Lukko mediassa

• 866 605
  • 4 515

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kiitos tsempeistä. Olen tänään ihan ok kunnossa, joten no hätä. Toisekseen olen jo konkari näissä, olinhan reilu 5 vuotta sitten Lukko-TPS ottelussa kommentaattorina ja silloin voitettiin 3-1 ;) Mukavaa perjantai-iltaa kaikille meille, niin ja voittoisaa.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uusi jakso Äijiensuota ilmestynyt, ja pakko antaa pieni negapalaute (jakson kuuntelu vielä kesken) @1936 . Sekä Salban että Lukon naiset pelaa isoja pelejä, mutta ei mitään mainintaa kummastakaan paikallisurheilukatsauksessa.
Vaikka siis toinen host Lukon palkkalistoilla. Mä häpeän! (Olinko eka joka vittuili tällä kulmalla?)

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Uusi jakso Äijiensuota ilmestynyt, ja pakko antaa pieni negapalaute (jakson kuuntelu vielä kesken) @1936 . Sekä Salban että Lukon naiset pelaa isoja pelejä, mutta ei mitään mainintaa kummastakaan paikallisurheilukatsauksessa.
Vaikka siis toinen host Lukon palkkalistoilla. Mä häpeän! (Olinko eka joka vittuili tällä kulmalla?)

Todennäköisesti olit!

btw, Oy:n ei Ry:n! :)

Mut joo pitää myöntää, että harvoin tulee näistä puhuttua johtuen siitä, että vähän tulee seurattua. Molemmilla tokj olisi parannettavaa viestinnässään myös niin tulisi paremmin framillekin.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vielä pitää pelin päätyttyä sanoa että oli kyllä juupelin hyvä kommentaattori. Ei turhia jaaritellut vaan antoi selostajan selostaa ja kommentoi silloin kun kommentoitavaa oli. Ja kuului kyllä että äijä on nähnyt aika paljon pelejä elämänsä aikana.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Tulipa piiitkästä aikaa seurattua matsia Riparadiosta käsin, tosin (Quete: Ylöjärven pojat). Muitakaan paikallisradioita ei ole vuosikausiin tullut kuunneltua, mutta täytyy sanoa, että onhan Ripalla kova meno edelleen päällä. Joskus ehkä liikaakin. Ainakin meikäläinen oli useampaan kertaan tänään hjärtslaakin partaalla, kun Ripa hehkutti tilanteita.

Hatunnosto mestarille jaksamisesta kaikkine reissuineen ym. vuosi vuoden perään!
JK. Ja kommentointi oli tänään myös asiallista.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Liigan sivuilla on tällainen koonti erilaisista Liiga-pelaajan ominaisuuksista ja sitten listattu pelaajia, jotka ovat kussakin ominaisuudessa parhaita. Lukosta Krannila on mainittu taitavimmaksi luistelijaksi ja Repo parhaaksi hämmentäjäksi, parissa muussakin kategoriassa oli pelaajia kuten Gelinas parhaiden lämääjien ja Almari oman pään pakkien joukossa. Vähän nyrpistin nenääni sille, ettei Stenqvist mahtunut parhaiden syöttelijöiden joukkoon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy