Katsoin että sieltä tuli joku ihan ihme hörppy.Kuvaaja MITÄ HELVETTIÄ?
Katsoin että sieltä tuli joku ihan ihme hörppy.Kuvaaja MITÄ HELVETTIÄ?
Mulla on vähän samanlainen kutina tästä asiasta. Henkinen kantti on melko usein vähän niin ja näin...Nytkö masennutaan - ihan kimpassa? Heitellään tuhkaa päällemme, ja kirotaan syntymäämme Lukko- faneina?
P.S. Minä en, vaan jatkan ihmettelyäni Lukon henkisestä valmennuksesta. Uskon, että luuloni lienee totuus, ja Lukossa ei ole koskaan, eikä nytkään harrastettu moista asiaa. Jumissahan koko joukkue en vastaan KK.
Sama :DJuuri meinasin Jandricin ja Repon kirota että suht vetelää pelaamista.
On ollut, ei maali sitä muuta.Juuri meinasin Jandricin ja Repon kirota että suht vetelää pelaamista.
Tuosta ei enää puuttunut kuin se, että kaadettu pelaaja olisi samalla kolannut kiekon kyljellään maaliviivan yli.Krannila puolusti vähän jäähyn rajamailla :D
Mutta hyvin polki omiin. Näki taas, kun KooKoon kaveri lähti takatolpalle kyttäämään.
Toivottavasti sinäkään et tyrmää Lukon henkistä valmentajaa sinänsä, vaan sitä onko kyseinen valmentaja aktiivisena päivittäisessä tekemisessä? Minulla on "tieto" ettei näin ole lainkaan. Surullista....... Henkinen kantti on melko usein vähän niin ja näin...
Ikonen sentterinä ja Ylitalo laidassa on huono yhdistelmä....Ylitalolla railakas paluu Lukkoon, -3. Eikä taida yhdessäkään hänellä olla osaa eikä arpaa, ainakin siinä 2-2 maalissa järjesti sen 2-1 hyökkäyksen joka kääntyi.
Huonommin sopii Ylitalolle tämä nykyinen pelitapa, jossa hyökkäysalueella pyritään käyttämään kiekkoa välillä pakeillakin viivassa. On tottunut kuskaamaan kiekon sinne kulmaan ja painimaan siellä. Nyt menee hukkaan, kun tuomarilinja on mitä on, eikä pilli soi kun joku hänet kaataa.Ylitalolla railakas paluu Lukkoon, -3. Eikä taida yhdessäkään hänellä olla osaa eikä arpaa, ainakin siinä 2-2 maalissa järjesti sen 2-1 hyökkäyksen joka kääntyi.
Ikonen ei toimi sentterinä. Se on nähty jo aiemminkin.Ikonen sentterinä ja Ylitalo laidassa on huono yhdistelmä....
Juurikin näin. Kainulaisen pitäisi olla se nelosen sentteri, mutta kun ollut koko kauden pihalla kuin lumiukko.Ikonen ei toimi sentterinä. Se on nähty jo aiemminkin.
Paitsi viime pelissä.Juurikin näin. Kainulaisen pitäisi olla se nelosen sentteri, mutta kun ollut koko kauden pihalla kuin lumiukko.