Cannedheat13
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Shit happend. Mutta maali oli silti hieno, vaikka väärään päähän menikin. 1-1
Ei juuri mitään. Näppäriä kikkoja heittää ja joskus jonkun ovelan syötön, mutta ei oikein mitään hyödyllistä kuitenkaanKysymys palstalaisille: mitä tuo Khodorenko tuo Lukolle? Mun mielestä ihan turha.
Omaan silmään Khodolla näyttää olevan hyvä pelikäsitys, viljelee kosolti oivaltavia syöttöjä ja tuntuu klassisesti usein olevan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Toki jos ja kun ei tulosta tule, niin tällaset jää aika laihaksi lohduksi.Kysymys palstalaisille: mitä tuo Khodorenko tuo Lukolle? Mun mielestä ihan turha.
Hankittiin Lukkoon ykkössentteriksi noin kolmen vuoden etsinnän jälkeen. Kallen mukaan hankintana oli klassisen sentteri. Liigaa ei ole pelannut minuttiakaan sentterinä. Joku voisi todeta että joku prosessissa vituiks män.Kysymys palstalaisille: mitä tuo Khodorenko tuo Lukolle? Mun mielestä ihan turha.
Keskitytään olennaiseen. Kieltämättä mielenkiintoinen mysteeri…:)Kiinnostaisi tietää, pääsikö @Jukan takahiukset seuraamaan peliä Serenaden pubissa?
Näin nämä asiat varmasti koetaan, mutta Khodorenko pelasi harjoituspelit ja pari runkosarjan ekaa matsia ykkösen keskellä eikä saanut mitään aikaan, kunnes siirrettiin Saarelan tieltä laidalle.Liigaa ei ole pelannut minuttiakaan sentterinä.
Näin nämä asiat varmasti koetaan, mutta Khodorenko pelasi harjoituspelit ja pari runkosarjan ekaa matsia ykkösen keskellä eikä saanut mitään aikaan, kunnes siirrettiin Saarelan tieltä laidalle.
Laidassa ei paljoakaan, kun ei ole laituri lainkaan. Ei myöskään 1. eikä 2. sentterikään valitettavasti. On hyvä syöttämään ja puolustamaan. Kokeilisin sentterinä aluksi Höylän paikalla. Mikäli toimisi niin jatkossa sitten ylemmäksi. Ymmärrän kyllä, että ykkösentteriksi palkattua miestä ei mielellään laiteta nelosen sentteriksi. Nyt mies valitettavasti menee melkoisesti hukkaan.Kysymys palstalaisille: mitä tuo Khodorenko tuo Lukolle? Mun mielestä ihan turha.
Olikin 1. Tässä pelissä.Tuo meidän nelonen + Ervasti kentällä samaan aikaan on ihan kusessa. :D