Kyllä mulle kelpais noilla otteilla ihan milloin vain Lukon maaliin. Johdettaisiin aika railakkaasti tätä peliä kun maalivahdit olis toisin päin.
No muuten ollut ok, Jandricin sutaisun imurointi nollakulmasta oli kyllä paha munaus
Kyllä mulle kelpais noilla otteilla ihan milloin vain Lukon maaliin. Johdettaisiin aika railakkaasti tätä peliä kun maalivahdit olis toisin päin.
Kuulostaa ihmeen tutulta tää tämmönen yhdistelmä.Jukureilla 4 maalipaikkaa ja 3 maalia. Ei paras ilta Lebedeffille.
Eipä ollutkaan. Sekunti oli ehditty pelata tasan.Niinpäs olikin. Tulee niin liukuhihnalta ettei pysy laskuissa.
Ja sitten taas omissa.
No kyl siellä on Herpin, meillä Hörpin.No onneksi Hörppiin toisessa maalissa.
Muuten sama, paitsi päätin äsken että katson ensimmäistä kertaa tällä kaudella Tomin kootut selitykset. Oikein jännittää että millä helvetillä tämä pystytään selittämään parhain päin.Tähtiin on kirjoitettu, että tästä saldona joku vitun rankkarivoitto ja Lämsän haastattelua pelin jälkeen ei kenenkään pidä katsoa.
Mulla ei hermo ole tällä(kään) kaudella kestänyt katsella niitä.Muuten sama, paitsi päätin äsken että katson ensimmäistä kertaa tällä kaudella Tomin kootut selitykset. Oikein jännittää että millä helvetillä tämä pystytään selittämään parhain päin.
Sama, mutta nyt uteliaisuus voittaa vitutuksen.Mulla ei hermo ole tällä(kään) kaudella kestänyt katsella niitä.
Sisältö on aina sama. Ninininini etetetetet niinko niinko kova vaade.Mulla ei hermo ole tällä(kään) kaudella kestänyt katsella niitä.
Pelaa kuin Vekku Salo.On kyllä Peters melkoinen hasardi. No uskaltaa ainakin ottaa riskiä. Ei kylmää kynäillä alimpana miehenä 3. erän lopussa
No onhan se noin. Ja tätä perseilyä ei voi selittää mitenkään parhainpäin. Kerrankin voisi olla rehti ja myöntää tekemisen olleen paskaa.Sisältö on aina sama. Ninininini etetetetet niinko niinko kova vaade.
Pahoittelut, että siteeraan häntä noin, mutta aika lähellä se noin on.
Olenko kertaakaan kuullut Tomin suusta että HÄN valmisti joukkueen huonosti?? Itsessä ei vikaa ilmeisesti taida olla.No onhan se noin. Ja tätä perseilyä ei voi selittää mitenkään parhainpäin. Kerrankin voisi olla rehti ja myöntää tekemisen olleen paskaa.
Ei kai kukaan kuvittele, että Tomin johdolla TOP4 sijoista pelataan?Nämä on raskaita pistemenetyksiä TOP4 sijoituksen kannalta.