Mitäs sieltä olisi sitten tulossa? Lukko-Bingo lopetetaan?Ei se tiekkari kyllä liity Lukon urheiluosastoon mitenkään.
Mitäs sieltä olisi sitten tulossa? Lukko-Bingo lopetetaan?Ei se tiekkari kyllä liity Lukon urheiluosastoon mitenkään.
Ei se tiekkari kyllä liity Lukon urheiluosastoon mitenkään.
Harvoin kirjoittelen tännä mitään, että hän ja hän on tulossa Lukkoon etc, mutta nyt pitää taasen kirjoittaa kun HTT kertoi melko mielenkiintoista tietoa.
Lukossa on nyt 2 pelaajaa ihan liipaisemilla ja todennäköisesti toinen näistä lähtee tammikuun aikana pois. Yllättävää kyllä, mutta taas on tulossa mahdollisesti Lukkoon uusi pelaaja, jolla on jo sopimus Lukon kanssa ensi kaudesta ( siis HTT;n mukaan ) Kivenmäen Marko nimittäin.
Itse en jaksa uskoa, että enää lähdetään mitään pelaajia ostamaan, mutta sen verran kovaa jaksoi mies minulle väittää, että varmasti on tulossa, joten kai pakko on sitten uskoa ( pienellä varauksella tietenkin ).
Tietenkin toi on ihan mahdollinen siirto kun laskee matemaattisesti taas;
Kivenmäen ja Suhosen välit
+
Kivenmäen palkka
+
Kuulemma sopimus Lukon kanssa ensikaudesta
=
Viinanen <-> Kivenmäki.
En välttämättä pistäisi pahaksi, mutta kyllä vituttaa silti kun pitää noin helvetisti kierrättää pelaajia.
PS; Eikös Lukko ollut Kivenmäen ja Kuuselan perässä Toivolan ekalla kaudella?
Yllättävää kyllä, mutta taas on tulossa mahdollisesti Lukkoon uusi pelaaja, jolla on jo sopimus Lukon kanssa ensi kaudesta ( siis HTT;n mukaan ) Kivenmäen Marko nimittäin.
Aika oudolta tuo tuntuisi, että Ässät luopuisi parhaasta pelaajastaan taistellessaan vielä mahdollisesta sääli PO-paikasta. Toki alpo julkisella maven ripittämisellä ei ainakaan noita henkilösuhteita parantanut, joten siinä mielessä ei tuo seuran vaihto ihan mahdoton ajatus ole.
PS; Eikös Lukko ollut Kivenmäen ja Kuuselan perässä Toivolan ekalla kaudella?
Äls ny, Miikkulainen, Lönnberg, Heinänen...Mutta ei kiitos mitään Kivenmäkeä tilalle, johan se nyt on nähty ettei yksikään porista tuleva onnistu Lukossa.
Myös Turku sijaitsee rannikolla, eikös Viinasta olla muutenkin sinne ensi kaudeksi huhuiltu? Iiro tepsiin vaan ja sieltä Kuli tai Vahalahti vaihdossa, mulle ainakin kelpais!Sen verran itsekkin olisin kuullut että Viinanen oltaisiin ehkä potkimassa pois. Ja länsi rannikolta tulossa uusi pelaaja. Nämä ainakin sopisivat Kivenmäki <-> Viinanen. En sitten tähän lähteeseen itse luota kauheasti.
Kuli tai Vahalahti vaihdossa
Myös Turku sijaitsee rannikolla, eikös Viinasta olla muutenkin sinne ensi kaudeksi huhuiltu? Iiro tepsiin vaan ja sieltä Kuli tai Vahalahti vaihdossa, mulle ainakin kelpais!