Lukko vs. Pelicans kaudella 2024–2025

• 33 470
  • 965
Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Hyvä tarkennus. Ihan jees pelaa, muttei ole kovin tehokas eikä näkyvä. Jossakin vaiheessa oli ajoittain suorastaan dominoiva.
Väkisinkin pitkän kauden aikana tulee vaisumpia jaksoja. Toki Jandric on heikommallakin pelillä voittava pelaaja. Ainakin minun mielestäni.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kainulaiselta samassa vaihdossa ensin 100-0 aloitusvoitto ja sitten vielä matala laukaus maalia kohti, jos ei uran, niin ainakin Lukko-uran ekaa kertaa tällaiset salamaniskut samassa vaihdossa. Ja maali siitä heti tulikin. Valitettavasti seuraavassa vaihdossa kolisi omissa.

Lukon tehokkuus ollut nyt hyvällä tasolla jonkin aikaa, xGE ei ole tainnut kasvaa juurikaan?

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Väitän, että Ortio on se "glitch" (oliko oikein nuorisogiäl) joka kääntää pelejä myös keväällä.

Foreman

Jäsen
Tän hetkisillä tuloksilla revitään jo vähän eroa alempana oleviin!
Mutta mitä on tapahtunut Tapparalle?

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei mennä nyt ihan samoilla säännöillä molemmille.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Tässä pelissä nähty Repoa suoritustason molemmista päistä.

Tuomarilinjakaan ei kyllä vakuuta.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Selostaja: ”Siinä Repo antoi vauhtia Jordanille, joka kaatui.”

Mun telkkarissa Jordan kyllä itse työnsi jotain Lukon pelaajaa ja kaatui jään pintaan. Mutta mulla onkin Samsungin TV.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lasch pelannut niin pisin vittua että syöttänee kohta maalin.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Pieni notkahdus, mutta niin huonosti ei mene etteikö Tanus ja Puhakka tee kolme maalia mieheen ensi viikolla Lukkoa vastaan.
Saas nähdä, mitä se Röönperin joulupukki itkee tämäniltaisen matsin jälkeen. Tullut jo tavaksi, että haukkuu dumarit joka matsin jälkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy