Peters tulee usein hyvin tilanteeseen ja saa kiekon vastustajalta pois, mutta sitten ei enää tiedä, mitä pitäisi tehdä.Osa ihmetellyt miten Peters ei loista enää. Peters on vain taantunut jengin tasolle. Sama tapahtunut kaikille Lämsän aikana, jotka ovat Lukkoon tulleet.
Anteeksi mutta aika vitun sama alkaa olla tässä vaiheessa mitkään muutokset. Ei Lämsän kyvyt riitä.Jännä nähdä mitä muutoksia Lämsä tekee ketjuihin erätauolla. Toisessa erässä ei toiminut yksikään kentällinen. Ekassa sentään kolmosketju mutta veljeksillä ei riitä liike ekaa erää pidemmälle.
Samaa mieltä kanssasi mutta olisi ihan kiva, jos vaikka edes yrittäisi tehdä jotain.Anteeksi mutta aika vitun sama alkaa olla tässä vaiheessa mitkään muutokset. Ei Lämsän kyvyt riitä.
Mua niin vituttaa nää kommentit että kausi on alussa ja sitä ja sitä. Nämä ensimmäiset pisteet on ihan yhtä TÄRKEITÄ kun kauden lopussakin. Ja kaikki ne lasketaan yhteen. Ihan tarpeeksi monta harkkapeliä on pelattu että saadaan edes saatana jonkinlainen järki tohon touhuun. Mutta ei kyllä näy. Pahoin pelkään ettei nähdäkään niin kauan kun toi Lämsä siellä säheltää.Kausi on toki alussa, mutta ei tällainen pelaaminen tee hyvää kenenkään itseluottamukselle ja vielä kotipelissä.
Totta hemmetissä pitäisi tehdä jotain, samaa mieltä. Minua huolestuttaa se, että joukkue näyttää jo nyt siltä, mitä se oli keväällä.Samaa mieltä kanssasi mutta olisi ihan kiva, jos vaikka edes yrittäisi tehdä jotain.
Nämä kaksi ekaa kotipeliä oli ennakkoon helpoimmat näistä ekasta kuudesta pelistä. Pidemmälle en katsonut. Jos näistä kahdesta on tuloksena 1 piste, niin ei seuraavasta neljästä tule yhtään enempää. Ja silloin se on pakko olla Lämsälle monoa.
Mua niin vituttaa nää kommentit että kausi on alussa ja sitä ja sitä. Nämä ensimmäiset pisteet on ihan yhtä TÄRKEITÄ kun kauden lopussakin. Ja kaikki ne lasketaan yhteen. Ihan tarpeeksi monta harkkapeliä on pelattu että saadaan edes saatana jonkinlainen järki tohon touhuun. Mutta ei kyllä näy. Pahoin pelkään ettei nähdäkään niin kauan kun toi Lämsä siellä säheltää.