Ei tätä kautta kuitenkaan pelkällä Lethemonilla voida hoitaa.
Miksi ei? Kyllä Zapolski ja Zagi pelasivat kaikki pelit, myös 3 pelin viikoilla. Tietysti tällä peluutuksella olisi järkevintä laittaa Lebe lainalle ja hakea luukkua avaamaan joku muu.
Ei tätä kautta kuitenkaan pelkällä Lethemonilla voida hoitaa.
Niitä Leben pelaamia pelejä Sveitsissä ei kaiketi mistään nähnytkään, tai en minä ainakaan löytänyt striimiä silloin edes Geneve peliin. Banskaa vastaan ainakaan ei striimiä ollut. Kuitenkin, 9 maalia omiin kahdessa pelissä (Banska teki yhden tyhjiin).Niin eiväthän nuo otteet mitään luottamusta herättäviä olleetkaan. Tosin itse en kaikkia noita pelejä ehtinyt katsomaan.
Leben viimeisestä pelistä alkaa olemaan 3vk, se on aika pitkä aika, eikä varmasti ole helppoa lähteä seuraavaan peliin. Itse olisin antanut jo avausviikolla molemmille maalivahdeille pelin. Ihan jo pelituntuman ylläpitämisen vuoksi. Ei tätä kautta kuitenkaan pelkällä Lethemonilla voida hoitaa.
Niin ja taisi Heljankokin Tapparassa pelata lähestulkoon kaikki pelit.Miksi ei? Kyllä Zapolski ja Zagi pelasivat kaikki pelit, myös 3 pelin viikoilla. Tietysti tällä peluutuksella olisi järkevintä laittaa Lebe lainalle ja hakea luukkua avaamaan joku muu.
Pakko kyllä sanoa, että Lukko on onnistunut todella hyvin näissä pelipaidoissa tällä kaudella. Tämäkin tekele on mielestäni selkeästi hienoin keltainen paita Liigassa tällä kaudella. Nuo muut ovat jotenkin todella tylsän näköisiä.Lukon vieraspaidat tällä kaudella:
Mun mielestä aikas komea.
Juu, paitsi että tuo Oraksen mainos pilaa kokonaisuuden. Muut mainokset ”uppoavat” aika hyvin asusteisiin. BTW, itse olen aina tykännyt enämpi tuosta keltaisesta (vieras)paidasta kuin sinisestä.Mun mielestä aikas komea.
Ainakin työkalupakista on kaivettu viivelähtö oikein urakalla.Seuraillaas tänään noita hyökkäykseenlähtöjä. Tullaanko monta kertaa hallitusti alueelle ja luodaan maalipaikka?
Ainakin työkalupakista on kaivettu viivelähtö oikein urakalla.
Ja tuloksena kiekko ränniin tai siniviivalta ykkösellä jatko kulmaan kahdella ekalla kerralla!Ainakin työkalupakista on kaivettu viivelähtö oikein urakalla.
Träpissähän ei ole mitään vikaa, niin kauan kuin se on vain yksi työkalu pakissa eikä ainoa.Pikku hiljaa kohti vierumäkeä. Seuraavaks sit träppi.
Träpissähän ei ole mitään vikaa, niin kauan kuin se on vain yksi työkalu pakissa eikä ainoa.
Tätä kirjoittaessa Waheeb kehuu Lukon karvauspeliä.
Varusteiden kanssa ongelmia. Yhden vaihtokierron oli kopissa.Kuhlman tippunut jo
Mun mielestä vieraspaidan suorastaan pilaa logo. Muuten laadukkaan paidan toimittajalla ei ole sitten samalle seinälle osuvaa sävyä taustakankaaseen, mihin sininen brodeeraus tehdään ennen ompelua paitaan. Lopputulos on hirveä. Oras on toinen törkeä tyylirikko kaikissa varusteissa mukaan lukien veskojen maskit. Muuten ihan hyvä paita, mutta kaulusosa menee hajanaiseksi. Olisin jättänyt paksumman sinisen alueen ilman keltaisen raidan jälkeen tulevaa toista sinistä nauhaa niin kaulan alueella kuin hihoissa. Sama myös kotipaidoissa kääntäen.Juu, paitsi että tuo Oraksen mainos pilaa kokonaisuuden. Muut mainokset ”uppoavat” aika hyvin asusteisiin. BTW, itse olen aina tykännyt enämpi tuosta keltaisesta (vieras)paidasta kuin sinisestä.