Lukko vs. Kärpät kaudella 2024–2025

• 48 531
  • 1 359
Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Lukon pelihän ei ole ollenkaan kipsissä. Eka erä selvästi meille, toki maalit jäi uupumaan. Kärpät on tässä se jonka jännettä mitataan.
Kyllä minä kunnon maalipaikkoja tuolla kiekonhallinnalla ainakin odotan. Kärppien veskari vaikuttaa hyvältä ja noilla tempuilla ei sitä tänään ohiteta, mitä ekassa erässä nähtiin.

Kyllä tuossa Lukon jänne on koetuksella myös. Jos maalia ei saada ja Kärpät tekee, niin sitten vieteriä venytetään ihan kunnolla.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvinhän tämä peli on toistaiseksi mennyt. Mikä on ongelma?

Edellä jo monesti sanonut. Ylivoimasta ei varmaan tarvi erikseen sanoa? Mutta joo oltiin kyllä hyökkäyspelin osalta täysin aseettomia. Kivikin sen totesi ettei paikkoja ollut. Ei tuo kulmissa pyöriminen kostuta ketään. Tai jos kostuttaa, niin varmaan myös euron arpavoitto euro-arvastikin.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Eihän lukolla ollut oikeastaan yhtään maalipaikkaa, vaikka vastustaja pelasi vielä huonommin. Ei tuota erää voi sanoa Lukolta hyväksi, ei sitten millään.
Mun mielestä erä on oikeastaan aina hyvä jos kiekkoa pidetään, maalia päin lauotaan ja ollaan hyökkäysalueella kaikkia 3 kertaa enemmän kuin vastustaja.

Paljon dominoivampaa peli ei oikein voi olla.

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Erästä jäi mieleen vahva kiekonhallinta mutta hyökkäyspään kulmissa pyörittiin. Saarela koitti murtautua keskelle, kiekonmenetys ja lujaa omiin. Peters katkoi vastaiskun syötön onneksi. Ylivoiman ihan alku oli hyvää mutta loppu huonoa. Laukaukset tarvis mennä maalia kohti. Uskon että maali vapauttais peliä kyllä. Liike on hyvää ja puolustettiin järkevästi.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Aijaa. Asiantuntijat studiossa oli ihan toista mieltä. Ehkä ne nyt sit ei tiedä mistä ne puhuu?
Ei tietenkään. Kaikkihan me tiedämme että nimettömästi netissä meuhaavat negapetterit tietää kaiken kaikesta parhaiten.

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Aina voi uskotella itselle, että hyvin menee. Mitä siitäkään hyötyy?
Tietysti elämästä löytyy asioita, joissa tätä "hyvin menemisen" uskottelua ei kannata liioin tehdä, mutta jääkiekko ei ole yksi niistä :D

Itselle ainakin toimii optimistinen ajattelu paremmin. Jotenkin koen oloni paremmaksi kuin synkistellä vuosi tolkulla samoja asioita. Kukin toimii toki tavallaan. Jatka vain samaan malliin jos tuo ärripurrimieliala toimii!

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Aijaa. Asiantuntijat studiossa oli ihan toista mieltä. Ehkä ne nyt sit ei tiedä mistä ne puhuu?
Laukaukset 23-9 mutta maaliodottama melkein tasan. Lukolla 0 kunnon paikkaa

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tietysti elämästä löytyy asioita, joissa tätä "hyvin menemisen" uskottelua ei kannata liioin tehdä, mutta jääkiekko ei ole yksi niistä :D

Itselle ainakin toimii optimistinen ajattelu paremmin. Jotenkin koen oloni paremmaksi kuin synkistellä vuosi tolkulla samoja asioita. Kukin toimii toki tavallaan. Jatka vain samaan malliin jos tuo ärripurrimieliala toimii!
Pessimisti ei kuulemma pety, mutta pettymyksen puute ei elämää sen mieluisammaksi tee.

