Näillä tänään:
Keränen-Ilomäki-Liedes
DeFazio-Danforth-Koivisto
Nyman-Koivistoinen-Sopanen
Vidgren-Laakso-Ganahl
Krejcik-Ahonen
Sevänen-Heinola
Reunanen-Kukkonen
Riikola
Lehtinen (Setänen)
Aika odotettu nippu.
Näin on. Paras arvaaja voittakoon. Mun voittaessa veto lievittää pettymystä, en kyllä häviöstäkään ole pahoillani, jos Lukko menee seuraavalle kierrokselle. 1-2 sarjan häviö vituttaisi oikein rankasti.Noniin @Kynämestari, tänään se sitten lähtee. Uskon että sinun hävitessä vedon et ole yhtä pahoillasi kuin minä olen hävitessäni. Lukolle pitkää kevättä, RD:n pytty sekasin heti ensimmäisestä vaihdosta lähtien.
Laitan yv:nä maksupuolesta. Toivotaan että tuohon 1-2 tilanteeseen ei tosiaan päädytä.Näin on. Paras arvaaja voittakoon. Mun voittaessa veto lievittää pettymystä, en kyllä häviöstäkään ole pahoillani, jos Lukko menee seuraavalle kierrokselle. 1-2 sarjan häviö vituttaisi oikein rankasti.
1/18 voitosta taskussa...
Juu, vituiks meni. Korjattu.Olisi
Hetkinen.
Säälit 2 voittoa
Puolivälierät 4 voittoa
Välierät 4 voittoa
Finaalit 4 voittoa.
Eikös mestaruuteen tarvita Lukon tilanteessa 14 voittoa? Voihan tietysti olla että Lukko joutuu voittamaan muutaman ylimääräsen, sen verran harvinaista olisi mestaruustouhut.
Oli helvetin typerä ja täysin tarpeeton hölmöily Ganahlilta, vastustaja on luistelemassa vaihtoon kun Manu pyyhkäisee takaapäin kaverin kanveesiin.Ganahl saa todennäköisesti pelikieltoa eilisestä jalkapyyhkäisystä. Saarela nousee varmaan kokoonpanoon jos vain on kunnossa. Olisin tämän siirron tehnyt muutenkin.
Toinen skenaario on, että Friberg nousee kokoonpanoon ja Koivistoinen laitetaan laitaan.Ganahl saa todennäköisesti pelikieltoa eilisestä jalkapyyhkäisystä. Saarela nousee varmaan kokoonpanoon jos vain on kunnossa. Olisin tämän siirron tehnyt muutenkin.
Lukko voitti playoff-sarjan aseinaan kotietu, ylivoimapeli ja pakkien vedot. Uskotteko kotona.