Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Lukko vs. Pelicans kaudella 2024–2025

• 26 120
  • 729

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Yksi asia mihin ei totu: tuo tv-kuvaan näkyvä pohjoispuoli hallista.

Ihan kiva katsoa peliä sieltä, mutta tv-kuvaan karmea. Onneksi tulee muutos.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Toivottavasti noita ylivoimia ei enää tule. Menee peli ihan vtuiks, kun yyveelle päästään.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saarelan fysiikka ottanut ameriikan reissun jäljiltä valtavan harppauksen ja muutoinkin "miehistynyt" Hieman itse olin alkuun skeptinen miehen tasosta kovin rikkonaisen kauden jälkeen
Varmaan isoin juttu Antin kohdalla on että taitaa vetää ehkä ensimmäistä kertaa täysin terveenä koko uransa aikana.

Aina ollut jotain loukkaantumisia.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Jokainen vastustajan paikka tulee suurin piirtein omasta puolustuspään karmeasta virheestä. Jos nuo saadaan pois niin Lukko dominoisi oikeastaan jokaista peliä.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kakkosylivoima voisi välillä aloittaa. Ykkönen pelaa puolitoista minuuttia. Gelinas näyttää koko ajan paremmalta ja enemmän saisi olla yvlla.
Samaa mieltä. Tosin vähän ihmetyttää tuo kakkosylivoima.

-------------Saarela
Krannila-Khodorenko-Gelinas
-------------Nousiainen

Itse laittaisin Nousiaisen ja Khodorenkon tilalle Westerholmit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy