Pelasi ainakin loppupelin kerhoa vastaan. Ei ollut A-junnujen mukana vaikka Säkkinen ja Päivärinta siellä olivatkin. Toki Sunilla myös isompi rooli ja taakka edustuksessa.Onko muuten Suni pelikunnossa?
Pelasi ainakin loppupelin kerhoa vastaan. Ei ollut A-junnujen mukana vaikka Säkkinen ja Päivärinta siellä olivatkin. Toki Sunilla myös isompi rooli ja taakka edustuksessa.Onko muuten Suni pelikunnossa?
Pelasi ainakin loppupelin kerhoa vastaan. Ei ollut A-junnujen mukana vaikka Säkkinen ja Päivärinta siellä olivatkin. Toki Sunilla myös isompi rooli ja taakka edustuksessa.
Minä. Suni on ollut omassa roolissaan nelosketjussa loistava. Ylivoimilla on ollut hieman hukassa ja epävarma kiekon kanssa. Ei epäilystäkään etteikö tulevaisuudessa olisi tärkeä lenkki ylivoimalle mutta ei ihan vielä ole valmis sinne. Ei ainakaan tiukoissa playoff-peleissä. Toivottavasti todistaa minun olevan väärässä tämän kauden osalta.Hieno homma. Mun mielestä Suni on ollut yksi tärkeimpiä pelaajia noissa kahdessa pelissä. HPK pelaajat jopa alkoivat välillä valmiiksi seisoa, kun Suni sai kiekon. Tiesivät, että poika liikkuu ja suojaa hyvin, niin vaikea saada kiekkoa pois. On myös ollut ihan oikeutetusti ylivoimassa, vaikka joku sitäkin täällä kyseenalaisti.
Ainoa mörkö Lukolle Liigassa on Marko Anttila.Jännästi Lukon fbssä kysytään oliko fiilis "taasko Tappara?". Ei ainakaan itselleni Tappara ole enää samanlainen mörkö viime kauden välierävoiton ja mestaruuden jälkeen.
HIFK:lla on päävalmentaja Ville Peltonen koronassa ja ilmeisesti myös ainakin Turunen, Motin, Lyytinen sekä Ahonen. Tuosta, jos leviää koko rosteriin ja myös TPS:n joukkueeseen, voidaan nähdä mielenkiintoisia sarjoja.
Esim tuollainen 3 puolustajan lovi tekee jo laajemman rosterin seurallekin tiukkaa.
Toivottavasti koronahommat ei pilaa kenenkään kevättä tai minkään joukkueen. Mikä joukkue ikinä mestaruuden voittaakin, niin on se tuhat kertaa maukkaampi, jos ei tule luovutusvoittoja tms
Aika synkata Ramona ja CMore jälleen kerran. :DMertaranta selostaa huomenna :)
Mä pelkään enemmän Muumilaakson Mörköäkin.Ainoa mörkö Lukolle Liigassa on Marko Anttila.
Jep levy junnas hienosti :)Yllättävän paniikissa oli Tapola jo etukäteen Cmoren haastattelussa. Ei ole kuulemma pakkovoitto vaan hieno mahdollisuus ja muuta klisesekoilua johon ei uskonut itsekään. Joukkueelle sitä voi koittaa myydä, mutta jos ei sitä pysty haastattelussakaan sanomaan uskottavasti niin aiai.
No eikös täälläkin palstalla kerrottu että "Lehtisen pelatessa reppu heiluu" ja "Zagidulin ei saa enää silmiäänkään kiinni"..Meni vähän ohi, mutta millä toi tiimi laski maalivahtipelin Tapparalle 60-40? Ohhoijaa
Kyllähän se reppu Lassin takana heilui ja Zagi ei saanut kolmessa viimeisessä pinnasänkyäkään kiinni.No eikös täälläkin palstalla kerrottu että "Lehtisen pelatessa reppu heiluu" ja "Zagidulin ei saa enää silmiäänkään kiinni"..