Ai mennä itse tekemään kentälle maaleja?Lämsän pitäisi ottaa joukkue haltuun nyt. Tai no olisi pitänyt ottaa jo aiemmin.
Ai mennä itse tekemään kentälle maaleja?Lämsän pitäisi ottaa joukkue haltuun nyt. Tai no olisi pitänyt ottaa jo aiemmin.
Lopeta nyt.
Joukkue haltuun? Dominoitu peliä, Härkönen jumalmoodissa ja yksi idioottimainen virhe. Ei Lämsä Viitasaloa käskyttänyt.
Pakko antaa propsit Sport faneille, koko matsin ajan laulettu ja huudettu, hyvä tunnelma.
Saa, mutta et sä kritisoi Lämsää vaan nalkutat vaan nalkuttamisen ilosta.Kyllä se vittu on myös valmentajan tehtävä, pitää joukkueen jalat maassa. Viitasalolta toki idioottimainen temppu.
Eikö Lämsää saa kritisoida ollenkaan?
Kyllä se vittu on myös valmentajan tehtävä, pitää joukkueen jalat maassa. Viitasalolta toki idioottimainen temppu.
Eikö Lämsää saa kritisoida ollenkaan?
Ai mennä itse tekemään kentälle maaleja?
Kukaan ei tee maalia ja Viitasalo hölmöilee hlökohtaisesti. Lämsän vika, voi perse.Lämsän pitäisi ottaa joukkue haltuun nyt. Tai no olisi pitänyt ottaa jo aiemmin.
Aijaa. Ihan tiiviinä näytti olevan. Joku lapa oli auki, mutta hienosti pelattu myös vastustajan ylivoimalta. Ei se nyt "täysin hajonnut".Lukon neliö hajosi täysin
Mitä väliä osuuko lapa vai varsi?Mikä ja?
Avaa toki tuota aiempaa kommenttiasiNo vaikka. Onko tapanasi tekeytyä useinkin tyhmäksi?