Lukko mediassa

  • 677 220
  • 3 729

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja pari kautta sitten sementoi Jukurit viimeiseksi
Tähän vois sanoa että niin teki moni muukin.

Onkohan Sihvosella joku kiintiö, että kuinka paljon matskua pitää Maikkarille ulostaa? Välillä nämä ovat ihan asiallisiakin, mutta toisaalta sitten tulee sellaista tuubaa, että sillä haetaan vaan ihan pelkästään vastakkain asettelua muihin nähden.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Sihvosen jutuille ei paljon painoarvoa kannata antaa. Samanlainen tyhjäntoimittaja kuin Valavuori.
On näillä se ero, että toinen on peruskoulun käynyt, kun taas toinen yliopiston.

Eihän Lukkoa nyt millään saa kuin aivan sinikeltaisten lasien läpi TOP3.
Lähtökohtaisesti kuuden sakkiin pitää jo onnistua.
Sen verran kovia rostereita on ympäri Suomen.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olipa taas hieno jakso - ja kerrankin ehdin/pystyin kuuntelemaan ihan tuoreeltaan. Minulle näyttäisi joukkeesta nousevan suosikeiksi useimmiten puolustajat, ja Reunanen tällä kertaa yksi sellainen, niin erittäin mielenkiintoinen jakso, oli todella kivaa ja rentoa jutustelua, mutta asiasta. Ei voi liikaa kehua tätä työtä, mitä teette näiden podcastien kanssa, @1936. Veikkaan, että jakson valmisteluunkin menee aina tovi. Kiitos!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Lukosta kommentteja CHL-vastustajien valmentajilta. Belfastin päävalmentaja kehuu Lukon naisten olevan erittäin menestyksekkäitä.

Ei ole tainnut saada viimeisintä muistiota.

Kunnas sanoo CHL videossa tavoitteeksi voittaa CHL, ei ole muita tavoitteita :).
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Menkööt vaikka tänne.

Eikös nuo CHL-pelit kuulu kausikorttiin, jos sitä ei ole erikseen ottanut pois?
Ajattelin vaan sillä, että Lukko-sovelluksessa ei näy koko kausikorttia vaikka olen sen maksanut jo kesäkuussa kokonaan.
Pitääköhän olla toimistolle yhteydessä?
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Menkööt vaikka tänne.

Eikös nuo CHL-pelit kuulu kausikorttiin, jos sitä ei ole erikseen ottanut pois?
Ajattelin vaan sillä, että Lukko-sovelluksessa ei näy koko kausikorttia vaikka olen sen maksanut jo kesäkuussa kokonaan.
Pitääköhän olla toimistolle yhteydessä?
Jep, ellet erikseen ole peruuttanut, CHL-pelit kuuluvat kausariin.
Siihen en osaa sanoa miten ne näkyy tuolla sovelluksessa.
 

TMFS

Jäsen
Menkööt vaikka tänne.

Eikös nuo CHL-pelit kuulu kausikorttiin, jos sitä ei ole erikseen ottanut pois?
Ajattelin vaan sillä, että Lukko-sovelluksessa ei näy koko kausikorttia vaikka olen sen maksanut jo kesäkuussa kokonaan.
Pitääköhän olla toimistolle yhteydessä?
Kausikortit ajetaan toimistolla Lukko Appiin tällä viikolla, joten perjantaina kausari näkyy!
 

Rl

Jäsen

Pidän hyvistä podcasteista, mutta niitä tuntuu omaan makuun olevan kovin vähän. Tämä tekee kyllä poikkeuksen, joka kerta jakso tuntuu loppuvan kesken, niin mielellään herrojen jorinoita kuuntelisi. Lukko nyt merkittävästi eniten kiinnostaa, mutta satunnaisesti muutkin osiot tulee kuunneltua. Iso kiitos tältä suunnalta, jatkakaa hienoa työtänne rakkaan seuramme eteen!
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mikäs juttu että tätä Lukon 90-luvun logoa on alkanut näkyä kadunvarsimainoksissa kaupungilla?
 

Liitteet

  • IMG_4676.jpeg
    IMG_4676.jpeg
    103,5 KB · kertaa luettu: 222

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
En tiedä, mutta eiköhän se pian selviä kun CHL alkaa tällä viikolla ja Liigakin jo kahden viikon päästä. Jotain retroa ehkä? Kolmospaidat tai jotain muuta.
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
En tiedä, mutta eiköhän se pian selviä kun CHL alkaa tällä viikolla ja Liigakin jo kahden viikon päästä. Jotain retroa ehkä? Kolmospaidat tai jotain muuta.

Oon jotenki pienessä mielessä unelmoinut, että tuota ysärin hirvitystä käytettäisiin halloween-pelissä. Mailan tilalle viikate ja ketulle vähän ilkeämpi ilme.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oon jotenki pienessä mielessä unelmoinut, että tuota ysärin hirvitystä käytettäisiin halloween-pelissä. Mailan tilalle viikate ja ketulle vähän ilkeämpi ilme.
Itse taas olen haaveilut, ettei noita kusisia kettuja käytettäisi enää ikinä Rauman Lukon logona pelipaidassa, taikka missään muuallakaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos Yellow danger -kettu tulee takaisin, kolmospaidan muodossa tai muuten vaan markkinoinnissa, ostan fanikaupan tyhjäksi.

Ysärin loppupuolella ekat pelit Äijänsuolla katsomassa käyneenä tulee sellainen lämmin läikähdys sydänalaan pelkästä ajatuksesta. Pähein logo evö!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyyyllä mulla huumori riittää jos rottalogo tekee paluun johonkin teemapeliin tms, esim ysäriteema. Se uudempi kettu on too soon.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Pidän hyvistä podcasteista, mutta niitä tuntuu omaan makuun olevan kovin vähän. Tämä tekee kyllä poikkeuksen, joka kerta jakso tuntuu loppuvan kesken, niin mielellään herrojen jorinoita kuuntelisi. Lukko nyt merkittävästi eniten kiinnostaa, mutta satunnaisesti muutkin osiot tulee kuunneltua. Iso kiitos tältä suunnalta, jatkakaa hienoa työtänne rakkaan seuramme eteen!

Kiva kuulla, että on maistunut. Aidosti siistiä on ollut myös tehdä ja toivottavasti se kuuluu myös.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse taas olen haaveilut, ettei noita kusisia kettuja käytettäisi enää ikinä Rauman Lukon logona pelipaidassa, taikka missään muuallakaan.
Mulle tulee tosta ekana mieleen kausi 1996-97 ja (valmentaja mukaan lukien) kuusi ruotsalaista, joista vain kaksi näki kevään (lyhyen sellaisen) Raumalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös