Mainos

Lukko vs. JYP kaudella 2024–2025

• 20 201
  • 568

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On tuo JYP kyllä melkoisen huono.
Samoin minä näen. Jos vastassa olisi ammattivalmentaja, olisi kylmää kyytiä Jypille luvassa. Niin surkeaa on tuo kiekoton peli ja päätön karvaaminen Jypillä. Lukon pitäisi kyllä kävellä tästä yli helposti.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Iso syy miksi joudutaan pelaamaan trapia on se, että hyökätään huonosti. Kiekon tuonnissa tehdään lähes järjestään huonoja ratkaisuja. Huonolla hyökkäämisellä on vaikutusta myös puolustamiseen.

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Iso syy miksi joudutaan pelaamaan trapia on se, että hyökätään huonosti. Kiekon tuonnissa tehdään lähes järjestään huonoja ratkaisuja. Huonolla hyökkäämisellä on vaikutusta myös puolustamiseen.
Tästähän taisi itse Lämsäkin puhua viime kaudella. Vai kuka nyt olikaan. Mutta eihän Lukko ole tällä kaudella trappia pelannut joten mistä moinen kommentti?

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tästähän taisi itse Lämsäkin puhua viime kaudella. Vai kuka nyt olikaan. Mutta eihän Lukko ole tällä kaudella trappia pelannut joten mistä moinen kommentti?

Ekassa erässä oli useampi kerta jolloin vedettiin trap hihasta kun hyökkäys epäonnistui.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nätisti Ervasti pisti omista JYP pelaajan luistimiin, vaikka olis ollut tilaa avata hehtaari tolkulla. Mikä mättää Kallella?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy