Lukko vs. Sport kaudella 2024–2025

• 51 350
  • 1 322

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukolla arviolta 15 maaliin paikat. Sportilla kouralliseen. Aivan täysin itse sössittiin pisteet. Almarinkin lopun pelin avaus vielä avitti. Ei jestas

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Aivan paska sport sen paskan alimittaisen kassarinsa kanssa :D ja toki tuomarit messissä.

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Instana TV kiinni, harvoin tulee noin tehtyä

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt taisi jäädä syötäväksi vain luuta, kun Lukko tarjoaa lihat isännälle. Nyt sössittiin homma aivan itse - valitettavasti. "Lämsälle kenkää"- keskustelu alkokoon taas palavasti... minä poistun takavasemmalle.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jos ja todennäköisesti kun tämä hävitään, niin onhan tässä taas melkoinen mahalasku. Yksilövirheisiin homma kaatuu. Viitasalon aivopierusta lähti liikkeelle ja Saarelan töhöily kruunaa.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Pari erää kulmissa pyörimistä ja vetoja sektorin ulkopuolelta ja kolmannessa sitten vitun tyhmiä jäähyjä. Näennäistä hallintaa koko peli.

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Hei, teille tietämättömille: Saarela koski kiekkoon, mutta oli paitsiossa. Sen takia aloitus omiin

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Hehheh ja paskasakille pisteet. Rantala varmasti tyytyväinen.

Osmonautti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Panthers
Pari erää kulmissa pyörimistä ja vetoja sektorin ulkopuolelta ja kolmannessa sitten vitun tyhmiä jäähyjä. Näennäistä hallintaa koko peli.
Nyt ei kyllä ollu näennäistä hallintaa. :D
Aivan täysin Lukon peli ja paikkoja oli ihan tarpeeksi tehdä vaikka 10 maalia.
Turhauttaa ihan hiukan ku jotkut ei nää täällä mitään muuta kun lopputuloksen

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Sport sai 5+ laukausta maalia kohti tasakentällisin. V*tuttaa kyllä huolella. Nyt jäi huipputärkeät pisteet Vaasaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy