Mainos

Lukko vs. JYP kaudella 2024–2025

• 20 108
  • 568

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuhlman oli tänään ihan piilossa. Ei tainnut pahemmin sitten kämmäilläkään kun ei mitään muistikuvaa että olisi edes kentällä käynyt.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei ollut meillä missään vaiheessa mitään mahdollisuuksia. Näytti lähinnä siltä kuin olisi liiga jengi pelannut jotain suomi sarjan porukkaa vastaan.

Veikkaan, ettei Lukko pelaajien tarvinnut käydä edes suihkussa pelin jälkeen.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Peli meni täysin suunnitelmien mukaan. Mitähän kerroinkaan tuloksen olevan? En muista millään...
Nyt pelaajat onnistuivat taas tyrmäämään Lämsän "valmennuksen"... voittoisaa illan jatkoa aivan kaikille!
Onnea sulle. Toivottavasti Lämsä saa pitkän jatkosopimuksen, niin saat jatkaa tätä tulevillakin kausilla.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Kuhlman oli tänään ihan piilossa. Ei tainnut pahemmin sitten kämmäilläkään kun ei mitään muistikuvaa että olisi edes kentällä käynyt.
Koko ketju oli mielestäni ihan yössä. JYP roikkui ja repi kyllä näiltä pienemmiltään vauhtia pois.

Onneksi sitten muilla kulki paremmin.

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onnea sulle. Toivottavasti Lämsä saa pitkän jatkosopimuksen, niin saat jatkaa tätä tulevillakin kausilla.
Outoa huumoria. En ole "Lämsän miehiä" olen kokonaisuuden miehiä. Ja kyllä, kaiken pistäminen on yhden ihmisen piikkiin, jota voi lukea lähes jokaisesta ketjusta ja vähintäin joka toisesta lauseesta: Lämsä ulos. Minä en ole sanonut, että Lämsälle pitäisi antaa jatkosopimusta. En todellakaan, tuo oli puhtaasti sinun reaktiosi tunteella, eikö olekin?
Olen sanonut, ja tulen sanomaan jatkossakin, että ammattimaisessa joukkueurheilussa ei tänä päivänä Määrää Joukkueen menestystä enää päävalmentaja, vaan koko organisaatio. Tappara lienee tällaisesta ajatusmallista paras esimerkki. Lukko on tehnyt hienon ratkaisun, ja palkannut parhaan mahdollisen ihmisen urheilujohtajaksi, eli Kallen. Niin vähän, kun tiedänkin Lukon sisäisestä keskustelu/valmennus kulttuurista, niin ulospäin asiat näyttävät todella hyvältä.
Surulliselta sen sijaan näyttää tällä palstalla yhä yleistyvä "Minä tiedän. Lukon johto/ valmennus ja ennen kaikkea urheilujohtaja on vaihdettava, ja heti!"- asenne on... en sano mitä.
Vaan toivotan sinullekin onnea. Ehkäpä Pekka Virta tulee taas pelastamaan meidät?

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Pari todella juonikasta kovaa syöttöä maalinedustalle. Kääntöpuoli sitten se, että oli liian juonikasta omille ketjukavereilleen.

Tuo Morandin ketju ei vaan tahdo lähteä käyntiin ja varsinkin tämän ketjun puolustuspeli on ehkä suurin murheenkryyni 5 vs 5 -pelissä.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
@Cannedheat13 niin pitkä viesti sulla etten viitsi lainata.
Lähinnä tuossa sun viestissä johon kommentoin paistoi vain läpi se ”lälllällää Lämsälle huutelijat. Siitäs saitte. Lukko voitti. Lällällää”

Jokainen joka tälle palstalle kirjoittaa ja sanoo olevansa Lukon kannattaja varmasti on tyytyväinen Lukon voitoista vaikka Lämsä siellä taustalla vituttaakin. Turhaan voittojen jälkeen tänne on tulla kenellekään vittuilemaan.
Henkilökohtaisesti mua ottaa päähän Lämsässä tuo peluutus. Ja se, että puhuu kuin mikäkin vaikka näytöt on keskinkertaisia. Jos Lukko tällä tavalla voittaa mestaruuden, niin silti mun mielestä tämä saa olla Lämsän viimeinen kausi Lukossa missään roolissa.
Esimerkiksi tänään tämä Tomi kertoi Lukon ylivoiman olevan 25%. Onkohan tämän päivän jälkeen jo 26%? Sen verran hyvää se oli.
Ja kyllä. Olen iloinen, että Lukko voitti. Se on pääasia. Ihan sama mitä mieltä olen Lämsästä.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Esimerkiksi tänään tämä Tomi kertoi Lukon ylivoiman olevan 25%.
Lämsä ei väittänyt, että Lukon ylivoimaprosentti olisi kauden alusta laskien 25%, vaan viittasi 10 ottelun jaksoon, jolla Lukon yv oli väitetysti 20 % luokkaa. Lukon omassa tilastoinnissa tuolla jaksolla yv oli kuitenkin 25 %. Syytä tähän eroon ei kerrottu. Minusta tämä on aika surullista, että huonoa ylivoimaa tarvitsee kameroiden edessä selitellä vetoamalla joihinkin omiin tilastoihin. Tulee ihan ne Veltsun maalipaikkaprosentit mieleen.

Laittaisi ensin oikeat ukot sinne jäälle ja hioisi kuviot kuntoon.

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Lämsä ei väittänyt, että Lukon ylivoimaprosentti olisi kauden alusta laskien 25%, vaan viittasi 10 ottelun jaksoon, jolla Lukon yv oli väitetysti 20 % luokkaa. Lukon omassa tilastoinnissa tuolla jaksolla yv oli kuitenkin 25 %. Syytä tähän eroon ei kerrottu. Minusta tämä on aika surullista, että huonoa ylivoimaa tarvitsee kameroiden edessä selitellä vetoamalla joihinkin omiin tilastoihin. Tulee ihan ne Veltsun maalipaikkaprosentit mieleen.

Laittaisi ensin oikeat ukot sinne jäälle ja hioisi kuviot kuntoon.
Ylivoima on myös perhanan hidasta ja mielikuvituksetonta. Ja on myös mentaalipuolen hommia se. Heti menee sormi suuhuun siinä kohtaa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ylivoima on myös perhanan hidasta ja mielikuvituksetonta. Ja on myös mentaalipuolen hommia se. Heti menee sormi suuhuun siinä kohtaa.
Liian vaikeisiin paikkoihin tungetaan kiekkoa ja miestäkin kokoajan. Eilenkin oli varmaan viisi ihan hyvää paikkaa laukoa, mutta sitten koitettiin syöttää neliön läpi tai keskellä ahtaaseen tilaan ja homma ohi.

Kepakko

Jäsen
Täytyy olla. Eilenkin muutaman kerran näytti niin hemmetin vaikealta tuoda se kiekko ylös. Varsinkin kakkosylivoiman Krannila yritti väkisin puskea kiekkoa sisään.

Kyllä minä edelleen uskon, että meillä on riittävän hyvät miehet riittävän hyvään ylivoimaan. Ei siellä mitään Jorsteja ole, mutta kyllä tuolla Liigassa moni ennakkoon heikommalla rosterillakin pelaava pyörittää ihan kelvollista ylivoimaa.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Liian vaikeisiin paikkoihin tungetaan kiekkoa ja miestäkin kokoajan. Eilenkin oli varmaan viisi ihan hyvää paikkaa laukoa, mutta sitten koitettiin syöttää neliön läpi tai keskellä ahtaaseen tilaan ja homma ohi.

Samaa katsoin ja jopa pari kertaa pomppasin nojatuolista ylös huutaen, "lauo ny jumalauta", ei kuulunu rääkäsyt Jyväskylään asti.

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestari 2021
Mun mielestä yksi iso virhe mitä Lukko tekee usein ylivoimilla on se että kun sinne alueelle mennään niin aluksi pitäisi huolehtia siitä että sillä kiekollisella pelaajalla on riittävän monta tukimiestä lähellä auttamassa sen tilanteen rauhoittamisessa tarjoamalla helppoja lyhyitä syöttöpaikkoja tai auttamaan kaksinkamppailussa mikäli sellaiseen joudutaan heti alussa. Nyt tuntuu siltä että kun kiekko saadaan yli viivan niin kaikki muut valuvat saman tien pisin kaukalonreunoja ja nopeasti se kiekollinen jääkin alivoimaiseksi siinä omassa tilassaan, jolloin vastustaja pääsee helppoihin riistoihin ja kaikki haut pitää tehdä uudelleen. Esimerkiksi Tappara usein ylimiehittää aluksi jonkun pienemmän alueen ja kun tilanne ollaan saatu haltuun muutamilla lyhyillä syötöillä niin puolustava joukkue on pakotettu vähentämään paineistusta ja passivoitumaankin vähän, jonka jälkeen ylivoimaa aletaan pyörittämään koko hyökkäysalueen turvin.

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähinnä tuossa sun viestissä johon kommentoin paistoi vain läpi se ”lälllällää Lämsälle huutelijat. Siitäs saitte. Lukko voitti. Lällällää”...

.....Ja kyllä. Olen iloinen, että Lukko voitti. Se on pääasia. Ihan sama mitä mieltä olen Lämsästä.
En "Lällätä" kenellekkään. Ei kuulu tapoihin. Muistutin vain siitä, että Lukko voi voittaa "Lämsästäkin huolimatta". Palstalla on tuon Lämsän haukkumisen suhteen menty överiksi jo kauan sitten. Kaikki negatiivinen mitä Lukossa tapahtuu niin se kohdistuu henkilöön Lämsä. Tuntuu jopa siltä, että Lämsä on vastuussa myös monen kirjoittajan tunteistakin. Nyt mukaan tähän samaan on pikku hiljaa alkanut tulemaan myös Kalle. Uskoisin, että kaikki ymmärtävät sen, että Lämsää ei tulla potkimaan pois tämän kauden aikana. Joten mikä ihme kiima on siinä, että jokaiseen viestiin täytyy väkisin tunkea jotain negatiivista Lämsästä. Enkä puhu nyt sinusta, vaan aivan yleisesti. Itse en oikein jaksa uskoa, että Lämsä jatkaa enää ensi kaudella, mutta se on sitten sen ajan asia.
Arvostan viimeistä kappalettasi. Kaikki selvästikään eivät ajattele noin, vaan ovat luovuttaneet kauden suhteen...koska Lämsä.

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Palstalla on tuon Lämsän haukkumisen suhteen menty överiksi jo kauan sitten. Kaikki negatiivinen mitä Lukossa tapahtuu niin se kohdistuu henkilöön Lämsä. Tuntuu jopa siltä, että Lämsä on vastuussa myös monen kirjoittajan tunteistakin. Nyt mukaan tähän samaan on pikku hiljaa alkanut tulemaan myös Kalle. Uskoisin, että kaikki ymmärtävät sen, että Lämsää ei tulla potkimaan pois tämän kauden aikana. Joten mikä ihme kiima on siinä, että jokaiseen viestiin täytyy väkisin tunkea jotain negatiivista Lämsästä
Tässä syy miksi palstan lukeminen on jäänyt viime aikoina vähemmälle. Ei vaan yksinkertaisesti jaksa lukea tuota jatkuvaa negatiivista ruikuttamista Lämsästä jokaisessa ketjussa. Ihan kuin jollain toisella valmentajalla oltaisiin automaattisesti kärjessä ja 10 ottelun voittoputkessa. Mielipide saa olla jokasella mutta sen joka päiväinen ulos oksennus alkaa kyllä riittämään. En myöskään osta sitä ajatusta, että joka asia olisi Tomistakaan kiinni mutta se tuntuu olevan palstalla osalla porukkaa totuus. Lisäksi Tomi on maailman ainut joka ei osaa ohittaa trappia.

Vaikka olen itsekin sitä mieltä, että ensi kaudelle joku toinen valmentaja niin ei tuo Lukon peli nyt kuitenkaan niin huonoa ole ollut kuin täältä saa välillä ymmärtää. Eilenkin Jyppiä vastaan ihan kelvollinen peli. Itseäni sapettaa ehkä kaikista eniten tuo Lämsän peluutus ja ylivoima on toki täyttä kuraa, siitä ei pääse mihinkään. Siihen pitää nyt käyttää aikaa ihan helvetisti, koska muuten ollaan kusessa. Mutta kuten Nuuttikin sanoi uusimmassa Jäägone podcastissa niin sitä jumpataan koko ajan paljon. mm. pelaajat keskenäänkin.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
KooKoo vs TPS
  • 2.26
  • 4.15
  • 2.72
SaiPa vs Tappara
  • 2.52
  • 4.15
  • 2.40
K-Espoo vs Kärpät
  • 2.32
  • 4.30
  • 2.80
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy