Lukkohuhuja

• 1 861 908
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla kutiaa perse sen verran että siitä päätellen tänään julkistetaan ulkomaalaispelaajat. Jännä nähdä nyt sitten että ketä ne on.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mulla kutiaa perse sen verran että siitä päätellen tänään julkistetaan ulkomaalaispelaajat. Jännä nähdä nyt sitten että ketä ne on.
Ilmeisesti 1 ulkkari. Nimikin löytyy tästä topikista, jos tietoni pitävät paikkansa.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaaha, jaaha. No yksi muukalainen ja yksi suomalainen sitten. Se voipi olla se Sandell, vai lataako Lukko saman tien täyskäden pöytään ja ilmoittaa Kontiolan tulosta? Hehe. Meinaan että Mikko Lehtosen kisoja tuskin nyt viitsitään pilata ylimääräisellä mediapaineella julkistamalla hänen tuloaan. Hehe.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se voipi olla se Sandell, vai lataako Lukko saman tien täyskäden pöytään ja ilmoittaa Kontiolan tulosta?
Sandell-huhu taisi eskaloitua siitä, kun joku totesi Lukolla olevan sopimuksen tamperelaislähtöisen hyökkääjän kanssa, joka pelasi viime kaudella Bluesissa. Vaihtoehdoista Nurmi ja Sandell, on Nurmi jo toteutunut, joten eiköhän tuo Sandell voida jo unohtaa.

Kontiolan tuloon en usko, ennen kuin mies on pelannut 10 kierrosta liigaa lukon paidassa.

Voisiko nyt kyseessä olla toinen euroopassa pelaavista Kariyan veljeksistä? Kumpikin olisi todella kovia vahvistuksia.
Tietojeni mukaan ei. Kariyat eivät kai ole missään vaiheessa olleetkaan mitenkään erityisesti kiikarissa, pelkkä villi huhu, joka lähti tästä topikista aika heppoisesti liikkeelle.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkohan se kello 14.00 kun rupee pukkaamaan uutista tuutista ulos? Meinaan että osataan olla hereillä silloin ja kone valmiiksi lämmitettynä jotta saadaan haukkua heti kaikki.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onkohan se kello 14.00 kun rupee pukkaamaan uutista tuutista ulos? Meinaan että osataan olla hereillä silloin ja kone valmiiksi lämmitettynä jotta saadaan haukkua heti kaikki.
13.00 on tiedoitustilaisuus. Ehditään vielä hyvin haukkua ennen kuin juodaan vappusimat. Ja sitten voidaan haukkua lisää.

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ilmeisesti 1 ulkkari. Nimikin löytyy tästä topikista, jos tietoni pitävät paikkansa.

Lihavointi itse. Tälle et kyllä saa paljoa kerrointa. Taitaa olla tässä ketjussa mainittu jo kaikki pelaajat mitä maa päällään kantaa joilla ei ole sopimusta ensi kaudesta.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Toivottavasti ei tartte vetää kiukkukännejä tänään. Tältä pohjalta oliskin parempi, että jätetään heti alkuunsa tämmöiset Sandellit sun muut mainitsematta. Pare olis olla kovia seppiä!

sem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kontiolan tuloon en usko, ennen kuin mies on pelannut 10 kierrosta liigaa lukon paidassa.

Pidän itseäni jonkin sortin skeptikkona mutta nyt on pakko kumartaa mestarin edessä.

Ja on tosiaan pieni ihme jos molemmat julkistettavat pelaajat ovat sellaisia joita ei ole tässä ketjussa jo nimeltä mainittu.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lihavointi itse. Tälle et kyllä saa paljoa kerrointa. Taitaa olla tässä ketjussa mainittu jo kaikki pelaajat mitä maa päällään kantaa joilla ei ole sopimusta ensi kaudesta.
Eipä mulla ole penniäkään tässä vedossa edes kiinni :P No sanotaanko, että tätä pelaajaa on ihan vakavasti otettavien nimimerkkien taholtakin yhdistetty tässä topikissa Lukkoon.
Ja on tosiaan pieni ihme jos molemmat julkistettavat pelaajat ovat sellaisia joita ei ole tässä ketjussa jo nimeltä mainittu.
Tuttuja pelaajia molemmat.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikä molempien pelaajien tarvitse tulla ulkoa, vaan myös jatkosopimus on uusi pelaajasopimus.

Hehe. Tämä oliskin patentti juttu. Me odotellaan täällä Kariyan veljeksiä ja Kontiolaa sekä Lehtosta ja Lukko ilmoittaakin jatkaneensa Mika Viinasen sekä Veli-Pekka Laitisen sopimuksia, jälkimmäisen kirjoittaneen saman tien neljävuotisen paperin.

Kelpais toki lisäinfo Tukosesta ja Lindgrenistäkin, ihan tosissaan.

No. Kolmen tunnin päästä tuo selviää.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä mulla ole penniäkään tässä vedossa edes kiinni :P No sanotaanko, että tätä pelaajaa on ihan vakavasti otettavien nimimerkkien taholtakin yhdistetty tässä topikissa Lukkoon.

Nyt pitäisi enää tietää keitä ne "vakavasti otettavat nimimerkit" ovat... Olisiko toinen näistä sopimuksista nyt sitten se odotettu Tukosen jatko?

Pekkis

Jäsen
Kuulemma kahden Ison Veden takaisen pelurin kanssa on sopimukset. Sentteri ja laituri. Laituri on pelannut aiemmin SM-liigassa, sentteri taasen ei.

Veikkaisin laituriksi "harjoittelun kulttuuriin viimein herännyttä" Morrisonia. Kunnossa ollessaan erinomainen pelimies. Sentteristä ei hajua.

