Ilmeisesti 1 ulkkari. Nimikin löytyy tästä topikista, jos tietoni pitävät paikkansa.Mulla kutiaa perse sen verran että siitä päätellen tänään julkistetaan ulkomaalaispelaajat. Jännä nähdä nyt sitten että ketä ne on.
Ilmeisesti 1 ulkkari. Nimikin löytyy tästä topikista, jos tietoni pitävät paikkansa.
Sandell-huhu taisi eskaloitua siitä, kun joku totesi Lukolla olevan sopimuksen tamperelaislähtöisen hyökkääjän kanssa, joka pelasi viime kaudella Bluesissa. Vaihtoehdoista Nurmi ja Sandell, on Nurmi jo toteutunut, joten eiköhän tuo Sandell voida jo unohtaa.Se voipi olla se Sandell, vai lataako Lukko saman tien täyskäden pöytään ja ilmoittaa Kontiolan tulosta?
Tietojeni mukaan ei. Kariyat eivät kai ole missään vaiheessa olleetkaan mitenkään erityisesti kiikarissa, pelkkä villi huhu, joka lähti tästä topikista aika heppoisesti liikkeelle.Voisiko nyt kyseessä olla toinen euroopassa pelaavista Kariyan veljeksistä? Kumpikin olisi todella kovia vahvistuksia.
Voisiko nyt kyseessä olla toinen euroopassa pelaavista Kariyan veljeksistä? Kumpikin olisi todella kovia vahvistuksia.
13.00 on tiedoitustilaisuus. Ehditään vielä hyvin haukkua ennen kuin juodaan vappusimat. Ja sitten voidaan haukkua lisää.Onkohan se kello 14.00 kun rupee pukkaamaan uutista tuutista ulos? Meinaan että osataan olla hereillä silloin ja kone valmiiksi lämmitettynä jotta saadaan haukkua heti kaikki.
Ilmeisesti 1 ulkkari. Nimikin löytyy tästä topikista, jos tietoni pitävät paikkansa.
Kontiolan tuloon en usko, ennen kuin mies on pelannut 10 kierrosta liigaa lukon paidassa.
Eipä mulla ole penniäkään tässä vedossa edes kiinni :P No sanotaanko, että tätä pelaajaa on ihan vakavasti otettavien nimimerkkien taholtakin yhdistetty tässä topikissa Lukkoon.Lihavointi itse. Tälle et kyllä saa paljoa kerrointa. Taitaa olla tässä ketjussa mainittu jo kaikki pelaajat mitä maa päällään kantaa joilla ei ole sopimusta ensi kaudesta.
Tuttuja pelaajia molemmat.Ja on tosiaan pieni ihme jos molemmat julkistettavat pelaajat ovat sellaisia joita ei ole tässä ketjussa jo nimeltä mainittu.
Ja on tosiaan pieni ihme jos molemmat julkistettavat pelaajat ovat sellaisia joita ei ole tässä ketjussa jo nimeltä mainittu.
Eikä molempien pelaajien tarvitse tulla ulkoa, vaan myös jatkosopimus on uusi pelaajasopimus.
Eipä mulla ole penniäkään tässä vedossa edes kiinni :P No sanotaanko, että tätä pelaajaa on ihan vakavasti otettavien nimimerkkien taholtakin yhdistetty tässä topikissa Lukkoon.
Toki sentterinkin kanssa sopimus voi olla, mutta tänään tulee 2 laituria, joilla molemmilla on kokemusta liigasta, sekä lukkotaustaa. Toinen siis suomalainen ja toinen ulkkari. Senttereistä en ole kuullut mitään järkeviä huhuja, joten tuskinpa julkaistaan.Kuulemma kahden Ison Veden takaisen pelurin kanssa on sopimukset. Sentteri ja laituri. Laituri on pelannut aiemmin SM-liigassa, sentteri taasen ei.
Eiköhän Sandell ole Lukon suhteen menneen talven lumia. Eli ei ole enää hankintalistalla.Sandell ja AHL-jyrä.
Toki sentterinkin kanssa sopimus voi olla, mutta tänään tulee 2 laituria, joilla molemmilla on kokemusta liigasta, sekä lukkotaustaa. Toinen siis suomalainen ja toinen ulkkari. Senttereistä en ole kuullut mitään järkeviä huhuja, joten tuskinpa julkaistaan.
Siltä varalta että en kello yhden aikaan ole koneen ääressä marisemassa...
Tätä samaa itsekin taannoin epäilin ja olen kyllä sen tähden skeptinen Morrisonin hankintaan.Totta kai, jos Morrison tuo tänään tiedotettava jannu on, siinä kuitenkin hiukan se pistää mietityttämään että miksi hän nyt sitten suostuisi Ralen asettamiin ehtoihin kun ei vuosi sittenkään niihin suostunut. Kumpi on joustanut, pelaaja vai valmentaja?
Tässähän Lukolla olisikin kunnon vappupilan paikka. Kaikki odottaa kovia vahvistuksia, mutta Lukko vaan julkaiseekin ne akatemiaan tulleet tsekit ja ranskalaisen. Siinä voisi mennä yhdeltä jos toiselta simat väärään kurkkuun :).Minä tiedän jo etten ole, koska seuraavan kerran olen todennäköisesti koneen ääressä maanantaina, joten haukutaan nyt valmiiksi nämä hankinnat. Molemmat ovat ihan paskoja ja ei tästä mitään tule ja Uramakin on perseestä kun tuollaisia pelaajia hankkii jne. jne. jne.