Samoin minä näen. Jos vastassa olisi ammattivalmentaja, olisi kylmää kyytiä Jypille luvassa. Niin surkeaa on tuo kiekoton peli ja päätön karvaaminen Jypillä. Lukon pitäisi kyllä kävellä tästä yli helposti.On tuo JYP kyllä melkoisen huono.
Samoin minä näen. Jos vastassa olisi ammattivalmentaja, olisi kylmää kyytiä Jypille luvassa. Niin surkeaa on tuo kiekoton peli ja päätön karvaaminen Jypillä. Lukon pitäisi kyllä kävellä tästä yli helposti.On tuo JYP kyllä melkoisen huono.
Jaa, pelaako sekin huippulahjakkuus...Tieksolalla hyvä paikka, mutta ei onneksi saa sisään.
Olssonin maali oli ainakin komein veto mitä Raumalla ollaan hetkeen nähty.
Kallen.Menee kyl Lämsän piikkiin:-)
Joo ylivoimalle vaan kokeilemaan, olis ainakin joku joka vetää.Onko uusi Magnum 44 löydetty? Pelinumero vaihtoon vain ja ylivoimalle
Tästähän taisi itse Lämsäkin puhua viime kaudella. Vai kuka nyt olikaan. Mutta eihän Lukko ole tällä kaudella trappia pelannut joten mistä moinen kommentti?Iso syy miksi joudutaan pelaamaan trapia on se, että hyökätään huonosti. Kiekon tuonnissa tehdään lähes järjestään huonoja ratkaisuja. Huonolla hyökkäämisellä on vaikutusta myös puolustamiseen.
Tästähän taisi itse Lämsäkin puhua viime kaudella. Vai kuka nyt olikaan. Mutta eihän Lukko ole tällä kaudella trappia pelannut joten mistä moinen kommentti?
Tästähän taisi itse Lämsäkin puhua viime kaudella. Vai kuka nyt olikaan. Mutta eihän Lukko ole tällä kaudella trappia pelannut joten mistä moinen kommentti?
Ekassa erässä oli useampi kerta jolloin vedettiin trap hihasta kun hyökkäys epäonnistui.
Ihmettelin heti, että miksi ei jo alusta...Lenni otettu Nymanin paikalle