Lukko mediassa

  • 691 451
  • 3 814

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse taas olen haaveilut, ettei noita kusisia kettuja käytettäisi enää ikinä Rauman Lukon logona pelipaidassa, taikka missään muuallakaan.

Samaa olen ajatellut itse. Mahtaako HIFK käyttää puumalogoa enää missään yhteydessä? KalPa ei oman muistini mukaan ole susilogoa vuosikymmeniin käyttänyt missään.

Erilaiset häijyt eläinlogot olivat 1990-luvulla kovassa huudossa vaikka niillä ei ollut juuri koskaan mitään tekemistä seuran ja sen historian kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
En itsekään kettua fanita, vaikka niitäkin paitoja kaapista löytyy. Original kettulogo löytyy myös 90-luvun pelipaidasta, joka on kaapin perällä.

Nuo logot ovat kuitenkin osa historiaa ja niin se vaan on. Ei minua haittaa, että niitä tuodaan esille. Kunhan ei aleta huonompia logoja tuotteistamaan enää. Voin hyvinkin laittaa jossain teemapelissä vanhan kettupaidan päälle ihan hyvällä omalla tunnolla.

On siellä vanhempiakin logoja, jotka eivät yksinkertaisesti toimi. Oliko yksi pelipaita sellainenkin, jossa on iso L- kirjain? Nykymaailmassa ei ihan toimi ja joutuu äkkiä naurunalaiseksi.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On siellä vanhempiakin logoja, jotka eivät yksinkertaisesti toimi. Oliko yksi pelipaita sellainenkin, jossa on iso L- kirjain? Nykymaailmassa ei ihan toimi ja joutuu äkkiä naurunalaiseksi.
Kieltämättä hieman pisti silmään Ässät-Lukko -harkkamatsin lehdistötilaisuutta katsellessa, kun Lämsän hupparissa oli rinnassa isolla "L" eikä mitään muuta.

Ehkä olen lukenut liikaa Tiktokin kommenttiosioita tai jotain. Mutta jos jopa kaltaisellani milleniaalilla tuli tämä mielleyhtymä, niin nuoremmilla sukupolvilla se tullee liki automaattisesti.

Ei mikään suuri ongelma, ehkä ennemminkin huvittava kuin mitään muuta, mutta toivottavasti sillä kuosilla ei nyt mitenkään rekkalasteittain huppareita ja t-paitoja tehtäisi...
 

senilix

Jäsen
L-pelipaita oli käytössä ennen ensimmäistä mestaruuskautta
 

Jukisto

Jäsen
Kieltämättä hieman pisti silmään Ässät-Lukko -harkkamatsin lehdistötilaisuutta katsellessa, kun Lämsän hupparissa oli rinnassa isolla "L" eikä mitään muuta.

Ehkä olen lukenut liikaa Tiktokin kommenttiosioita tai jotain. Mutta jos jopa kaltaisellani milleniaalilla tuli tämä mielleyhtymä, niin nuoremmilla sukupolvilla se tullee liki automaattisesti.

Ei mikään suuri ongelma, ehkä ennemminkin huvittava kuin mitään muuta, mutta toivottavasti sillä kuosilla ei nyt mitenkään rekkalasteittain huppareita ja t-paitoja tehtäisi...

Mielleyhtymä mistä? Mulla menee ihan ohitse nyt.

T: tyhmä
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
L = nykykielessä saattaa tarkoittaa häviämistä. Ottaa isoa L:ää, on hävitä murskatappiolla. Myös sormimerkki otsalla L:n muotoon tarkoittaa luuseria.

Olen vanha, mutten tynnyrissä kasvanut. Omilta lapsilta oppii kaikkea, kun viitsii kuunnella. Hyvä tietää vähän nuorison koodikieltä.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sanoma ostaa Länskärin ja Rauman suorajakelun. Uhka vai mahdollisuus raumalaiselle Lukko-journalismille?
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Sanoma ostaa Länskärin ja Rauman suorajakelun. Uhka vai mahdollisuus raumalaiselle Lukko-journalismille?
Eiköhän urheilutoimitus yhdisty Satakunnan Kansan kanssa jossain vaiheessa ja jatko on sitten sitä laatua ja sisältöä...
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Yleiseltä puolelta lainattu. Lukolta, SaiPalta, KooKoolta ja KalPalta nähdään 0 ilmaisottelua syksyllä. Ilvekseltä nähdään 5.

Ei tuo nyt itseäni juurikaan haittaa tai kiinnosta, mutta ehkä hieman harmittaa joidenkin puolesta. Onneksi nämä sitten keväällä tasoittuu ja Lukolta nähdään viisi vieraspeliä ilmaiseksi. Heh.

Tämä alla oleva listaus kertonee kaiken tuotteesta nimeltä liiga. Ei varsinaisesti tähän ketjuun kuulune mutten löytänyt parempaa.... Mutta saanee kuvan mihin panostetaan.


Syksyn ilmaiset liigaottelut​

Ke 13.9. Tappara–Pelicans, MTV3

To 28.9. Tappara–Ilves, MTV Sub

To 5.10. Kärpät–Ilves, MTV Sub

To 12.10. HIFK–Kärpät, MTV Sub

Su 22.10. Ilves–Sport, MTV3

To 26.10. Pelicans–TPS, MTV Sub

To 2.11. HIFK–HPK, MTV Sub

To 16.11. JYP–Jukurit, MTV Sub

La 25.11. Pelicans–HIFK, MTV3

To 30.11. HPK–Ilves, MTV Sub

To 21.12. Ilves–Ässät, MTV Sub

La 30.12. Kärpät–Tappara, MTV3
 
Viimeksi muokattu:

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän urheilutoimitus yhdisty Satakunnan Kansan kanssa jossain vaiheessa ja jatko on sitten sitä laatua ja sisältöä...

En ihmettelisi jos tulevaisuudessa lehdet fuusioitaisiin kuten Vaasassa ja Seinäjoella fuusioitiin Ilkka ja Pohjalainen. Onhan paikallislehden asema heikentynyt vuosien varrella paljonkin kun ensin broadsheet vaihtui tabloidiin ja sitten karsittiin ilmestymispäiviä.
 

Gädda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yleiseltä puolelta lainattu. Lukolta, SaiPalta, KooKoolta ja KalPalta nähdään 0 ilmaisottelua syksyllä. Ilvekseltä nähdään 5.

Ei tuo nyt itseäni juurikaan haittaa tai kiinnosta, mutta ehkä hieman harmittaa joidenkin puolesta. Onneksi nämä sitten keväällä tasoittuu ja Lukolta nähdään viisi vieraspeliä ilmaiseksi. Heh.
Positiivista tässä on se, että ilmaispeleissä on ollut selostajana aina Mertaranta/Saukkonen ja tällöin joutunut pakkokuuntelemaan sitä Cmoren puolellakin. Nyt siis selostavat ehkä vähemmän Lukon otteluita :)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jotenkin olin siinä uskossa että myös Ramona kuuluu Länsi-Suomi-konserniin mutta ilmeisesti ei kuulukaan. Ajattelin vaan että kai sekin kaupan myötä ketjutetaan ja selostajaksi tulee joku tyhjännauraja, mutta onneksi ei sentään näin taida käydä.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jotenkin olin siinä uskossa että myös Ramona kuuluu Länsi-Suomi-konserniin mutta ilmeisesti ei kuulukaan. Ajattelin vaan että kai sekin kaupan myötä ketjutetaan ja selostajaksi tulee joku tyhjännauraja, mutta onneksi ei sentään näin taida käydä.
Tietääkseni toimiluvat ja jotkut sisältöoikeudet olivat yhä Marvojen hallussa vaikka Ramona firmana ei.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kausikortit ajetaan toimistolla Lukko Appiin tällä viikolla, joten perjantaina kausari näkyy!
Pitääpä itsekin tiirailla huomenna onko mulla kausaria vai ei. Ilmeisesti appi on jotenkin "uudistunut" tai jotain, kun piti rekisteröityä uudestaan. Viime talvena kyllä pelasi ja en ole sen jälkeen katsellut...

Otin tosiaan viime kaudeksi pari semmoista kuukausimaksullista pakettia ja olen nyt olettanut, että se jatkuu jollain tavalla ja ilmeisesti samanmoisena. CHL-peleistä ainakin tuli sähköpostia kausikorttilaiselle ja sen menin perumaan sähköpostitse. Tosin mitään kuittausta tai muuta ei kuulunut niin olen ajatellut homman olevan ok.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Pitääpä itsekin tiirailla huomenna onko mulla kausaria vai ei. Ilmeisesti appi on jotenkin "uudistunut" tai jotain, kun piti rekisteröityä uudestaan. Viime talvena kyllä pelasi ja en ole sen jälkeen katsellut...

Otin tosiaan viime kaudeksi pari semmoista kuukausimaksullista pakettia ja olen nyt olettanut, että se jatkuu jollain tavalla ja ilmeisesti samanmoisena. CHL-peleistä ainakin tuli sähköpostia kausikorttilaiselle ja sen menin perumaan sähköpostitse. Tosin mitään kuittausta tai muuta ei kuulunut niin olen ajatellut homman olevan ok.
Juu kivasti saa jännittää viimeiseen päivään, että onko sitä kausaria huomenna vai ei. Ei vielä näy mutta eihän nyt oo edes vielä pelipäivä… viime hetkille tämmösetkin jätetään.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Nyt näkyy ainakin itsellä jo kausarit sovelluksessa!
Nyt näköjään näkyy mullakin. Hieno homma kyllä. Ja mikä parasta, niin tuo ”Lainaa kausikorttia” mahdollisuus on edelleen tuolla sovelluksessa. Itse en ainakaan kaikkiin kotipeleihin pääse millään koska on vuorotyö, niin sen kautta saa sitä halukkaille lainattua eteenpäin.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Karu kohtalo Lukolla ja, jos ei Lukkoa kannattaisikaan, niin muillakin raumalaisilla. Eiköhän se kausi sitten ollut siinä.


Vähän ristiriitaisin tuntein odotan sitä, kun vapaiden journalistien Suomessa Mäkeläinen laitetaan kirjoittamaan näitä klikkijuttuja uuden omistajatahon käskemänä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Karu kohtalo Lukolla ja, jos ei Lukkoa kannattaisikaan, niin muillakin raumalaisilla. Eiköhän se kausi sitten ollut siinä.


Vähän ristiriitaisin tuntein odotan sitä, kun vapaiden journalistien Suomessa Mäkeläinen laitetaan kirjoittamaan näitä klikkijuttuja uuden omistajatahon käskemänä.
Ehkä tuossa on vain sellainen ajatusvirhe, että muuallakin kuin Porissa näkyisi vaan ilmaiskanavat.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuten joku jo aiemmin osuvasti totesi, niin tuo on vain positiivinen uutinen; vähemmän Mertarannan selostamia Lukon pelejä (vaikkakin vain kolmena noista syksyn tv-pelipäivistä Lukolla edes on peli).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös