Lukkohuhuja

• 1 861 841
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

D.Y.G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Vaasan Sport.
Onkos kenelläkään mitään tuoretta tietoa mahdollisista vaihtuvuuksista rosterissa?

Kuten jo toisessa ketjussa kirjoitin kuulin huhua että olisi Jacina matkaamassa lahteen... Sitten olis rosterissa ulkomaalaispaikka auki, jos tämä Jacinan lähtö pitää paikkansa niin onkohan tilalle jo uutta ulkkaria katsottu ja mihin peli paikkaan? Mihin me kipeimmin tarvittaan ulkomaalais VAHVISTUS?

pakki,hyökkääjä? Itse toivoisin melkeen puolustajaa.

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Tänään hallilla korviini tuli huhu, että Straka olisi tulossa Lukkoon, mutta en MILLÄÄN voi uskoa, että tässä huhussa olisi mitään perää! HULLUA jos huhu muuttuisi todeksi sanon minä!

EDIT. Kun kaverin tämän kauden tilastoja katsoo, niin sitäkin varmemmalla syyllä voi sanoa, että tämä on pakko olla todella väsynyt huhu. Valitettavasti. :(

Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tänään hallilla korviini tuli huhu, että Straka olisi tulossa Lukkoon, mutta en MILLÄÄN voi uskoa, että tässä huhussa olisi mitään perää! HULLUA jos huhu muuttuisi todeksi sanon minä!

Olen ateisti, mutta.....

"2. Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu"

älä kiusaa, ei voi pitää paikkaansa.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yhdelle kovan luokan puolustajalle olisi vielä kevättä ajatellen tarvetta, kuten myös yhdelle hyvälle laitahyökkääjälle, joka osaa laittaa kiekon maaliin ja pystyy myös fyysiseen peliin. Edelleenkin kallistuisin enemmän tuon puolustajan hankinnan kannalle, sillä pakkeja ei juurikaan reservissä ole, ja yhdenkin avainpuolustajan (Pettinen, Kovanen, Ardelan) loukkaantuminen toisi ison loven Lukon takalinjoille.

Hyökkäykseen Lukolta sen sijaan löytyy potentiaalisia pelaajia tämänhetkisen kokoonpanon ulkopuoleltakin, joten sen suhteen pärjätään varmasti nykyisilläkin miehillä, mutta toisaalta yksi SaiPan kultakypärän tyyppinen voimahyökkääjä ei olisi ollenkaan pahitteeksi pleijareita ajatellen. Toivottavasti joukkue saadaan kuitenkin lopulliseen muotoonsa mahdollisimman pian, jottei sitä tarvitsisi enää myöhemmin täydentää kuin mahdollisten loukkaantumisten takia.

Korinekki

Jäsen
Mielestäni jos/kun Jacinan tilalle tuodaan uusi ulkomaalainen, hankinnan tulisi olla puolustaja. Iso ja kova pakki, joka osaa kiekonkin antaa omille.
Kovin nyt joka puolella huhuillaan, mutta kellään ei taida oikeaa tietoa olla?

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen ateisti, mutta.....

"2. Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu"

älä kiusaa, ei voi pitää paikkaansa.
Koita nyt kaveri päättää kuka oikein on jumala? Ei aikaakaan kun kirjoitit Laaksosesta. Ja nyt Straka. Taidatkin olla polyteisti? Pelkkä huhukin, on se sitten miten tuulesta temmattu, saa innostuksen hymyn huulilleni. Oi Josef Josef...Toivotaan että huhun kohde ei tee kuten laulun sanoissa.

Realistisesti ajatellen ei olisi kyllä kovin uskottavaa, että Jooseppi palaisi kesken kauden Lukkoon, kun Venäjälläkin näyttää kulkevan. Ensi kaudeksi sitten Rintasta, Sahlstedtia, Torkkia ja Jooseppia kehiin! Ja sitten heräsin... Ja onhan Lukolla senttereitä. Puolustajaa minä ennemminkin odotan, jotta saadaan leveyttä pakistoon. Gill kun hommattiin 4 vuotta sitten, hommaa ensin ihmeteltiin, vaan kuinka kävikään...

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Koita nyt kaveri päättää kuka oikein on jumala? Ei aikaakaan kun kirjoitit Laaksosesta. Ja nyt Straka.

Straka, mutta Antti tuuraa kun Josef on venäjää vapauttamassa.

Pelkkä huhukin, on se sitten miten tuulesta temmattu, saa innostuksen hymyn huulilleni.

Minua se taas hivenen harmittaa, koska pienikin toivonkipinä kuninkaan paluusta aiheuttaa rytmihäiriöitä ja unettomuutta, ja realistina tiedän ettei saisi antaa tuolle unelmalle sijaa koska pettymys olisi raskas kun se ei toteudukaan.

Ja onhan Lukolla senttereitä. Puolustajaa minä ennemminkin odotan, jotta saadaan leveyttä pakistoon.

Jos Straka, vastoin kaikkea järkeä olisi saatavilla, ottaisin hänet paljon mieluummin lukkoon kuin jonkun saatavilla olevan pakin tai laiturin. Iiro vapautuisi laitaan.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jos Starka jostain ihmeen syystä Raumalle vielä saapuisikin, niin kai nyt sentään seuran johto toivottaa kaverin tervetulleeksi sinisessä T-paidassa, jossa on Strakan kuva ja teksti "Kuningas"? Näin ainakin toimittiin 50 kilometriä pohjoiseen erään kaverin saapuessa kaupunkiin. Tosin ei pelaa enää siellä, mutta on silti kaupungin kuningas. Se todellinen ****sydän.

Pakkia ennemminkin toivoisin. Tai jos oikein toivoa saa niin Straka ja pakki...

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos Starka jostain ihmeen syystä Raumalle vielä saapuisikin, niin kai nyt sentään seuran johto toivottaa kaverin tervetulleeksi sinisessä T-paidassa, jossa on Strakan kuva ja teksti "Kuningas"? Näin ainakin toimittiin 50 kilometriä pohjoiseen erään kaverin saapuessa kaupunkiin. Tosin ei pelaa enää siellä, mutta on silti kaupungin kuningas. Se todellinen ****sydän.

Pakkia ennemminkin toivoisin. Tai jos oikein toivoa saa niin Straka ja pakki...

Älä huolehdi, Lukon markkinointiosaston ei tarvitse miettiä T-paitojen myyntiä, te olette osa RTK palvelua. Meidän köyhien tarvitsee tehdä kaikki, jotta pärjäämme.

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Sivuhuomio, Jacina on voimalaituri, joten en usko että lukkoon hommataan voimalaituria (vaikka jumala-Urama onkin peluttanut häntä sentterinä). Uskoisin että kunnon sentteriä haetaan jotta Viinanen pääsisi laitaan. Tai sitten pakkia. Ja meillä on jo yksi voimalaituri, jolla on sopimus koko kaudesta ;)
ja hän on Collins. Asenne on kuin Gilillä, mutta koko kuin junnulla. Jacina nyt ei ole edes _sentteri_ ja Lindgren ei kauhean hyvin Collinsia ole ruokkinut.

ps. kenet Pahi vapautti eilen läpiajoon? Oman sinisen takaa syöttö vastustajan siniselle. Jäin tuota eilen pohtimaan.

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rintasen voi hyvin pitkälti unohtaa. Haluaa jatkaa Klotenissa ja kentän ulkopuoliset asiat hoidetaan niin että se on mahdollista. Harmi vain olisi ollut kyllä todella hienoa nähdä mies Lukossa.

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Ootte kyllä ihan Super Sekaisin, ei sieltä mitään pelaajia tule. Näillä mennään - ja ihan hyvin näyttää menevänkin?

D.Y.G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Vaasan Sport.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Jo tuo Number 87:n postaama viesti Kimmosta pitää paikkaansa, niin harmissaan siitä tietysti pitää olla. Rintanen olisi ollut ensi kaudeksi, ja miksei seuraaviksikin, todella kovan luokan vahvistus. Nyt kun tätä kiekonhallintapeliä pelataan ainakin seuraavat 4 kautta, niin kukas sen paremmin olisi siihen sapluunaan sopinut, kuin pehmeät kädet omaava lukkokasvatti Rintanen.

Mitä sitten tulee näihin spekulaatioihin mahdollisesta uudesta vahvistuksesta, niin olin tuossa aiemmin hieman sillä kannalla, että jättäisin koko ulkomaalaispaikan käyttämättä tässä vaiheessa, jos Jacina ulos lentää. Nyt kun kaveri pari peliä on pois jo ollut, niin ei liene epäilystä, mikä miehen kohtaloksi muodostuu.

Viimeksi muokattu:

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
SM-liigassa on ollut näitä julkisia veronkiertoja: Genoway Ilveksestä Ruotsiin ja Platt Venäjältä Ilvekseen. Olen jo liigan alusta asti uneksinut sellaisesta salaisesta kuviosta, että Jacinan try out katsotaan rauhassa loppuun ja maajoukkuetauon jälkeen Lukossa pelaa Josef Straka. Hallihuhut vahvistavat mukavasti unelmaani...

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä nyt ei ole minkäänlainen huhu vaan omaa spekulointia, mutta yksi "kiekollinen pakki" voisi olla saatavilla kohta. Uramalle varmasti mieluinen kaveri eli Andre Benoit on ainakin tilastojen valossa ollut pienoinen pettymys Södertäljessä. Mies on saanut vaivaisen yhden syöttöpinnan 14 ottelussa ja voisi kuvitella, että se ei kauaa seurajohtoa tyydytä.

Tietty, jos on keskittynyt puolustamaan ja tehnyt sen hyvin, niin asia on toinen:)

Kelpaisi kuitenkin Jacinan lähtiessä täyttämään ulkkarikiintiön ja toisi lisää käsiä ylivoimaan.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Colorado, Bayern München ja MYPA
Sinänsä hieno idea, mutta ei kyllä kannata kaikkia pelaajia jotka ovat pelanneet alakanttiin alkaa lukkoon tuomaan! Esimerkiksi Kimmo Timonen on pelannut alakanttiin eli olisiko siinä ykkös ylivoiman pyörittäjä:)

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tietty, jos on keskittynyt puolustamaan ja tehnyt sen hyvin, niin asia on toinen:)

-7 näyttää olevan plusmiinus (joukkueen huonoin (edit: itse asiassa koko elitserienissä vain Eero Somervuori on enemmän pakkasella, nopealla selauksella)), joten ei ihan nappiin ole mennyt omassa päässäkään. Benoit tuskin joulua näkee Södertäljessä, ja Lukko on varmasti ihan potentiaalinen vaihtoehto. Itse en tosin ole mikään tolkuton Benoit-fani.
edit: Joo Timonen kävis kanssa, vois tulla Niskalan kanssa samalla koneella.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.