Mainos

Lukko vs. HPK kaudella 2024–2025

• 15 132
  • 412

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ei omaan silmään. Lukko pelaa omaan silmään laiskasti ja haluttomasti. Jos tuolla asenteella olisi esim. KalPa vastassa olisi peli todennäköisesti tasan tai vastustaja johdossa. HPK:n huonous on vain käsittämättömällä tasolla.

Se on suhteessa vastustajaan. Huomenna nähdään ollaanko jaloissa ja miltä kokonaisuus näyttää.

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mukavaa tätä on katsella vaikka vastustaja nyt on mitä on, niin ihan hyvää tekemistä Lukolta.
Popparitkin oli lämpimiä ja erätauolla tarjolla koulujen välistä luistelukilpailua.

Kukkonen rymistelee tuttuun tapaansa. Sytyn kaverin tavasta pelata, kun on paikka antaa kovuutta, niin sitä kanssa sitten annetaan.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Entiä onko sarkasmitutka näin ruosteessa, mut mä en kyl oo kahta erää nähny laiskaa ja halutonta Lukkoa.
Monta kertaa takakarvaustilanteissa vähän luisteltu sinnepäin ja pikkusen tökitty yhdellä kädellä löysin rantein. Pelin vaade on vain niin alhaalla että tuokin toimii. Ei siellä paineta sata lasissa lähellekään.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Se on suhteessa vastustajaan. Huomenna nähdään ollaanko jaloissa ja miltä kokonaisuus näyttää.
Kyllä. Keskinkertainen esitys Lukolta murskaa HPK:n heikon esityksen. Huomenna sama ei todellakaan riitä Tapparaa vastaan.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän tota kysyttiin kausi taikka kaksi takaperin ja ylivoimaa hiottiin "kollektiivisesti" joukkueen toimesta.
Niinhän se taisi olla. Nyt kyllä luulen että se on yhden miehen takana. Rimmaako sen miehen nimi sitten Schmarkko Schmauvosaaren vai Schmomi Schmämsän kanssa niin se olisi kiva tietää, mulla on sian pää jo pakkasessa.

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Tosiaan Lukko ei ole tänään edes laittanut lähellekkään parasta pöytään ja HPK on silti aivan jaloissa. Toki kerho ei ole esittänyt yhtään mitään. Itse odotin paljon nälkäisempää vastustajaa.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Tänään tasoero näkyy ja niin pitääkin. Kolmas erä vielä tyylikkäästi pakettiin. Alkaa se toivomani murskavoitto hahmottua, vaikken siihen ennen peliä uskonut.

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ennen peliä naljaillaan, että mitenkähän Lukon käy tänään kun Hpk on pelannut viime ajat hyvin.

Sitten kun Lukko takoo 4-0 taululle ja on täysin ylivoimainen niin se onkin jo Hpk:n huonoutta. Vai onko vaan niin että Lukon hyvyys on saanut kerhon näyttämään huonolta? Ikinä ei ole hyvä.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
Kerhon puolelta kannattaa peliesitysketjusta käydä lukemassa mietteitä Lukon pelistä. Jos ei sieltä muuta saa niin hyvän mielen ainakin.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Ennen peliä naljaillaan, että mitenkähän Lukon käy tänään kun Hpk on pelannut viime ajat hyvin.

Sitten kun Lukko takoo 4-0 taululle ja on täysin ylivoimainen niin se onkin jo Hpk:n huonoutta. Vai onko vaan niin että Lukon hyvyys on saanut kerhon näyttämään huonolta? Ikinä ei ole hyvä.
Mun mielestä ainakin Lukko on pelannut ensimmäisen kympin jälkeen erinomaisesti.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Ois kiva, että kuvaaja pysyisi Lukon hyökätessä mukana edes vähää alusta.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Petersiä kasvoihin ja Lukko ylivoimalle. Nyt olis niiku hyvä tehrä iha itseluottamuksen takia.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy