Lukko vs. Jukurit kaudella 2024–2025

• 29 202
  • 783

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se on kuulemma sairautta mutta kyllä mua käy jo hiukan sääliksi tuota Jukurijengiä. Koko illan tulee.

Itse en ainakaan hirveästi säällä tunne. Edes silloin ei ollut mökki täynnä Mikkelissö kun Jukurit oli sarjan parhaita joukkueita. Eivät yksinkertaisesti ansaitse paikkaa pääsarjassa.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Jo toinen rankkari tänään.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ässät ja Lukko ainoat, joilla päästettynä alle satamaalia kun porilaiset tehneet KalPaa vastaan kolme maalia ja rikkoneet heiltä kyseisen rajan.

Kovaa kisaa Satakunnan kesken.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Ei saakeli mitä seksiä.

Tuo on muuten hyvin samannäköinen kikka kuin erään sittemmin roistotunkioon siirtyneen ruotsalaispakin patenttiharhautus.

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se on kuulemma sairautta mutta kyllä mua käy jo hiukan sääliksi tuota Jukurijengiä. Koko illan tulee.
Kyllä minäkin säälin Jukureita. Joukkueella hyvä - suomalainen nimi, pieni kaupunki, entinen mökkikuntantani ja hyvä lapsuuden ystäväni asuu Mikkelissä, sekä kannattaa Jukureita. Ja joukkue kantaa nutussaan ihan oikeita värejä. Niin, ja no...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy