Lukko mediassa

  • 691 149
  • 3 813

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Niin mikä juttu tämä on? Onko Kunnas kommentoinut Facebookissa jotain?
Joo.
Itse en ole somessa, näin kuvakaappauksen eräässä WhatsApp-ryhmässä.
En viitsi tänne liittää, koska nimiä mukana.
Siellä oltiin avauduttu säästämisestä ja toivotettu Jukka ns. helvettiin, johon Kunnas oli vastannut ettei tulevalla halliremontilla esim. ole mitään tekemistä jengin vajaaksi jättämisessä.
Kehoitus oli lukea Länsi-Suomen juttu.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Joo.
Itse en ole somessa, näin kuvakaappauksen eräässä WhatsApp-ryhmässä.
En viitsi tänne liittää, koska nimiä mukana.
Siellä oltiin avauduttu säästämisestä ja toivotettu Jukka ns. helvettiin, johon Kunnas oli vastannut ettei tulevalla halliremontilla esim. ole mitään tekemistä jengin vajaaksi jättämisessä.
Kehoitus oli lukea Länsi-Suomen juttu.
Tämä tästä vielä puuttui. Melko synkkää alkaa olemaan touhu.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Joo.
Itse en ole somessa, näin kuvakaappauksen eräässä WhatsApp-ryhmässä.
En viitsi tänne liittää, koska nimiä mukana.
Siellä oltiin avauduttu säästämisestä ja toivotettu Jukka ns. helvettiin, johon Kunnas oli vastannut ettei tulevalla halliremontilla esim. ole mitään tekemistä jengin vajaaksi jättämisessä.
Kehoitus oli lukea Länsi-Suomen juttu.
Jää tässä kohtaa kiinnostamaan, että onkohan Kunnaksella sitten joku muu syy? Tietysti toimarikin on vain pahimmillaan hallituksen juoksupoika, joka toteuttaa vaadittavat asiat parhaansa mukaan.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Jää tässä kohtaa kiinnostamaan, että onkohan Kunnaksella sitten joku muu syy? Tietysti toimarikin on vain pahimmillaan hallituksen juoksupoika, joka toteuttaa vaadittavat asiat parhaansa mukaan.
Ehkä se onkin Kunnas joka pahoittaisi mielensä jos jollekin pelaajalle maksettaisiin liikaa palkkaa. *ja tähän perään kasa hymiöitä*
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Joo.
Itse en ole somessa, näin kuvakaappauksen eräässä WhatsApp-ryhmässä.
En viitsi tänne liittää, koska nimiä mukana.
Siellä oltiin avauduttu säästämisestä ja toivotettu Jukka ns. helvettiin, johon Kunnas oli vastannut ettei tulevalla halliremontilla esim. ole mitään tekemistä jengin vajaaksi jättämisessä.
Kehoitus oli lukea Länsi-Suomen juttu.
Missä ryhmässä oli?
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Ei välttämättä missään, kun kukaan muu ei näytä nähneen/kuulleen mitään. Lienee taas "Lohi baatis"-tasoa.
Saako yksityisviestiin liitettyä kuvakaappauksen?
Voin siellä laittaa, tänne en viitsi.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tällä kertaa haastattelija osasi jopa kysyä kummaltakin valmentajalta, miten seuraavaan otteluun aiotaan valmistautua lähes sujuvasanaisesti pienen alustuksen kera. Tässähän ihan ylpistyy.
Kyllä.
Siellä oli hyvin tarkasti tutkittu Jatkoaikaa ja oltiin ns. hereillä ja katse ylhäällä.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mahtaako olla niin että Lämsä ei enää edes kehtaa/halua tulla podcastiin vieraaksi. Vaikea uskoa ettei puoleen vuoteen ole löytynyt sopivaa ajankohtaa
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mahtaako olla niin että Lämsä ei enää edes kehtaa/halua tulla podcastiin vieraaksi. Vaikea uskoa ettei puoleen vuoteen ole löytynyt sopivaa ajankohtaa

Ei ole Lämsästä kiinni, vaan meistä jos Äsuo-podiin viittaat. Palataan tammikuussa tauolta, varmasti koitamme uudelleen saada Lämsän kanssa sovittua.

Jos joltakin jäi joululive näkemättä niin Spotifyssa ja muissa palveluissa nyt kuunneltavissa:



Lukko ry:n Timo Elo vieraana kiekon puolelta.
 

Kepakko

Jäsen
Huomisen CHL-kamppailun katsomokartta näyttää hyvältä. Taisi tosin olla, että junioreille annettu lippuja reippaalla kädellä, kun ei CHL-otteluihin saada väkeä paikalle

Sitten itse aiheeseen: Onko tämä normaalia, että päivää ennen ratkaisevaa CHL-puolivälierää ei Lukon yksikään some ole mainostanut ottelua? Tuntuu käsittämättömältä. Ei mitään videoita, hehkutuksia, linkkejä lipunmyyntiin.

Ainoastaan tuo CHL:n pakollinen "predictor" on viime päivinä julkaistu päivitys. Ja sitten tuo vanhempi, kiinnitetty puolivälierien aikataulujulkaisu.

On omituista.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Huomisen CHL-kamppailun katsomokartta näyttää hyvältä. Taisi tosin olla, että junioreille annettu lippuja reippaalla kädellä, kun ei CHL-otteluihin saada väkeä paikalle

Sitten itse aiheeseen: Onko tämä normaalia, että päivää ennen ratkaisevaa CHL-puolivälierää ei Lukon yksikään some ole mainostanut ottelua? Tuntuu käsittämättömältä. Ei mitään videoita, hehkutuksia, linkkejä lipunmyyntiin.

Ainoastaan tuo CHL:n pakollinen "predictor" on viime päivinä julkaistu päivitys. Ja sitten tuo vanhempi, kiinnitetty puolivälierien aikataulujulkaisu.

On omituista.
Kun Lukossa ei itse kiekkoilu merkitse johdolle mitään, niin tämänkaltaista saattaa tapahtua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös