Lukko vs. Pelicans kaudella 2024–2025

  • 9 863
  • 317

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tätä kautta kuitenkaan pelkällä Lethemonilla voida hoitaa.

Miksi ei? Kyllä Zapolski ja Zagi pelasivat kaikki pelit, myös 3 pelin viikoilla. Tietysti tällä peluutuksella olisi järkevintä laittaa Lebe lainalle ja hakea luukkua avaamaan joku muu.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin eiväthän nuo otteet mitään luottamusta herättäviä olleetkaan. Tosin itse en kaikkia noita pelejä ehtinyt katsomaan.

Leben viimeisestä pelistä alkaa olemaan 3vk, se on aika pitkä aika, eikä varmasti ole helppoa lähteä seuraavaan peliin. Itse olisin antanut jo avausviikolla molemmille maalivahdeille pelin. Ihan jo pelituntuman ylläpitämisen vuoksi. Ei tätä kautta kuitenkaan pelkällä Lethemonilla voida hoitaa.
Niitä Leben pelaamia pelejä Sveitsissä ei kaiketi mistään nähnytkään, tai en minä ainakaan löytänyt striimiä silloin edes Geneve peliin. Banskaa vastaan ainakaan ei striimiä ollut. Kuitenkin, 9 maalia omiin kahdessa pelissä (Banska teki yhden tyhjiin).

Jotain tuntumaa olisi kyllä hyvä pian saada, jos ylipäätään meinataan peluuttaa.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi ei? Kyllä Zapolski ja Zagi pelasivat kaikki pelit, myös 3 pelin viikoilla. Tietysti tällä peluutuksella olisi järkevintä laittaa Lebe lainalle ja hakea luukkua avaamaan joku muu.
Niin ja taisi Heljankokin Tapparassa pelata lähestulkoon kaikki pelit.
Jos Lethemon pystyy samaan kuormaan kuin edellä mainitut ja jos pystyy pelaamaan vielä samalla tasolla, niin eihän meillä tässä mitään hätää ole.

Lähdetäänkö kokeilemaan pystyykö?

Itse en laittaisi kaikkea yhden kortin varaan.

Edit. Taisi muuten Zagin otteet loppukautta kohden heikentyä. Oliko sitten liika peliaika syynä vai mikä?
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Jaahas, Lukolle vaaran paikka, kun vastustajalta poissa parhaita pelaajia. Lasch, Bryggman ja Zabransky on kokoonpanosta ulkona. Yleensä hakattu päätä seinään ja joku vastustajan neloskenttä käynyt tekemässä pari.

Nyt pitäisi kyllä niitata se kauden eka 3 pisteen voitto. Pelicans ollut huono ja Ässiä vastaan jopa surkea.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Lukon vieraspaidat tällä kaudella:

Mun mielestä aikas komea.
Pakko kyllä sanoa, että Lukko on onnistunut todella hyvin näissä pelipaidoissa tällä kaudella. Tämäkin tekele on mielestäni selkeästi hienoin keltainen paita Liigassa tällä kaudella. Nuo muut ovat jotenkin todella tylsän näköisiä.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Mun mielestä aikas komea.
Juu, paitsi että tuo Oraksen mainos pilaa kokonaisuuden. Muut mainokset ”uppoavat” aika hyvin asusteisiin. BTW, itse olen aina tykännyt enämpi tuosta keltaisesta (vieras)paidasta kuin sinisestä.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Seuraillaas tänään noita hyökkäykseenlähtöjä. Tullaanko monta kertaa hallitusti alueelle ja luodaan maalipaikka?
Ainakin työkalupakista on kaivettu viivelähtö oikein urakalla.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Pikku hiljaa kohti vierumäkeä. Seuraavaks sit träppi.
Träpissähän ei ole mitään vikaa, niin kauan kuin se on vain yksi työkalu pakissa eikä ainoa.

Tätä kirjoittaessa Waheeb kehuu Lukon karvauspeliä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Träpissähän ei ole mitään vikaa, niin kauan kuin se on vain yksi työkalu pakissa eikä ainoa.

Tätä kirjoittaessa Waheeb kehuu Lukon karvauspeliä.

Ei missään tapauksessa. Samaa mieltä. Mutta viime kauden Lämsäkiekossa se oli ylivoimaisesti tunnistettavin asia pelistä.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Kuulostan varmaan eräältä poistetulta nimimerkiltä, mutt olispa meilläkin junnut tuollaisia kiekkotaitavia.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Kauden neljättä peliä mennään ja kaksi tulosyksikön äijää pudonnut pois? Poppariosasto kavenee samalla.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu, paitsi että tuo Oraksen mainos pilaa kokonaisuuden. Muut mainokset ”uppoavat” aika hyvin asusteisiin. BTW, itse olen aina tykännyt enämpi tuosta keltaisesta (vieras)paidasta kuin sinisestä.
Mun mielestä vieraspaidan suorastaan pilaa logo. Muuten laadukkaan paidan toimittajalla ei ole sitten samalle seinälle osuvaa sävyä taustakankaaseen, mihin sininen brodeeraus tehdään ennen ompelua paitaan. Lopputulos on hirveä. Oras on toinen törkeä tyylirikko kaikissa varusteissa mukaan lukien veskojen maskit. Muuten ihan hyvä paita, mutta kaulusosa menee hajanaiseksi. Olisin jättänyt paksumman sinisen alueen ilman keltaisen raidan jälkeen tulevaa toista sinistä nauhaa niin kaulan alueella kuin hihoissa. Sama myös kotipaidoissa kääntäen.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Peters ja Olsson = köyhän miehen Järvinen&Piipponen tällä hetkellä.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Sebu alkanut heräillä tähän erään, varmaan siksi kun Pelsu vastassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös