Juu. Näytetään, kun pelaaja lähtee liikkeelle ja sitten vaihdetaan vaihtopenkille ja zoomi täysille ja näkyy pelaajan numeron takaa hieman maaliakin.Saatiinhan se maali kuviin, hetken näytti jo vähän pahalta! Pieni lisäjännitys rankkariin on aina poikaa.
Mielestäni pitkään tällä kaudella olen nähnyt johdonmukaisuutta Lukon hyökkäyspelissä. Pelaavat paljon hyökkäysalueella tuota "jättöpeliä". Aina se ei ole toiminut, mutta on se siellä. Silloin kun ei ole toiminut, ollaan kyllä oltu aika liemessä eikä vaihtoehtoisia hyökkäysmalleja ole onnistuttu toteuttamaan.
Hyvä erä Lukolta. Enemmänkin voisi tehdä
Et ole pihalla. Lukko on jopa ilmoittanut meille faneille, että joukkue haluaa pelata juuri tällaista peliä. Vastustajat tietysti vastustavat, eivätkä pidä yhtään moisesta pelitavasta. Se, ettei pisteitä ole tullut "tarpeeksi" on eri asia.Mä näen kyllä heikkoa HPK ta vastaan ihan selvän pelisysteemin. Voin toki olla ihan pihalla.
No kyllä voisi hetken antaa olla paikallaankin, ei tarvi koko ajan kameraa heilutella.Taitaa kuvaus olla ihan kohdillaan, mutta ohjaajalla pallo hukassa ja väärä kamera käytössä kokoajan.
Jinx.Nyman pitäs laittaa penkin päähän. Hämäläistä kehiin.
Ja samantien tekee.Nyman pitäs laittaa penkin päähän. Hämäläistä kehiin.
JinxNyman pitäs laittaa penkin päähän. Hämäläistä kehiin.
Juuri näin.Täytyy olla sokea, jos ei näe että Lukolla on selvä peli systeemi ylös päin. Tai sitten mä olen tyhmä.