Olin paikalla tuolloin, tunnetta oli kyllä aistittavissa tossa ottelussa :) Brad Palmer taisi selkäsaikkusena mennä koppiin erotuomaroimaan Mällin ja Masan nahistelua. Palmerilla ei tainnut joukkueelle olla muuta tarjota kuin helvetin kova kuti, olikohan miten kova verrattuna Gelinasiin?
Joo, paikalla olin minäkin.
Palmerin kuti oli puheiden mukaan kova, mutta se oli sitä aikaa tietysti kun jokainen pohjois-amerikkalainen pelaaja laukoi kiekon laidan läpi eturivin katsojan nilkkaan joka murtui, tai sitten oli sparrannut Muhammad Alia kuten Dave Semenko tai Larry Goodenough jonka piti tulla joskus 80-luvun alussa pitämään Lukon takalinjoille vastustajan pelaajille porvarinkoulua mutta tulikin Peter Shier, joka hänkin oli oikein hyvä pelaaja ja iso vahvistus sen aikaiselle Lukolle.
Itse Palmerin laukauksesta ei kyllä ole muistikuvia. Sikses hyvät tehot selkävaivainen Palmer Lukossa kahden kauden aikana teki ja vaikka toisin kuvittelinkin, ja kuuluisasta Eliteprospectista katsottuani, ei äijän ura Lukon kausiin loppunutkaan vaikka kausi 1987-88 toipumiseen kuluikin.