Mainos

Lukko mediassa

• 820 531
  • 4 308

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sehän oli se joku hieno some-juttu mitä isosti mainostettiin viime vai edelliskaudella. Kyllä mäkin siihen liityin. En muista kuulleeni asiasta enää aikoihin. Enkä muistanutkaan.
Tää oli kyllä mainio juttu.

Mites ne mestaruus-juhlien korvaavat juhlat/tapahtuma johon kai piti maksaa erikseen? Pidettiinkö sellaiset joskus jossain? Ohi on kyllä mennyt ja lujaa, jos ne pidettiin.

E: Ja kysyn siis koska en ole kuullut noista mitään keneltäkään, vai olenko nähnyt unta ja tuollaisesta ei mitään juttua edes ole koskaan ollut?

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mäkeläisen tuoreessa kolumnissa selvisi mulle uusi uutinen, että Lämsän jatkosopparin yhteydessä uutisen kommentointi oli estetty Instagramissa.

Erikoinen päätös, mielestäni ei istu urheiluseuran avoimeen viestintään.
Mun ymmärtääkseni ei ollut estetty, mutta rajoitettu jotenkin. Eli tarkoittihankohan jotain, että esim vain seuraajat pystyi kommentoimaan.

Liitteet

• IMG_3170.jpeg
    IMG_3170.jpeg
    419 KB · kertaa luettu: 144

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Viihdyttävä jakso oli! Huumorimiehiä selkeästi Jamikin. Nyt jo ensi kaudeksi sopimus tehtynä. Itse veikkaan Lukkoa. Sanojensa mukaan viihtyy Raumalla ja Kallenkin pakko kasata joukkuetta ajoissa kun koko joukkue menee uusiksi. Sentteriksi mies pitäisi kuitenkin saada takaisin kun siinä kerran haluaa "melko" selkeästi pelata.
Jäin tätä Krannilan sopimusta pohtimaan. Tapparan palstallako se oli, et sinne menossa? Tavallaan, voisi uskoa, mutta toisaalta Raumalla jäämisen puolesta puhuuu posit @1936 jaksossa. Mä en tiedä, mut luultavasti toinen näistä on oikea.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jäin tätä Krannilan sopimusta pohtimaan. Tapparan palstallako se oli, et sinne menossa? Tavallaan, voisi uskoa, mutta toisaalta Raumalla jäämisen puolesta puhuuu posit @1936 jaksossa. Mä en tiedä, mut luultavasti toinen näistä on oikea.

Jos tarkkaan kuuntelee niin Krannila sanoo ettei voi kommentoida mihin on menossa.

Toki tuossa tilanteessa ei voi muuta sanoakaan menemisistä tai jäämisistä.

Tapparaa puoltaisi, koska Tappara, vanhat pelikaverit Tanus yms siellä.

Raumalla lyönyt läpi. Ja toivottavasti täällä jatkaa.

Lukolla kolme sentteriä kamppailee 1-2 ketjun paikoista (Krannila, Morand, Khodorenko). Parhaiten on onnistunut mun mielestä Krannila ja Khodorenko on parantanut, joten Morand saisi mennä energialaituriksi ja Krannila takaisin keskelle.

Toki tällä nyt ei enää ole vaikutusta ensi kauden valintoihin.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy