Kuin myös Ylitalo nelosen laidassa.Korkka mukaan tänään 7. pakiksi. Ortio jatkaa
Positiivinen sellainen Ylitalo on tällä hetkellä parempi pelaaja ja sopii tuohon rooliin sata kertaa sadasta paremmin.Yllätys kyllä, että Ylitalo tulee sisään ennen Nymania.
Ei kyllä minun mielestä minkäännäköinen yllätys. Sopii neloskenttään paljon paremmin kuin Nyman ja osoitti Sportissa, että on parempi kuin Nyman.Yllätys kyllä, että Ylitalo tulee sisään ennen Nymania.
Tämä asia, mistä en itse tykkää. Mielestäni Ikonen nimenomaan laiturina aivan Liigan parhaita nelosketjun hyökkääjiä. Viime kaudella sentteröi enemmänkin ja oli kaikin puolin heikompi kausi.Ikonen sentterinä
Ei kyllä minun mielestä minkäännäköinen yllätys. Sopii neloskenttään paljon paremmin kuin Nyman ja osoitti Sportissa, että on parempi kuin Nyman.
Totta, onneksi on nöyrä äijä ja hyvä aloituksissa, joka hieman helpottaa.Tämä asia, mistä en itse tykkää. Mielestäni Ikonen nimenomaan laiturina aivan Liigan parhaita nelosketjun hyökkääjiä. Viime kaudella sentteröi enemmänkin ja oli kaikin puolin heikompi kausi.
Tämä asia, mistä en itse tykkää. Mielestäni Ikonen nimenomaan laiturina aivan Liigan parhaita nelosketjun hyökkääjiä. Viime kaudella sentteröi enemmänkin ja oli kaikin puolin heikompi kausi.
Ikonen oli kyllä aiemmissa kokeiluissa aika hukassa sentterinä. Kainu oli taas viime pelissä hyvä.Ikonen sentterinä. Höylällä lienee jotain vaivaa, kun jo ennne taukoa huilasi pari matsia.
Yllätys kyllä, että Ylitalo tulee sisään ennen Nymania.
Silloin kun nelonen oli mallia Nieminen-Ikonen-Ylitalo, niin omissa ropisi jatkuvasti ja voisi sanoa että jokunen pelikin kääntyi vastustajalle tuon kolmikon tekemisten takia. Sen sijaan kun tuo muuttui viime kaudella muotoon Hämäläinen-Ikonen-Ylitalo, niin ei enää omissa kolissut.En usko, että Ikosen sentterinä olemisesta koituu mitään ongelmia, kun laitureilla työmoraali paremmin kuin kohdallaan ja jalka liikkuu sekä ylös että alas