Tämä kaikki pohjautuu "Psykodadin" heittoihin Lukkomanian sivuilla.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Paria ulkkaria itsekin veikkaan. Tukoseen palataan sitten myöhemmin.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siltä varalta että en kello yhden aikaan ole koneen ääressä marisemassa niin ilmoitan jo etukäteen että Justin Morrison olisi äärimmäisen hyvä hankinta. Tykkäisin hänen tulostaan kuin hullu punaisesta polkupyörästä. Siinä melko lyhyessä ajassa minkä hän pelasi ehti jo näyttää olevansa pelimies viimeisen päälle. Minua ei haittaa sekään että hänen tapanaan on viime vuodet ollut vaihtaa joukkuetta useammin kuin tosimies alushousuja.

Totta kai, jos Morrison tuo tänään tiedotettava jannu on, siinä kuitenkin hiukan se pistää mietityttämään että miksi hän nyt sitten suostuisi Ralen asettamiin ehtoihin kun ei vuosi sittenkään niihin suostunut. Kumpi on joustanut, pelaaja vai valmentaja?

Vai oliko siinä vuosi sitten jotain sellaista että kauniimpi sukupuoli oli asettanut miehelle jotain velvoitteita jotka piti kesällä kotopuolessa suorittaa? Muistan että tässä vuoden aikana jollain foorumilla näinkin on kirjoitettu, mutta ihan varma en ole.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuulemma kahden Ison Veden takaisen pelurin kanssa on sopimukset. Sentteri ja laituri. Laituri on pelannut aiemmin SM-liigassa, sentteri taasen ei.
Toki sentterinkin kanssa sopimus voi olla, mutta tänään tulee 2 laituria, joilla molemmilla on kokemusta liigasta, sekä lukkotaustaa. Toinen siis suomalainen ja toinen ulkkari. Senttereistä en ole kuullut mitään järkeviä huhuja, joten tuskinpa julkaistaan.

Pekkis

Jäsen
Toki sentterinkin kanssa sopimus voi olla, mutta tänään tulee 2 laituria, joilla molemmilla on kokemusta liigasta, sekä lukkotaustaa. Toinen siis suomalainen ja toinen ulkkari. Senttereistä en ole kuullut mitään järkeviä huhuja, joten tuskinpa julkaistaan.

Eli Tukonen ja Morrison? Ai saiteri, kun olisi kova kaksikko. Hyvä kysymys "Rokulta", eli kumpi olisi sitten joustanut...?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siltä varalta että en kello yhden aikaan ole koneen ääressä marisemassa...

Minä tiedän jo etten ole, koska seuraavan kerran olen todennäköisesti koneen ääressä maanantaina, joten haukutaan nyt valmiiksi nämä hankinnat. Molemmat ovat ihan paskoja ja ei tästä mitään tule ja Uramakin on perseestä kun tuollaisia pelaajia hankkii jne. jne. jne.

Mutta jos ihan vakavissaan ollaan niin kyllähän tuo kovasti Morrisonilta alkaa haiskahtaa. Vaikka edellinen kausi ei kovin hyvin mieheltä mennytkään niin kyllä minä silti laskisin Morrisonin sellaiseksi "varmaksi valinnaksi" jonka kohdalla tiedetään mitä saadaan, ja tiedetään että hän pystyy kunnossa ollessaan olemaan kova luu SM-liigatasolla. Morrisonin kohdalla aina epäilyksiä herättää tuo että seura on vaihtunut niin tiuhaan tahtiin viime aikoina, mutta jos miehen asenteessa on tapahtunut muutos ja hän suostuu sitoutumaan kovaan harjoitteluun niin tervetuloa vaan!

Tuon suomalaisen laiturin kohdalla minä edelleen uskon Lauri Tukosen jatkosopimukseen. Erittäin hyvä uutinen olisi sekin, Lauri oli Lukon parhaimmistoa ennen loukkaantumistaan joten varmasti häneltäkin pystytään odottamaan hyvää kautta mikäli vaan toipuminen loukkaantumisesta on sujunut hyvin.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Totta kai, jos Morrison tuo tänään tiedotettava jannu on, siinä kuitenkin hiukan se pistää mietityttämään että miksi hän nyt sitten suostuisi Ralen asettamiin ehtoihin kun ei vuosi sittenkään niihin suostunut. Kumpi on joustanut, pelaaja vai valmentaja?
Tätä samaa itsekin taannoin epäilin ja olen kyllä sen tähden skeptinen Morrisonin hankintaan.

Hyvä pelaajahan kyseessä, mutta en kyllä usko hankintaan ennen kuin Lukko siitä tiedottaa.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Minä tiedän jo etten ole, koska seuraavan kerran olen todennäköisesti koneen ääressä maanantaina, joten haukutaan nyt valmiiksi nämä hankinnat. Molemmat ovat ihan paskoja ja ei tästä mitään tule ja Uramakin on perseestä kun tuollaisia pelaajia hankkii jne. jne. jne.
Tässähän Lukolla olisikin kunnon vappupilan paikka. Kaikki odottaa kovia vahvistuksia, mutta Lukko vaan julkaiseekin ne akatemiaan tulleet tsekit ja ranskalaisen. Siinä voisi mennä yhdeltä jos toiselta simat väärään kurkkuun :).

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
K-Espoo vs Ässät
  • 2.34
  • 4.10
  • 2.62
Ilves vs JYP
  • 1.66
  • 4.70
  • 4.20
KalPa vs HIFK
  • 1.93
  • 4.35
  • 3.30
Lukko vs Jukurit
  • 1.35
  • 6.00
  • 7.00
Pelicans vs Kärpät
  • 2.28
  • 4.20
  • 2.68
Sport vs TPS
  • 2.30
  • 4.30
  • 2.86
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.