Lukko mediassa

  • 695 286
  • 3 845

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Itse kuulin huhun laiturista ja pakista, pidettiin varmana. Antoi vielä päälle sen mitä tapahtui, ei kovin vakavalta kuulostanut omasta mielestä. Nimiä en nyt viitsi sanoa ettei tule vääriä seppiä syytettyä mutta molemmat näyttää olevan teidän kokoonpanossa tänään.
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse ainakin kuulin, että jollain Lukon suomalaisella suht nuorella pelaajalla olisi ollut jotain erimielisyyksiä taxikuskin kanssa ja toinen putkassa olleista olisi ollut ulkomaalainen.

Nimistä en minäkään täällä viitsi suoraan puhua kun ei tästä tosiaan taskaan sen varmempaa tietoa ole.

Kyllä tämä omalla tavallaan ihan koominen juttu on kun niin paljon tuntuu täysin eri tietoa ihmisillä olevan.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Itse ainakin kuulin, että jollain Lukon suomalaisella suht nuorella pelaajalla olisi ollut jotain erimielisyyksiä taxikuskin kanssa ja toinen putkassa olleista olisi ollut ulkomaalainen.

Nimistä en minäkään täällä viitsi suoraan puhua kun ei tästä tosiaan taskaan sen varmempaa tietoa ole.

Kyllä tämä omalla tavallaan ihan koominen juttu on kun niin paljon tuntuu täysin eri tietoa ihmisillä olevan.
Meillä sama tieto selkeästi. Odotinkin että joltain tämän kuulen.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos ei siellä mitään ihmeellistä lopulta käynyt, niin ihan sama.

Kai sitä pelaajatki joskus saa käydä viihteellä. Tietysti putka ei pitäisi olla seuraus siitä, mutta ilmeisesti mitään sen kummempaa ei ole tapahtunut.

Eteenpäin.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kai sitä pelaajatki joskus saa käydä viihteellä. Tietysti putka ei pitäisi olla seuraus siitä, mutta ilmeisesti mitään sen kummempaa ei ole tapahtunut.
.
Saa toki, mutta pitäisikö saada kesken kauden? Ja vaikka saisi, onko järkevää ammattiurheilussa? Lepakkojäät ja höntsäporukat erikseen.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meni varmaan monelta muultakin ohi putkaepisodin takia, mutta samana päivänä Lukon mediatiimi heittää eetteriin "uutta" matskua, jossa Lukon ulkomaalaiset yrittävät lausua suomen kielen sanoja. Tai oikeastaan sanat oli sellaisia, mitä ei natiivikaan tarvitse, kuten hääyöaie ja "lentokoneapumekaanikko...". Idea on jo niin vanha, toteutus täysin ala-arvoinen ja hauskuusarvo pyöreä nolla. Ja juuri tällä hetkellä, kun kello käy marraskuun loppua, on Järvisen jatko yhä julkaisematta. Itse olisin ehkä julkaissut sen eilisessä pelissä tuottaen lisäarvoa paikalle vaivautuneille katsojille. Mikään hirveä "yllätyshän" tuo ei olisi, mutta olisi edes jotain positiivista alakuloisen menestyksen keskellä. Ei tää mediapeli noin vaikeaa voi olla.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jos ei siellä mitään ihmeellistä lopulta käynyt, niin ihan sama.

Kai sitä pelaajatki joskus saa käydä viihteellä. Tietysti putka ei pitäisi olla seuraus siitä, mutta ilmeisesti mitään sen kummempaa ei ole tapahtunut.

Eteenpäin.

Noin periaatteessa samaa mieltä. Ellei mitään lievää häiriökäyttäytymistä kummempaa ole tapahtunut niin käsitellään sisäisesti ja ensi kerralla paremmin. Kenties sen alkoholinkin suhteen(?)

Toisaalta, tietyllä lailla huvittaa fanit ja kannattajat urheilussa. Asia kuin asia joka millään lailla näyttäytyy negatiivisesti, tai ennemminkin epämiellyttävää kiemurtelua aiheuttaen, seuran suuntaan niin monasti se on turhaa melua, mediat paisuttelee, ketä kiinnostaa, loppuunkäsitelty ja eteenpäin.

Mistähän olisin Ässien suhteen viimeksi tälle linjalle lähtenyt? En enää muista. Ammattiurheilijat ja toimijat hoitakoot asiansa. Vielä vuosikymmen takaperin poltin hihani jokasyksyiseen/kautiseen tappelukeskusteluun ja kauhisteluun, meni kunnolla ihon alle, että älkää nyt liiotelko ja käännetääs se valokeila pois Liigasta tai Ässistä. Mutta kai tähänkin pätee sama näkemys, ammattiurheilijat ja toimijat hoitakoot asiansa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meni varmaan monelta muultakin ohi putkaepisodin takia, mutta samana päivänä Lukon mediatiimi heittää eetteriin "uutta" matskua, jossa Lukon ulkomaalaiset yrittävät lausua suomen kielen sanoja. Tai oikeastaan sanat oli sellaisia, mitä ei natiivikaan tarvitse, kuten hääyöaie ja "lentokoneapumekaanikko...
Kyllä tämä siellä Lukon viestintää käsittelevässä ketjussa haukuttiin tuoreeltaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Risto Leino soitti hetki sitten ja kysyi #50 vuotis fani haastattelua huomiseksi. Lupasin, mutta sanoin, että älä saatana herätä mua kuuden aikaan. Jos jotakin kiinnostaa, niin Ramonan aamulähetyksessä, noin 9.30 tulee ulos Ripan ja mun juttelu. 93.3 tai netti Ramona.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Risto Leino soitti hetki sitten ja kysyi #50 vuotis fani haastattelua huomiseksi. Lupasin, mutta sanoin, että älä saatana herätä mua kuuden aikaan. Jos jotakin kiinnostaa, niin Ramonan aamulähetyksessä, noin 9.30 tulee ulos Ripan ja mun juttelu. 93.3 tai netti Ramona.
Nyt sitten @Olkku alla olevaa viestiä eetteriin?

Huhuu UJ. Juuri katsoin, kun Ilveksen 19 vuorias maalipörssin johtaja sanoi, että parasta on ollut KOVA KILPAILU pelipaikasta. Se on nostanut hänet tälle tasolle. Onko meillä kova kilpailu pelipaikoista? Nyt helvettiin ne poppareille ei osteta ketään ja laitetaan joukkue kilpailulliselle tasolle, jooko.
 

RobarinMitja

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaumanLugu, Florida Panthers
Ei katkennut. Mä kyllä pelkäsin, että mun varovainen kritiikki leikataan pois, mutta eipä leikattu. Ripa muuten sanoi, että haastattelu on kuunneltavissa Radio Ramonan nettisivuilta, jos ei suoraan lähetykseen ehtinyt kuulolle.
Töissä ja ei kerennyt kuuntelemaan niin täytyy käydä katsastamassa, kun pääsee kotiin.
 

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei katkennut. Mä kyllä pelkäsin, että mun varovainen kritiikki leikataan pois, mutta eipä leikattu. Ripa muuten sanoi, että haastattelu on kuunneltavissa Radio Ramonan nettisivuilta, jos ei suoraan lähetykseen ehtinyt kuulolle.
Tuossa linkki.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei katkennut. Mä kyllä pelkäsin, että mun varovainen kritiikki leikataan pois, mutta eipä leikattu. Ripa muuten sanoi, että haastattelu on kuunneltavissa Radio Ramonan nettisivuilta, jos ei suoraan lähetykseen ehtinyt kuulolle.
Toivottavasti toimistollakin ja sikariportaassa kuuntelivat tai tekevät sen myöhemmin. Rehellinen, hyvä haastattelu.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Ei katkennut. Mä kyllä pelkäsin, että mun varovainen kritiikki leikataan pois, mutta eipä leikattu. Ripa muuten sanoi, että haastattelu on kuunneltavissa Radio Ramonan nettisivuilta, jos ei suoraan lähetykseen ehtinyt kuulolle.

Tuli myös kuunneltua, hyvät oli keskustelut!

Mua jäi häiritsemään yksi asia, kun sanoit että ensimmäinen ottelu minkä näit oli kun Lukko pelasi Suomisarjassa. Onko oikeasti niin? Mä olen aina luullut, että Suomisarja on / oli se kolmas sarjaporras. 1. Liiga, 2. 1. Divisioona ja 3. Suomisarja. Olenko mä pihalla?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mua jäi häiritsemään yksi asia, kun sanoit että ensimmäinen ottelu minkä näit oli kun Lukko pelasi Suomisarjassa. Onko oikeasti niin? Mä olen aina luullut, että Suomisarja on / oli se kolmas sarjaporras. 1. Liiga, 2. 1. Divisioona ja 3. Suomisarja. Olenko mä pihalla?

Asiahan avattiin jo siinä keskustelussa. Nykyistä Mestistä tuo vastasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös