oli Alpo Suhosen vastahakoisuuden tulos. Suhonen ei ollut halukas viemään Ässiä heinäkuun lopulla Raumalle, vaan mielummin pisti heidät reenaamaan.
Kyllä on sen sortin p*skaa sinun huhusi, jotta ne voisi ignoorata käytännössä kokonaan. Ihan sama, vaikka sata tyyppiä hallilla kertoo sinulle jonkun tulevan Lukkoon. Sinun arvauksesi ei ole osunut varmaan koskaan oikein. Itse en viitsi edes arvuutella ketään, koska siirtohuhuja kuulen tosi vähän. Onko sinullakaan yhtään käsitystä siitä, miten tyhmää on paljastaa lähteen nimi, jos kuulee jonkun oikean jutun? Sen kun kerran menee tekemään, niin sen jälkeen on turha enää odottaa mitään juttuja enää. Ei pitäisi olla niin vaikeaa tajuta.No johan on vittu. Tämä on huhu ketju! Jos hallillta, torilta tai muualta kuulee jonkun huhun niin ei saa ilmaista sitä? Tiedän, että julkaisen lähes jokaisen kuulemani huhun (niinkuin silloinkin kun Robarista alkoi puhetta olemaan) ja ne Sentään kerron mistä ne on kuultu, enkä sano, että sano että: "kunnioitan lähdettäni niin en kerro"
Jos tälle linjalle lähdetään, niin ei taida olla nimimerkki Nimettömälläkään yhtään osumaa.
Itseasiassa en ole tainnut mitään muuta täällä huhuta, kuin Suikkasen tuloa joka lopulta melko loppusuoralla kariutui. Toki voin tulla heittämään tänne lisään päättömiä huhuja, mutta en jaksa siihen lähteä.