Lukko vs. JYP kaudella 2024–2025

• 38 246
  • 1 055

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Nyt saa Morand paljon anteeksi. Homma on auki vielä.

Nousiaiselle kuitenkin suuren suuri lampaanperse taas kerran. Ei näin. Ei saatana näin.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolta nihkeän nahkea peli, jolla voitto. Mv-peli, puolustus ja alivoima ovat kunnossa. Hyökkäyspeli heikkoa.

Oikein luottavainen olo ei itsellä ole pleijarien suhteen. Raikkaus ja rentous puuttuvat minusta pelistä. Napsahtaako homma sitten kuntoon plejareissa? Syötöt eivät mene omille ja vaikeaa on. Yritystä kyllä on.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikkensa tehtiin että hävittäisiin. Sikäli ei voi olla tyytyväinen vaikka voitto tulikin.

Suosikkijoukkue
21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi
Tämän kauden normaaleihin suorituksiin verrattuna pistää silmään huolimattomuus omassa päässä. Ne kolmen metrin syötöt eivät tule todellakaan lapaan. Samaten varastetaan muutama metri varmistuksista
Nelonen on ollut tähän asti positiivinen yllätys.
Huolimattomuus on ollut läsnä koko kauden.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei mikään kauden paras peli, mutta voitettiin huonollakin pelillä.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikkensa tehtiin että hävittäisiin. Sikäli ei voi olla tyytyväinen vaikka voitto tulikin.

JYP:lla on vielä karsintapeikko. Lukko kyllä yritti Nousiaisen johdolla syöttää 3 pinnaa. Ei kelvannut, jatkoajalla Boman katsoi läpi Morandin kampin Torgessoniin ja napautti itse vastaiskusta 3-2. Varmasti söi hyvin Valtraa.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
JYP:lla on vielä karsintapeikko. Lukko kyllä yritti Nousiaisen johdolla syöttää 3 pinnaa. Ei kelvannut, jatkoajalla Boman katsoi läpi Morandin kampin Torgessoniin ja napautti itse vastaiskusta 3-2. Varmasti söi hyvin Valtraa.

Ei siinä ollut minkäänlaista kamppia.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei se nyt ollut edes fifty-fifty. Kaikki tilastot maalit mukaanluettuna Lukolle ja Jypille se vitosen ylivoima jossa ne ei saaneet mitään aikaan. Ehdottomasti parempi voitti.

No jaa, maaliodottama oli varsinaisen peliajan jälkeen 2.55 - 2.51. Tuota ei oikein voi eroksi laskea. Kiekkoa Lukko hallitsi ja piti enemmän, mutta tekopaikoille pääsy oli vaikeaa. Minusta jo pidempään Lukon hyökkäyspeli on ollut aika heikkoa, sen sijaan puolustus, av ja mv-peli toimii.

Ei tämä mitään Virran ajan rallattelua ole, jos Lukko tekee max 2 maalia per matsi, niin tiukkoja maalin pelejä tulee myös tosipeleissä. Ne ovat sitten pienestä kiinni, mihin pyörähtää. Tänään näytti 0 pisteeltä, sitten kuin tyhjästä Salminen imaisi Pattun pienen kulman heiton maalille (maalilla ei edes ollut tukitoimia, ehkä haettiin hyökkäyspään aloitusta).

Tosipeleihin toiveissa rentoutta hyökkäyspeliin ja syötöt lapoihin.

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings, Panthers
No jaa, maaliodottama oli varsinaisen peliajan jälkeen 2.55 - 2.51. Tuota ei oikein voi eroksi laskea
Ottaen huomioon kuinka paljon enemmän ylivoimaa JYP sai niin kyllä minä lasken tuon eron merkitseväksi. Ero se on pienikin ero.

Jotenkin häiritsee tuo ainainen vertailu mestarijoukkueen tekemiseen. Kaudet ei ole veljiä keskenään ja epäilen että ihan vähään aikaan emme tule näkemään moista rallattelua. Yhdenkään joukkueen toimesta. Sen sijaan joka kausi joku joukkue voittaa mestaruuden. Minulle kyllä kelpaa vaikka kuinka paskalla pelillä tullut mestaruus.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Minulle kyllä kelpaa vaikka kuinka paskalla pelillä tullut mestaruus.
Se kyllä tässä pelottaa, ettei peli näytä ollenkaan voittavan joukkueen näköiseltä peliltä. Pelin on kyllä parannuttava paljon, jotta voi haaveilla edes paskalla pelillä tulleesta mestaruudesta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Rl

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings, Panthers
Se kyllä tässä pelottaa, ettei peli näytä ollenkaan voittavan joukkueen näköiseltä peliltä. Pelin on kyllä parannuttava paljon, jotta voi haaveilla edes paskalla pelillä tulleesta mestaruudesta.
Sehän on just se juttu. Kun mestaruuksia ei voiteta pelin näyttävyydellä vaan tulostaululla. Jos paska peli paranee paljon niin miten me sitten voidaan voittaa paskalla pelillä? Aivan sama mulle tässä vaiheessa kautta miltä peli näyttää kunhan se on voitettu.

senilix

Jäsen
Kotiin lähdettäessä yksi ikifani totesi, että koko Lukon joukkue oli vahvasti krapulassa.
Siltä ainakin peli näytti

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy