Missä toisessakin?Kätevää kun otteluseurantaa käydään kahdessa ketjussa.
Missä toisessakin?
No, minä päätiin sitten Lukko - Sport olkoon "virallinen" live- seuranta ketju.Lukko-Sport. Voisiko joku päättää, kumpi ketju?
Kyllä minä hetken aikaa pelkäsin kun se toisen erän alku oli niin hankala. Mutta ihan pienen hetken vaan.Hämmentävää. Uskoiko kukaan Sportin pelaajista edes tasoitusmaalin jälkeen, että voivat pärjätä tänään?
Hetken aikaa niillä oli kyllä momentumia vielä sen tasoituksenkin jälkeen. Lukko tuntui reagoivan kovin hitaasti suunnanmuutoksiin. Ehkä se oli sitten Sportin hetkittäistä hyvyyttä.Hämmentävää. Uskoiko kukaan Sportin pelaajista edes tasoitusmaalin jälkeen, että voivat pärjätä tänään?
Lienee varatoimenpide vain. Kahden yv-maalin jälkeen ei ollut pakko peluuttaa. Eiköhän ole askissa huomenna.Jos Saarela ei pysty pelaamaan, niin olisiko ykkönen muodossa Jandric - Morand - Hämäläinen, Nyman veljesten viereen ja Ylitalo neloseen.
Itse en hallin näytöllä nähnyt tarpeeksi hyvää kuvakulmaa. Sellainen fiilis jäi, että ennen kaikkea osui leukaan. Toivotaan, että seuraavassa pelissä askissa.Minusta se näytti erittäin pahalta niitiltä suoraan päähän. Pelikieltoa, sairauslomaa. Mutta onhan sitä ennenkin väärässä oltu.
Juurikin niin se menee.Hei kertokaas mulle, meneekö se nii että kun pudotuspelisarja päättyy, ni runkosarja menestyksen perusteella katotaan aina seuraava vastus?
Elikkä lukon vastaan tulee aina huonoimmin sijottunut, ilvekselle toisiks huonoiten sijoittunu jne…?
En tiiä saitteko kiinni?:D