Lukko mediassa

  • 726 060
  • 3 958

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
En ehtinyt vasta kuunnella kuin yleisökysymykset, mutta aivan mainiota ja vähän jopa hupaisaa, että Sahlstedt vastasi kysymättä jatkokysymykseeni* estopelistä, ja oli lisäksi siinä aivan täysin oikeassa ja ytimessä. Tai siis samaa mieltä kuin minä.
Kontrastihan on aivan komediallisen iso sen välillä, mitä Kalle ja ilmeisesti muutkin urheilujohtajat toivovat tuomarilinjalta ja mitä linjaa tuomarit on ohjeistettu Levosen taholta vetämään ("ei höpöjä").

*Oliko vielä niin että Kalle ei ollut halunnut kysymyksiä etukäteen nähtäväksi?

Juu, ei halunnut etukäteen.

Naureskelin samaa, että en ehtinyt sun kysymästä edes kysyä.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
En tiedä onko ollut jo täällä, mutta allekirjoittanut löysi arkistojen aarteita eli helmiä sioille. :) Urheiluruutukooste kaudelta 1993-1994. Paljon oli tuttua mutta paljon oli jo unohtunutkin. Pekka Peltola Lukosta Hifkiin, Kalle Tommila Ilveksen paidassa, Jari Torkin kuolemattomat kommentit, Eepi Jokereissa jne. Aika antoisaa ja jossain määrin myös hupaisaa katsottavaa. Nykyään on parempia ainoastaan pelaajat, maalivahdit, valmentajat, TV-tekniikka, selostajat, jäähallit, kuvanlaatu ja tietysti kannattajat.
Antoisia hetkiä niille jotka eivät vielä ole pätkää nähneet. Itse hymähtelin kokolailla monta kertaa…


 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä onko ollut jo täällä, mutta allekirjoittanut löysi arkistojen aarteita eli helmiä sioille. :) Urheiluruutukooste kaudelta 1993-1994. Paljon oli tuttua mutta paljon oli jo unohtunutkin. Pekka Peltola Lukosta Hifkiin, Kalle Tommila Ilveksen paidassa, Jari Torkin kuolemattomat kommentit, Eepi Jokereissa jne. Aika antoisaa ja jossain määrin myös hupaisaa katsottavaa. Nykyään on parempia ainoastaan pelaajat, maalivahdit, valmentajat, TV-tekniikka, selostajat, jäähallit, kuvanlaatu ja tietysti kannattajat.
Antoisia hetkiä niille jotka eivät vielä ole pätkää nähneet. Itse hymähtelin kokolailla monta kertaa…



En tiiä uskaltaako katsoa, Pena ja Alpo ei varsinaisesti kovin myy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös