Lukko vs. HPK kaudella 2024–2025

• 34 813
  • 916

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
HPKlta tänään Veikkauksen mukaan ulkona eiliseen kokoonpanoon verrattuna: Tuulola, Nikkilä, Kukkonen, Huttunen, Mylläri, Topping sekä Sinkkonen.

Minusta järkevä liike koutsilta. Odotin itse myös Lämsän laittavan kaikki avainpelaajat sivuun ja junnut tilalle. Top 4 varma, runkosarjan voitolle en itse anna juuri arvoa. Top 4 sijoitus sen sijaan on todella arvokas etu puolivälieriin, varsinkin jos sääleistä tulevan vastustajan pelit venyvät game 5 saakka.

Tänään ainoa toive peliin, ettei Lukon riveistä kukaan loukkannu, kun eilinen peli jo alla rasituksena.

Toimistolle pisteet, matsiin oli tarjolla lasten liput 5 eur ja aikuisille 10 eur. Halpaa, kuin mikä.

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minusta järkevä liike koutsilta. Odotin itse myös Lämsän laittavan kaikki avainpelaajat sivuun ja junnut tilalle. Top 4 varma, runkosarjan voitolle en itse anna juuri arvoa. Top 4 sijoitus sen sijaan on todella arvokas etu puolivälieriin, varsinkin jos sääleistä tulevan vastustajan pelit venyvät game 5 saakka.

Tänään ainoa toive peliin, ettei Lukon riveistä kukaan loukkannu, kun eilinen peli jo alla rasituksena.

Toimistolle pisteet, matsiin oli tarjolla lasten liput 5 eur ja aikuisille 10 eur. Halpaa, kuin mikä.
Miksi ihmeessä Lämsä olisi laittanut avainpelaajat sivuun? 10 päivän huili tulossa niin ihan yhtä tyhjän kanssa olisi ollut. Ja joo loukkeja voi aina tulla, mutta kyllä runkosarjan voittoa kannattaa tosissaan tavoitella.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi ihmeessä Lämsä olisi laittanut avainpelaajat sivuun? 10 päivän huili tulossa niin ihan yhtä tyhjän kanssa olisi ollut. Ja joo loukkeja voi aina tulla, mutta kyllä runkosarjan voittoa kannattaa tosissaan tavoitella.

Tämä olikin vain oma mielipide asiaan, ymmärrän myös toisen näkökulman.

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kerhon tosiaan Jukurien ohella ainoa jengi, jolla sijoitus ei enää päätöskierroksella voi muuttua. Fiksu liike heiltä lepuuttaa pelaajia, säälisarja kuitenkin tiivis puhumattakaan jos siitä vielä jatkoon kampeavat.

Top 4 varma, runkosarjan voitolle en itse anna juuri arvoa. Top 4 sijoitus sen sijaan on todella arvokas etu puolivälieriin, varsinkin jos sääleistä tulevan vastustajan pelit venyvät game 5 saakka.
Tästä eri mieltä. Kyllä runkosarjan voitto kiinnostaa niin pelaajia kuin fanejakin ja on myös valmennukselle rasti CV:hen. Saapa samalla kotiedunkin loppuun asti. Toki tuo top-4 sija suhteessa tärkempi, mutta se on jo saavutettu.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Runkosarjan voitto olis mahtava homma, toivottavasti Lukko kuitenkin ottaisi pelistä voiton vaikka jatkoilla riippumatta siitä mitä Kuopiossa käy. Olis aika siistiä lähteä playoffeihin kuuden voiton putkessa.

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoinen ottelu tulossa, kun toisella silmällä pitää seurata samanaikaisesti Liigan muita pelejä. Vain Jukurit - Tappara ja Ässät - Kespoo peleissä ei ole kummoistakaan panosta, kaikissa muissa sen sijaan todellakin on. Ja onhan se Lukonkin aidosti vielä pelattava tämä viimeinenkin ottelu. Vain tossukiekottelemalla Kerhon junnut saattavat nuoruuden innollaan tehdän muutoin Lukon illan ikäväksi.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Neljä maalia pitäisi tehdä niin menisi 200 tehdyn maalin raja rikki. KooKoo jo rikkonut tuon rajan. Viimeksi on kaksi joukkuetta tehnyt 200 maalia runkosarjassa 95-96 kun TPS ja Lukko rikkoivat tuon rajapyykin.

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Shiellä on!!! Komias häkki!

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jännää on...

Liitteet

• IMG_20250315_171246.jpg
    IMG_20250315_171246.jpg
    214,5 KB · kertaa luettu: 38
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy