Näillä näytöillä pelaa kyllä itsensä marraskuun höntsäturnaukseen heittämälläAlmari on pinnan päässä kultakypärästä. Olis kova!
Näillä näytöillä pelaa kyllä itsensä marraskuun höntsäturnaukseen heittämällä
Varmasti on.Onko vielä kannattajia, jotka eivät näe millaista peliä Lukko mahdollisesti pyrkii pelaamaan? Eli, Lukolla ei ole pelitapaa lainkaan?
Ei nyt maalailla piruja seinille kumminkaanEi saatana. Sinne loppukauden loukki hakemaan?
Varmasti on.
Mielestäni pitkään tällä kaudella olen nähnyt johdonmukaisuutta Lukon hyökkäyspelissä. Pelaavat paljon hyökkäysalueella tuota "jättöpeliä". Aina se ei ole toiminut, mutta on se siellä. Silloin kun ei ole toiminut, ollaan kyllä oltu aika liemessä eikä vaihtoehtoisia hyökkäysmalleja ole onnistuttu toteuttamaan.Onko vielä kannattajia, jotka eivät näe millaista peliä Lukko mahdollisesti pyrkii pelaamaan? Eli, Lukolla ei ole pelitapaa lainkaan?
Ylivoimaisesti eniten maaliodottamaa Lukolta muuten ekan erän jäljiltä kaikista kierroksen 12:stä joukkueesta. Mikkelin matsia lukuunottamatta jopa enemmän odottamaa kuin muissa matseissa yhteensä molemmilta jengeiltä. Torille?
Loppua kohti Kerho tippui kyydistä. Juuri niin kuin pitääkin. Ei mulla huolta tuosta ole lainkaan. Alku oli tahmea. Nyt vaan samaa rataa ja rohkeasti sinne maalille.Mä näen kyllä heikkoa HPK ta vastaan ihan selvän pelisysteemin. Voin toki olla ihan pihalla.
On kyllä kamera+selostaja yhdistelmä varmaan huonoin tällä kaudella, etenkin tuo kuvaus on suorastaan raivostuttavaa. Vähän sylettää maksaa tällaisestaMiten sen kiekon seuraaminen tolla kameralla voi olla niin helvetin hankalaa?
Siellä on joku opiskelija kuvaamassa halvalla. Taitaa olla ensimmäistä kertaa lätkäpeliä kuvaamassa. Eikös Maikkari/Telia/kuka näistä vastaa antanut suurimmalle osalle ammattilaisista kenkää, kun niille piti maksaa asianmukaisesti.Miten sen kiekon seuraaminen tolla kameralla voi olla niin helvetin hankalaa?