Kyllä he ovat melko varmasti reissussa ja alkulämmöilläkin mukana.Lenni ja Ylitalo jäivät kotiin treenaamaan. Vai onko jossain mainintaa lainasopparista? Kumpikaan ei ole liikaa päässyt pelaamaan, niin peliminuutteja tarvittaisiin.
Kyllä he ovat melko varmasti reissussa ja alkulämmöilläkin mukana.Lenni ja Ylitalo jäivät kotiin treenaamaan. Vai onko jossain mainintaa lainasopparista? Kumpikaan ei ole liikaa päässyt pelaamaan, niin peliminuutteja tarvittaisiin.
Oletko aikeissa ilmoittaa tämän ennen joka peliä? Ilman loukkeja tähän ei varmaan suurta muutosta ole tulossa kauden aikana.Todella kokenut rosteri Lukolla. Ainoa nuoreksi laskettava pelaaja Ervasti (21-v) on 7. pakkina.
Joko Ervasti ja Ylitalo on lainattu Mestikseen? Olen kuullut että olisi hyvä saada peliaikaaOletko aikeissa ilmoittaa tämän ennen joka peliä? Ilman loukkeja tähän ei varmaan suurta muutosta ole tulossa kauden aikana.
Joko Ervasti ja Ylitalo on lainattu Mestikseen? Olen kuullut että olisi hyvä saada peliaikaa
Joo, Lethemon oli paska... Not.Lämsältä oikeat reaktiot Tappara-peliin.
Korkka Ervastin paikalle ja Lebe rysään.
Ainakin Lenni on mukana reissulla. Lukon whatsapp-kanavan mukaan olivat saaneet Korkan kanssa hotellihuoneeseensa Onni Oravan puuhakirjat :)Kyllä he ovat melko varmasti reissussa ja alkulämmöilläkin mukana.
Ei paska, mutta.. ei todellakaan niin hyvä etteikö nyt olisi paikka antaa Lebedeffin tarttua taisteluun ykköskassarin paikasta.Joo, Lethemon oli paska... Not.
Matthieu Herpin Jukureiden maalissa kasvattiseuraansa vastaan. Mielenkiintoinen dilemma. Hänen kanssaan oli tekemisissä toisen lajin parissa useita vuosia sitten, joten samaan aikaan toivoo Lukolle onnistumisia, mutta toki myös hänelle henkilökohtaisesti hyvää peliä. Kai senkin jotenkin tasapainottamaan pystyy.
Tuosta voi käydä kuuntelee herran haastattelua ennen peliä.
Tutkailin Jukurien kokoonpanoa, niin on tuo kyllä aivan mestis-tasoa. Mutta mutta, ei näitä koskaan pelkästään paperilla ratkaista.
Mun mielestä näihin ihmisten manerismeihin keskittyminen on kaikista maailman turhista asioista yksi turhimmista.Repo on haastattelun perusteella valmentajan oloinen pelaaja. Meinaan tosi usein tuli ni-ni-ni. Vai onko se lahtelaisten veren perintö?
Mun mielestä näihin ihmisten manerismeihin keskittyminen on kaikista maailman turhista asioista yksi turhimmista.
Itsekin katsoin samaa.Näyttipäs tuo Herpin pieneltä. Mahtaako olla tuota 181cm edes luistimet jalassa?
Voi vetää leukoja omalla maalillaan, kun on tylsääNäyttipäs tuo Herpin pieneltä. Mahtaako olla tuota 181cm edes luistimet jalassa?
Kyllä maailmaan asioita mietittäväksi mahtuu. Kieltämättä tuollainen puhetyyli yhdistyy aika usein juuri jääkiekkopiiriin. Tuo tyyli ei varmaankaan ole opeteltua vaan pikemminkin opittua.Mun mielestä näihin ihmisten manerismeihin keskittyminen on kaikista maailman turhista asioista yksi turhimmista.