Sääli on sairautta.Se on kuulemma sairautta mutta kyllä mua käy jo hiukan sääliksi tuota Jukurijengiä
Niin helvetin monta kertaa on Jukurit meitä pöllyttänyt. Nyt on meidän vuoro.Se on kuulemma sairautta mutta kyllä mua käy jo hiukan sääliksi tuota Jukurijengiä. Koko illan tulee.
Jo on aikakin. Siis Jukurien vaihtaa maisemaa.Jukurit on ties kuinka monta vuotta ollut jo mopolla moottoritiellä. Ensi kaudella sitten pelataankin Jokereita vastaan Jukurien sijasta.
Se on kuulemma sairautta mutta kyllä mua käy jo hiukan sääliksi tuota Jukurijengiä. Koko illan tulee.
Se on kuulemma sairautta mutta kyllä mua käy jo hiukan sääliksi tuota Jukurijengiä. Koko illan tulee.
Kyllä joo, mutta niissä kaikissa meillä on ollut edes tsäänssit. Nyt ei Mikkelin miehillä palaakaan.Niin helvetin monta kertaa on Jukurit meitä pöllyttänyt. Nyt on meidän vuoro.
Hanskaan tuli maila. Ihan selvä.Mistä rankkari muuten tuli?
Vielä odotellaan Kuhlyn pistettä.Nyt on todella pitkä ilta Jukureilla.
Kyllä minäkin säälin Jukureita. Joukkueella hyvä - suomalainen nimi, pieni kaupunki, entinen mökkikuntantani ja hyvä lapsuuden ystäväni asuu Mikkelissä, sekä kannattaa Jukureita. Ja joukkue kantaa nutussaan ihan oikeita värejä. Niin, ja no...Se on kuulemma sairautta mutta kyllä mua käy jo hiukan sääliksi tuota Jukurijengiä. Koko illan tulee.