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings, Panthers
Edellä jo monesti sanonut. Ylivoimasta ei varmaan tarvi erikseen sanoa? Mutta joo oltiin kyllä hyökkäyspelin osalta täysin aseettomia. Kivikin sen totesi ettei paikkoja ollut. Ei tuo kulmissa pyöriminen kostuta ketään. Tai jos kostuttaa, niin varmaan myös euron arpavoitto euro-arvastikin.
Kunhan saadaan 2-3 pistettä. Se että hallitaanko 60 min ja viedäänkö eka erä tulostaululla ei ole hirveän oleellista. Euroarpa jutut ei hirveesti kiinnosta.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Reagoin sen mukaan, mitä tapahtuu. Ihan kuin olisin aina negatiivinen.

Kunhan saadaan 2-3 pistettä. Se että hallitaanko 60 min ja viedäänkö eka erä tulostaululla ei ole hirveän oleellista. Euroarpa jutut ei hirveesti kiinnosta.

Niin kai sitä voittoa tässä kohtaa voi pitää tärkeänä, mutta kyllä mä ainakin toivoisin, että peli näyttäisi hyvältä. Nyt ei näytä. Ja arpa oli vertaus, jos et sitä ymmärtänht

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toi Clara peittää melkee koko maalin. Tulee Andy Chiodo mieleen tuosta torjunta tyylistä jotenkin kun vielä tuo valkoinen maski.
Yllättävän hyvin pelasi. Paljonhan sen ensimmäisiä pelejä on kehuttu, mutta nyt vasta ensi kertaa näen pelaavan ja itse pääsen sen toteamaan.

Suosikkijoukkue
Lukko
No kerro ihmeessä, mikä tuossa erässä oli hyvää? Minun silmissä Lukko oli helvetin hidas, syötöt lähtee lavasta todella hitaasti, Lukko ei saanut yhtään vetoa 1. korin maalipaikalta, ylivoima... no siitä ei tarvitse sanoa mitään, tulosta ei tule.

Positiivista: av + Ortion ne pari torjuntaa.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Osa näkee, mitä tapahtuu ja osa ei. Aina voi uskotella itselle, että hyvin menee. Mitä siitäkään hyötyy?
Niin no, itse olen kirjoittanut täällä siitä mitä kentällä tapahtuu, sinä siitä, mitä sinun mielikuvituksessasi. Kummatkin mun mielestä ihan ok sisältöä palstalle, mutta turha kuittailla mistään tapahtumien näkemisestä tai itselle uskottelusta. Eri mielipiteitä ja näkökulmia tänne mahtuu!

Sivumennen sanoen niin ollut omaan mieleen aika hyvä studio tänään kokonaisuudessaan!

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin no, itse olen kirjoittanut täällä siitä mitä kentällä tapahtuu, sinä siitä, mitä sinun mielikuvituksessasi. Kummatkin mun mielestä ihan ok sisältöä palstalle, mutta turha kuittailla mistään tapahtumien näkemisestä tai itselle uskottelusta. Eri mielipiteitä ja näkökulmia tänne mahtuu!

Sivumennen sanoen niin ollut omaan mieleen aika hyvä studio tänään kokonaisuudessaan!

Just joo. Jos mun näkemykset oli mielikuvitusta, niin sitten oli myös Pekka Saravon ja Karri Kiven. Jatka samalla linjalla.

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin kai sitä voittoa tässä kohtaa voi pitää tärkeänä, mutta kyllä mä ainakin toivoisin, että peli näyttäisi hyvältä. Nyt ei näytä. Ja arpa oli vertaus, jos et sitä ymmärtänht
Tää on jännä. Ei tarvii näyttää pelin aina hyvältä kunhan saadaan pisteitä. Eiks niin?
Toi arpajuttu nyt vaan ei osu eikä kiinnosta.

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
No kerro ihmeessä, mikä tuossa erässä oli hyvää? Minun silmissä Lukko oli helvetin hidas, syötöt lähtee lavasta todella hitaasti, Lukko ei saanut yhtään vetoa 1. korin maalipaikalta, ylivoima... no siitä ei tarvitse sanoa mitään, tulosta ei tule.

Positiivista: av + Ortion ne pari torjuntaa.
Studiossa jo kertoivat. Katselen tässä peliä niin en lähde referoimaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy