Lukkohuhuja

  • 1 855 263
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Plus Niemisen omin sanoin jokin toinen KHL joukkue tai Elitserien ovat ensisijaisia työnantajia. Tapparan puolelta luettua ja Tampereen paikallisradiossa sanottua.

Niin eli Nieminen saanut joukkueeltaan lipun maitojunaan. Suikkashuhu on ehkä satakertaa uskottavampi. Eihän tällä rosteritilanteella Lukolla ole varaa luopua yhdestäkään pelaajasta.
 

expertti69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toni Koivisto Lukkoon?

Olen kuullut huhun, että Toni Koivisto olisi joulun tienoilla palaamassa kasvattajaseuraansa. Koivistolla on ilmeisesti rakenteilla talo Raumalle. Sopimuksen purku Frölundan kanssa vahvisti vielä epäilyksiäni. On selvää, että Koivisto olisi erittäin tarpeellinen kovan luokan vahvistus joukkueeseemme!
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensi kaudesta olen kuullut huhuja mutta että jo tänä kautena? Enpä usko.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Jos se Koivisto nyt tänne palaisi vielä tällä kaudella niin saisin ainakin yhden toivomuksen läpi. Huhut ainakin pitävät herran tämän kauden Ruotsissa, mutta ensi kaudella joidenkin huhujen mukaan palaisi Raumalle.


Tänään hallilla viisi erihenkilö kertoi minulle, että viimeistään torstaina julkaistaan sen uuden tsekkipakin sopimus Lukkoon. Koitin nimeä kysellä, mutta kukaan ei sitä tiennyt. Eli jos mennään noilla tuntomerkeillä niin se ei ole hyvällä todennäköisyydellä Novak (pelasi eilen ja teki maalin). Toivottavasti olisi näin, että sieltä joku torstaihin mennessä tulisi.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tänään hallilla viisi erihenkilö kertoi minulle, että viimeistään torstaina julkaistaan sen uuden tsekkipakin sopimus Lukkoon. Koitin nimeä kysellä, mutta kukaan ei sitä tiennyt. Eli jos mennään noilla tuntomerkeillä niin se ei ole hyvällä todennäköisyydellä Novak (pelasi eilen ja teki maalin). Toivottavasti olisi näin, että sieltä joku torstaihin mennessä tulisi.

Onhan noissa huhuissa ollut myos eras ruotsalainen, jolla on tsekkilaiset juuret ja tsekkilainen nimi. Oliskohan sekaannusta?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Tänään hallilla viisi erihenkilö kertoi minulle, että viimeistään torstaina julkaistaan sen uuden tsekkipakin sopimus Lukkoon.

Jos lähteenä on hallihuhu, niin luultavasti kyseinen pelaaja ei ole tsekki, tuskin on edes pakki. Laittaisin rahani akiseitsoseen ja koottuihin selityksiin "tarvittiin sentteriosastolle laajuutta ja X X on osoittanut potentiaalia" tai "X X kaipasi uusia haasteita ja halusi tulla pelaamaan Raumalle".

Ei sillä, että mitenkään kyyninen olisin...
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Päivän UR:ssa Koiviston vaimo on jo saapunut lastensa kanssa Raumalle ja kertoi, että jos hän saisi päättää niin Toni pelaisi Lukossa. Aika faffasti on tyrkyllä ja jotenkin sellainen kutina on, että Koivistolla on jo sopimus ensi kaudesta Lukon kanssa, mutta tämä kausi on vielä auki missä pelaa.
 

Monsuuni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Päivän UR:ssa Koiviston vaimo on jo saapunut lastensa kanssa Raumalle ja kertoi, että jos hän saisi päättää niin Toni pelaisi Lukossa. Aika faffasti on tyrkyllä ja jotenkin sellainen kutina on, että Koivistolla on jo sopimus ensi kaudesta Lukon kanssa, mutta tämä kausi on vielä auki missä pelaa.

Ko. haastattelu löytyy myös Uuden Rauman netistä, olkaapa hyvät:
Jääkiekkoilija Toni Koiviston esikoispoika odottaa, että iskä pelaisi kettupaidassa
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Jos lähteenä on hallihuhu, niin luultavasti kyseinen pelaaja ei ole tsekki, tuskin on edes pakki. Laittaisin rahani akiseitsoseen ja koottuihin selityksiin "tarvittiin sentteriosastolle laajuutta ja X X on osoittanut potentiaalia" tai "X X kaipasi uusia haasteita ja halusi tulla pelaamaan Raumalle".

Tai sitten ei tule koko pelaajaa.

Olikohan tästä torstaista kyse vai minkä viikon torstaista? Alkaa tuo virka-aika loppumaan Rajala & kumppaneilta.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Vahan tama odottelu kay hermoille, toivottavasti nyt saavat hommat sovittua etta paastaan ihmettelemaan uutta vahvistusta mita pikimmiten.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Päivän UR:ssa Koiviston vaimo on jo saapunut lastensa kanssa Raumalle ja kertoi, että jos hän saisi päättää niin Toni pelaisi Lukossa. Aika faffasti on tyrkyllä ja jotenkin sellainen kutina on, että Koivistolla on jo sopimus ensi kaudesta Lukon kanssa, mutta tämä kausi on vielä auki missä pelaa.
Kyllähän tuo aika selkeästi käy tuosta jutusta ilmi jos kerran alkavat rakentaakin. Tietysti nykyään voi käydä missäpäin maailmaa vain töissä kun liikkuminen on nopeaa, mutta kyllä itse ainakin uskoisin että isäkin haluaa viettää enemmän aikaa perheensä kanssa kun pojat ovat pian kouluiässä. Vai onko silloille käynyt kuin Koivistojen rivitaloasunnolle kun kaveri vaihtoi Ilvekseen?
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaa mieltä, jonkun aikaa foorumia seuranneena olen lukenut miltei jokaisen huhun Villi-länneltä, osumiset voidaan mitata promilleissa, jos niilläkään..

Jos tälle linjalle lähdetään, niin ei taida olla nimimerkki Nimettömälläkään yhtään osumaa.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
No johan on vittu. Tämä on huhu ketju! Jos hallillta, torilta tai muualta kuulee jonkun huhun niin ei saa ilmaista sitä? Tiedän, että julkaisen lähes jokaisen kuulemani huhun (niinkuin silloinkin kun Robarista alkoi puhetta olemaan) ja ne eivät osu kauhea hyvällä prosentilla. Sentään kerron mistä ne on kuultu, enkä sano, että sano että: "kunnioitan lähdettäni niin en kerro". Tuollainen huhu kultiin hallilta monen suusta ja itse uskon että aika pian jotain alkaa kuulumaan.


Sitä paitsi huhu on aina huhu ja minä ilmaisen sen mitä kuulen. Jos jotkut ei kestä lukea niitä tai haukkuu kun ei osu niin ei voi mitään.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Minun muistaakseni tuo Ässien jääminen pois oli Alpo Suhosen vastahakoisuuden tulos. Suhonen ei ollut halukas viemään Ässiä heinäkuun lopulla Raumalle, vaan mielummin pisti heidät reenaamaan.

Sattui silmääni Veikkailun juttu, että juuri vapaille markkinoille siirtynyt Alpo olisi liittymässä Lukon valmennus-organisaatioon ulkopuolisena asiantuntijana.
Alpo vastaa ensin joukkueen kehityskuvan ja synergioiden luonnista ja sen jälkeen arviolta 1-2 kauden kuluttua hän ottaa vaiheittain harteilleen myös otteluiden
valmennusvastuun ja fyysisen dehydraation ehkäisyn varmistamisen.

Tämä on Lukon kannalta tietysti oikea onnenpotku.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Kuulin huhua että Rauno Mokka syöttää pajunköyttä yhdelle palstanimimerkille 247 ja nauraa kotona lukiessaan Jatkoajan keskustelupalstaa. Ihan selvinpäin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
No johan on vittu. Tämä on huhu ketju! Jos hallillta, torilta tai muualta kuulee jonkun huhun niin ei saa ilmaista sitä? Tiedän, että julkaisen lähes jokaisen kuulemani huhun (niinkuin silloinkin kun Robarista alkoi puhetta olemaan) ja ne Sentään kerron mistä ne on kuultu, enkä sano, että sano että: "kunnioitan lähdettäni niin en kerro"
Kyllä on sen sortin p*skaa sinun huhusi, jotta ne voisi ignoorata käytännössä kokonaan. Ihan sama, vaikka sata tyyppiä hallilla kertoo sinulle jonkun tulevan Lukkoon. Sinun arvauksesi ei ole osunut varmaan koskaan oikein. Itse en viitsi edes arvuutella ketään, koska siirtohuhuja kuulen tosi vähän. Onko sinullakaan yhtään käsitystä siitä, miten tyhmää on paljastaa lähteen nimi, jos kuulee jonkun oikean jutun? Sen kun kerran menee tekemään, niin sen jälkeen on turha enää odottaa mitään juttuja enää. Ei pitäisi olla niin vaikeaa tajuta.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Jos tälle linjalle lähdetään, niin ei taida olla nimimerkki Nimettömälläkään yhtään osumaa.

Itseasiassa en ole tainnut mitään muuta täällä huhuta, kuin Suikkasen tuloa joka lopulta melko loppusuoralla kariutui. Toki voin tulla heittämään tänne lisään päättömiä huhuja, mutta en jaksa siihen lähteä.

EDIT; Mitä ulkomuistista huutamiini ns. varmoihin huhuihin tulee, niin juuri Suikkasen tulo ja Tikkasen lähtö olivat ne isoimmat ns. hutikudit. Vastineeksi sanoin McLeanin, Petruzalekin ja Morrisonin lähdöstä jo hyvässä aikaa, mutta eihän se sitä tosiasiaa poista, että alunperin olin väärässä. Muista olen vain sitten ihan sanonut, että näinkin hullua asiaa on huhuiltu jne. Tästäedes tosin en kirjoita enää Lukon Huhuosastoon, koska 99/100 huhut eivät pidä paikkaansa, mitä Raumalla kuulee ja 101/100 ne ovat lähtöisin netin keskustelupalstoilta.

Nyt hieman visaastuneena olen hyvin oppinut, että jos jotain kuulen niin ensimmäisenä käyn sen täältä tarkistamassa, onko se lähtenyt. Mikäli on niin lähes satavarmasti on paskapuhetta. Hienoin esimerkki vaikka nyt Petrasek, kun joku vain sanoi että hän saattaa vapautua, niin päivän tai kahden? päästä minulle sanottiin, että Lukkoon tulee Ruotsalaispuolustaja. No ei tullut. Villi-Länsi kruunasi itsensä eilen, kun totesi kuullensa viideltä eriltä henkilöltä jostain tsekkipakista ja jälleen tämä samainen herra kysyi minulta, koska Lukko julkistaa sen tsekkipakin? Mistäs muuten kuulet niitä huhuja? Sieltä fanikulmastako? Vai ovatki aivan itse keksimiäsi?
 
Viimeksi muokattu:

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itseasiassa en ole tainnut mitään muuta täällä huhuta, kuin Suikkasen tuloa joka lopulta melko loppusuoralla kariutui. Toki voin tulla heittämään tänne lisään päättömiä huhuja, mutta en jaksa siihen lähteä.

No joo, onhan siellä osumia kun tarkemmin katsoo. Päällimmäisenä oli mielessä juuri Suikkanen ja Aallon siirtyminen Tapparaan. Suikkanen oli toki lähellä, mutta lopulta niin kaukana.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieman turhaa hyökkäystä Villin-Lännen kimppuun.Kaveri kuitenkin yleensä myöntää huhujensa olevan silkkaa tori ja hallilegendaa ja minusta tuollaisia voi postailla huhuketjuun. Itseäni vituttaa paljon enemmän nämä samat jannut jotka jankkaavat kuukausitolkulla esim. jostain Brendlistä. Suorat eliteprospects fantasiarosteriscouttaukset eivät myöskään palvele ketään.

Ja itse kuulin ruotsalaispakista Fernholmin HIFK-sopimuksen jälkeen ennen kuin täällä oli kertaakaan mainittu Petrasekin nimeä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Huhuketjussa huhuillaan ja huhu pysyy huhuna niin kauan kun on esittää lähteitä. Jokainen voi sitten tahollaan antaa oman painoarvonsa huhuille riippuen huhun kertojasta ja esittämistään lähteistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös