Jatkoajan otteluennakko:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?ottelu=21390&versio=ennakko
Keskustelu alkakoon.
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?ottelu=21390&versio=ennakko
Keskustelu alkakoon.
ranger kirjoitti:Mielenkiintoista siis nähdä, mikä on Tapparan panos tänään.
Ranger
Itse asiassa, tämä ei ole ihan varmaa vielä. Mäkelä tulee alkuveryttelyyn kokeilemaan, miten käsi kestää.L4E kirjoitti:Luovi telonnut kätensä ja Mäkelä olkapäänsä, joten junnuista tulee Vainiola ja Nordlund täydentämään kokoonpanoa.
Keyman kirjoitti:Minä esitän toiveen Lukolle (ja Tapparalle):
Pelataan Raumalla nollanollaa vaikka reilut pari erää ja seuraillaan miten Ipa, SaiPa ja HPK suoriutuvat. Jos Ipa on voittamassa niin annetaan Lukolle pisteet. Jos Ipa ja HPK ovat häviämässä, ja SaiPa voittamassa, täytyy Tapparan ottaa pisteet. Sovitaanko, että näin mennään?
L4E kirjoitti:Huomioitavaa on muuten se, että nyt viime kauden nelosena päättänyt ketju on ykkösenä. Melkoinen tason nosto ;).
Keyman kirjoitti:Minä esitän toiveen Lukolle (ja Tapparalle):
Pelataan Raumalla nollanollaa vaikka reilut pari erää ja seuraillaan miten Ipa, SaiPa ja HPK suoriutuvat. Jos Ipa on voittamassa niin annetaan Lukolle pisteet. Jos Ipa ja HPK ovat häviämässä, ja SaiPa voittamassa, täytyy Tapparan ottaa pisteet. Sovitaanko, että näin mennään?
Niin Lukkohan ei ole kahdessa edellisessä ottelussaan päästänyt tuota jo tavaramerkiksi tullutta avausmaalia vastustajalle heti ottelun alussa. Josko ei tänäänkään ja siinäkö voiton avain.-OO- kirjoitti:Ei se onnistu! Kyllä Lukon on pakko päästää ensimmäisellä minuutilla ainakin se yksi maali.
L4E kirjoitti:Vainiola sitten teki avausmaalinsa liigassa viimeisellä mahdollisella hetkellä, kun aikaa kaudesta oli enää jäljellä alta minuutti. Muutenkin nuoret tekivät kivat tehot, kun Nordlund teki myös kaapin ja lamppu 0+2.
sami71 kirjoitti:Kotiuduttu on pelistä. Varsin kamalaa toi Tapparan peli oli. Ei tainut pelissä olla kuin yksi suoraviivainen hyökkäys, muuten melkoista roiskimista. Mäntylä oli tänään aivan yössä. Taisivat vaan ottaa mieluummin Ässät vastaansa kuin Ilveksen.
Teksti-tv:llä on voinut lukea mitä vaan, mutta ensimmäinen liigamaali oli kyseessä. Tuuletuksetkin olivat sen mukaiset, näki että pientä apinaa oli harteilla.Niilo kirjoitti:Ihan pikku kommentin laittaisin tähän. Itse muistelisin, että tämä Vainiola on kylläkin tehnyt kuluneella kaudella aikaisemminkin maalin? Ottelua en muista, mutta teksti-tv:ssä on ainakin lukenut Vainiola maalintekijänä...