Kyllä väärä joukkue vei voiton. Tuolla esityksellä ei kuuluisi saada voittoa ja katsojille rahat takaisin. Olipa unelias matsi.
Huolimattomuus on ollut läsnä koko kauden.Tämän kauden normaaleihin suorituksiin verrattuna pistää silmään huolimattomuus omassa päässä. Ne kolmen metrin syötöt eivät tule todellakaan lapaan. Samaten varastetaan muutama metri varmistuksista
Nelonen on ollut tähän asti positiivinen yllätys.
Tuli Lukkoon?Toi Nousiainen on ollut jäätävän paska Lukossa. Mitä vittua sen uralla tapahtuu?
Ei se nyt ollut edes fifty-fifty. Kaikki tilastot maalit mukaanluettuna Lukolle ja Jypille se vitosen ylivoima jossa ne ei saaneet mitään aikaan. Ehdottomasti parempi voitti.No ihan fiftyfifty tuo matsi oli ja toinen noista aina saa enemmän pisteitä.
Kaikkensa tehtiin että hävittäisiin. Sikäli ei voi olla tyytyväinen vaikka voitto tulikin.
Top-4 varmistui ja se on tärkeintä!
JYP:lla on vielä karsintapeikko. Lukko kyllä yritti Nousiaisen johdolla syöttää 3 pinnaa. Ei kelvannut, jatkoajalla Boman katsoi läpi Morandin kampin Torgessoniin ja napautti itse vastaiskusta 3-2. Varmasti söi hyvin Valtraa.
No joo, ja sitä saa SaiPa etsiä sokkona Preerian kokoiselta alueelta.Ei vielä! Kyllä siellä takaportti on vielä auki.
Ei se nyt ollut edes fifty-fifty. Kaikki tilastot maalit mukaanluettuna Lukolle ja Jypille se vitosen ylivoima jossa ne ei saaneet mitään aikaan. Ehdottomasti parempi voitti.
Ottaen huomioon kuinka paljon enemmän ylivoimaa JYP sai niin kyllä minä lasken tuon eron merkitseväksi. Ero se on pienikin ero.No jaa, maaliodottama oli varsinaisen peliajan jälkeen 2.55 - 2.51. Tuota ei oikein voi eroksi laskea
Se kyllä tässä pelottaa, ettei peli näytä ollenkaan voittavan joukkueen näköiseltä peliltä. Pelin on kyllä parannuttava paljon, jotta voi haaveilla edes paskalla pelillä tulleesta mestaruudesta.Minulle kyllä kelpaa vaikka kuinka paskalla pelillä tullut mestaruus.
Sehän on just se juttu. Kun mestaruuksia ei voiteta pelin näyttävyydellä vaan tulostaululla. Jos paska peli paranee paljon niin miten me sitten voidaan voittaa paskalla pelillä? Aivan sama mulle tässä vaiheessa kautta miltä peli näyttää kunhan se on voitettu.Se kyllä tässä pelottaa, ettei peli näytä ollenkaan voittavan joukkueen näköiseltä peliltä. Pelin on kyllä parannuttava paljon, jotta voi haaveilla edes paskalla pelillä tulleesta mestaruudesta.