"Me on niin hävitty tää peli. Olis edes höyrymakkara lämmintä."Eli todellisuudessa Lukko tulee peliin palttoon napit auki ylimielisellä asenteella. Sitten se onkin yhtäkkiä hupsista vaan ja JYP ottaa voiton.
Itse uskon selkeään voittoon. Ehkä se toisi tarvittavaa rentoutta noihin maalipaikkoihin.
Jotenkin näkee sielun silmin miten Vehviläinen löytää jumalmoodin ja Tuukka Tieksola painaa pelissä hatullisen meidän verkkoon.
Silti uskotaan parempaan. Siihen että nyt Khodon ketsuppipullo on auki ja Saarela alkaa parannella laukaisuprosenttiaan todenteolla.
Ne 3 pinnaa tulee työllä jos tulee eikä rosterin ihailulla.Veikkaus avannut Lukko 1,54 ja JYP 4,90.
Tämä onkin sellainen peli, josta Lukon pitää 3 pinnaa napata. Lukon rosteri on kahta luokkaa kovempi.
Tämän saman olen noteerannut. Tehdään pirusti töitä mutta tolpat/ylärimat/pleksit vaan kilisevät/kolisevat. Oman kokemukseni mukaan tämä johtuu tietynlaisen rentouden puutteesta joka kyllä muutamalla onnistumisella muuttuu. Sitä odotellessa.Osalla pelaajista on puristusta maalinteossa. Esim Saarela ja Morand. Vkl peleissä tuntui, että Lukko tekee hirveän työmäärän yhden maalin eteen. Vastustaja nakuttaa sitten helpot pussit. Tietysti vastaavasti Pelicans ja Kärpät matseissa Lukko oli tehokas ja vastustajan viisikko repaleinen.
Vitols on maajoukkue tason kassari, tai siis Latvian maajoukkueen. Pelannut MM-kisoissakin yhdessä matsissa viime keväänä. Saatetaan kassareissa jopa hävitä Jypille.Vehviläinen ei ole ainakaan viime matseissa ollut kokoonpanossa. Vitols tai Helander lienee maalissa. Vitols pelasi viime kauden Keuruulla ja nyt on päässyt Liigassa kehiin. Ei tietoa millainen kassari on.
Muuten melkein jees, mutta kolmospari ei, eikä Nymanin paikka ole kokoonpanossa.Illan kokoonpano:
Khodorenko - Saarela - Po. Westerholm
Almari - Stenqvist
Jandric - Krannila - Kuhlman
Peters - Viitasalo
Ikonen - Pa. Westerholm - Morand
Olsson - Ervasti
Nyman - Kainulainen - Ylitalo
Hämäläinen
Näenkö oikein, että siellä on tehty ketjumuutoksia ja Westerholmit ovat eri ketjuissa?
Viimeksi tätä Westeholmien erottamista yritettiin joskus 2020-luvun alussa ja ihan hyvin meni. Näin kauan meni tällä valmennuksella tajuta sama, missä Virralla meni noin 4 kuukautta. Vitun pällit, sanon minä.
Silloinhan Repo ja Pa. Westeholm pelasivat samassa ketjussa. Ja hyvin pelasivatkin. Tätäkään ei ole sitten edes yritetty kokeilla viimeisen vuoden aikana kertaakaan?
Kyllä tuota Westerholmien pelaamista eri ketjuissa Lämsä kokeili viime kaudellakin ja viime pelissä. Mä nyt vaan itse sanoisin että Pathrikin laitoihin pitäisi laittaa Repo sitten kun palaa ja toiseen laitaan voisi mennä Nyman/Ikonen/Morand. Tammela-Pattu-Repo tai Nyman-Pattu-Repo koostumukset toimivat silloin vuosikymmenen alussa. Nyt vaan Tammelan tilalle Ikonen tai Morand.Näenkö oikein, että siellä on tehty ketjumuutoksia ja Westerholmit ovat eri ketjuissa?
Viimeksi tätä Westeholmien erottamista yritettiin joskus 2020-luvun alussa ja ihan hyvin meni. Näin kauan meni tällä valmennuksella tajuta sama, missä Virralla meni noin 4 kuukautta. Vitun pällit, sanon minä.
Silloinhan Repo ja Pa. Westeholm pelasivat samassa ketjussa. Ja hyvin pelasivatkin. Tätäkään ei ole sitten edes yritetty kokeilla viimeisen vuoden aikana kertaakaan?
Ponthuksella on ehdottomasti maalintekopotentiaalia sinne 20 maaliin mieheksi, pakkokin koittaa saada nyt sitä irti jollain tavalla.
Niin?Ponthus tähän mennessä 0+1=1 ja Morand 0+0=0.