Lukko mediassa

  • 670 627
  • 3 691

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No nyt pääsi valmentamaan Slovakiaan.

Tai sai ainakin sopimuksen, valmentamisesta en sitten tiedä, kun eilen oli Raumalla.
Sitä ihmettelen myös. Slovakiassa pelit pyörii ja joukkue tainnut pari peliä jo hävitäkin uutisoinnin jälkeen. Mikä homma?
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitä ihmettelen myös. Slovakiassa pelit pyörii ja joukkue tainnut pari peliä jo hävitäkin uutisoinnin jälkeen. Mikä homma?
Oliskohan sama kuin Jukka Koivulla Lukossa. Lähti kolmeksi viikoksi Torinon Olympiakisoihin kommentaattoriksi vaikka oli just palkattu pelastamaan Lukko Tolvasen jäljiltä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo mä ihmettelin myös tuota että Kivi edelleen kommenoi liigakiekkoa, ja samat äijät siellä hänen oletetun uuden työnantajansa eli Nove Zamkyn penkin takana ovat tänäänkin, joiden piti Kiven tieltä saada potkut.

Mulle tuli mieleen eilisessä selostuksessa se kohta, jossa selostaja kyseli jotain Lämsästä, niin Kivi tokaisi jotenkin että "on kai hyvä jos valmentaja on peleissä mukana, se on nykypäivää" tms. että olisiko se kenties liittynyt johonkin Slovakian tapahtumiin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulle tuli mieleen eilisessä selostuksessa se kohta, jossa selostaja kyseli jotain Lämsästä, niin Kivi tokaisi jotenkin että "on kai hyvä jos valmentaja on peleissä mukana, se on nykypäivää" tms. että olisiko se kenties liittynyt johonkin Slovakian tapahtumiin.
Joo tai treeneistä taisi vitsailla. Nyt aloin itsekin epäillä että liittyi jotenkin tähän kuvioon.
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä toi Kivi on paskin kommentaattori ever! Kärpät sitä, Kärpät tätä. Selostaja kysyi, että voisiko Lämsää kehua, niin ylimielisesti totesi, että valmantaja on yleensä treeneissä paikalla. Ei kehun puolikastakaan Lukolle ekasta erästä.
No ei se kyllä noin mennyt.

Jotain siinä Lukon pelistä puhuttiin ja selostaja suhteelisen typerästi(ja mielestäni vähättelevästi) kysyi Kiveltä, että onko tämä Lämsän ansiota/voiko tästä Lämsää kehua.

Itse ainakin Kiven vastauksen (No onhan valmentajat siellä paikalla) ymmärsin olleen vähättelevä kysymystä ja kysymyksen esittäjää kohtaan.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Seurailen välillä eri podcasteja, että puhutaanko niissä Lukosta. Vilkaisulla en ole huomannut, että missään olisi nostettu Lukon CHL-taivalta esille. Välillä olen myös kuunnellut, mutta nyt vain katsonut listat ohjelman sisällöistä. Tavallaan melko erikoista. Vedetään vähän pimennossa tätä taivalta Suomessa. Muistan, että Tapparan taivalta seurattiin kyllä kaikkialla
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Seurailen välillä eri podcasteja, että puhutaanko niissä Lukosta. Vilkaisulla en ole huomannut, että missään olisi nostettu Lukon CHL-taivalta esille. Välillä olen myös kuunnellut, mutta nyt vain katsonut listat ohjelman sisällöistä. Tavallaan melko erikoista. Vedetään vähän pimennossa tätä taivalta Suomessa. Muistan, että Tapparan taivalta seurattiin kyllä kaikkialla
Tän päivän Liigapyykissä oli lyhyt keskustelu asiasta ja Ilves-pelinnaikataulusta.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
No ei se kyllä noin mennyt.

Jotain siinä Lukon pelistä puhuttiin ja selostaja suhteelisen typerästi(ja mielestäni vähättelevästi) kysyi Kiveltä, että onko tämä Lämsän ansiota/voiko tästä Lämsää kehua.

Itse ainakin Kiven vastauksen (No onhan valmentajat siellä paikalla) ymmärsin olleen vähättelevä kysymystä ja kysymyksen esittäjää kohtaan.
Itselläkin otti korvaan alusta lähtien että Kiveä eikiinnostanut kivetkään siinä pelissä.
Olisko ollut jotain siviilipuolen huolia tai jotain mielessä koska se normaalisti hyvinkin innostunut ja analysoiva selostaja oli vaihtunut murjottavaan stunttiin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua häiritsee, että jos Mattila tosiaan teki eilen haastattelussa Toskalat, niin miksi sitä ei löydy vielä mistään?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mua häiritsee, että jos Mattila tosiaan teki eilen haastattelussa Toskalat, niin miksi sitä ei löydy vielä mistään?
Vai oliko vaan niin että hän vastaili suomeksi englanninkielisiin kysymyksiin, mutta siis ihan asiallisesti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@Raymond Joo, en varmaksi tiedä mutta oletan kun ei ole missään näkynyt.

---


Oli muuten aika huono tämä illan selostaja. Missähän Eronen on, kolmas peli jo mihin hänet merkitty, mutta tämä Lång tms selostaa. Aika perusjuttu olisi esim selvittää onko ennen peliä jotain palkitsemisia, nyt selostaja oli kassalla jopa Liigan kuukauden pelaajan palkitsemisesta. Samaten kysymykset pelaajille ihan mitä sattuu.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toisaalta nyt Lång veti huomattavasti paremmin kuin lauantaisen Lukko-Kärpät pelin. Lukko sen paremmin kuin Ilveskään ei ilmeisesti kuulu hänen suosikkeihinsa, niin oli helppo selostaa suht neutraalisti.
 

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oli muuten aika huono tämä illan selostaja. Missähän Eronen on, kolmas peli jo mihin hänet merkitty, mutta tämä Lång tms selostaa. Aika perusjuttu olisi esim selvittää onko ennen peliä jotain palkitsemisia, nyt selostaja oli kassalla jopa Liigan kuukauden pelaajan palkitsemisesta. Samaten kysymykset pelaajille ihan mitä sattuu.

Ei ole tietoa Erosesta, mutta valitettavasti Lukon peleihin on nyt eksynyt viime aikoina näitä huonompia selostajia: Lång, Mäkinen, Sorjonen ja niin edelleen. Toivottavasti perjantaina on Alkio äänessä, eikä Mertaranta vaikka peli tulee ilmaiskanavilta.

Peli on tietysti aina keskiössä ja hienoa että Lukko pelasi niin hyvin kuin tänäänkin pelasi, mutta huomattavasti mieluummin sitä kuuntelee hyvää selostajaa kuin huonoa. Pelin jälkeen kuitenkin laitettiin Ramonasta maalikooste tulille ja siitä sai taas nauttia.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mua häiritsee, että jos Mattila tosiaan teki eilen haastattelussa Toskalat, niin miksi sitä ei löydy vielä mistään?
Aiemmissa peleissä ainakin Lämsältä kysytty enkuksi ja vastaillut suomeksi, tuskin se mitään hassuttelua oli
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös