Lukko mediassa

  • 691 315
  • 3 814

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ika on muuten muutamia kertoja nyt puhunut Lukko-ajastaan, eikä näistä kommenteista ainakaan katkeruus paista mun mielestä läpi.
Lehkonen on harvinaisen suorapuheinen persoona, joka ei mielistele ketään taikka jauha tyhjänpäiväistä hokijargonia.

Ei valmentajana ehkä ollut ikinä hyvä, mutta minä näkisin, että Lehkosella olisi kyllä tilausta Liigan johtotehtävissä asioita päättämässä. Samalla olisi sopivasti kuplan ulkopuolelta.

Vaikka Ika onkin old school henkinen lätkäjätkä, niin kyllä hän on myös hemmetin hyvin perillä ihan nykykiekostakin ja varsinkin Suomi-kiekon ongelmista. Niis ongelmistahan Lehkonen varsin useasti puhuu suoraan ja se mitä miehessä arvostan, niin ei kerro vain ongelmia, vaan pyrkii kertomaan myös omien ajatusten kautta miten ne ongelmat voitaisiin ratkaista.

Valitettavasti on vain niin ristiriitainen persoona Suomessa, ettei miestä ikinä palkata piiripienipyörii kerhon pöytään ratkaisemaan niitä vaijettuja ongelmia.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lehkonen on harvinaisen suorapuheinen persoona, joka ei mielistele ketään taikka jauha tyhjänpäiväistä hokijargonia.

Ei valmentajana ehkä ollut ikinä hyvä, mutta minä näkisin, että Lehkosella olisi kyllä tilausta Liigan johtotehtävissä asioita päättämässä. Samalla olisi sopivasti kuplan ulkopuolelta.

Vaikka Ika onkin old school henkinen lätkäjätkä, niin kyllä hän on myös hemmetin hyvin perillä ihan nykykiekostakin ja varsinkin Suomi-kiekon ongelmista. Niis ongelmistahan Lehkonen varsin useasti puhuu suoraan ja se mitä miehessä arvostan, niin ei kerro vain ongelmia, vaan pyrkii kertomaan myös omien ajatusten kautta miten ne ongelmat voitaisiin ratkaista.

Valitettavasti on vain niin ristiriitainen persoona Suomessa, ettei miestä ikinä palkata piiripienipyörii kerhon pöytään ratkaisemaan niitä vaijettuja ongelmia.
Ika on valmentaja aivan loistava koulimaan pojista miehiä ja kasvattamaan junnuja mutta miesten kanssa ei ehkä niinkään. Voi olla että on liian musta-valkoinen persoona aikuisten kanssa toimimiseen.
Ikalla olisi kyllä loistava persoona esim suomikiekon tai liigan johtotehtäviin mutta on ihan liian suorasanainen ja kulmikas persoona niihin tehtäviin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen nähtävästi jäljessä nykyisistä lyhenteistä, mutta siis mitä?
Nyt sinua pitää nolottaa, mutta "Onk nättii lämät täysii".
HCP =handicap eli tasoitus golfissa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onk nätti lämät täysiL!

Täysii on jotain outoa giält

Onko se saatana turkua.
Voidaanko muuten sopia, että tätä kysymystä ei tarvitse enää erikseen pyytää, vaan kysytte sen vieraasta riippumatta aina (mielellään myös Feran pesäpalloilijoilta ym, mutta jos nyt ainakin kiekkoilijoilta).
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1936

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensi viikolla äänitellään liigaennakkoa Tarmo Reunasen kanssa.

Kysymyksiä, niitä otetaan vastaan.
Minä päivänä tämä äänittely mahdollisesti on? Tai siis julkaisu tietty kiinnostaa, mutta olette tainneet aina samana päivänä laittaa äänitteen ulos.
 

Dipalyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Maikkarilla kaikkien alojen asiantuntija Petteri Sihvonen on ennustanut kahvin puruista että, Lukko on myös siirtomarkkinoiden häviäjä, äänin 2–5. Itse en pääse samaan lukemaan. Zagidulin oli menetys, mutta hänelläkin oli alku hankalaa ja uskon nykyisistä maalivahdeista Samuel Harvey nousevan loppukaudella samalle tasolle, kuin Zagi ekalla kaudella. Hakulinen oli menetys, mutta paras vire jäi maajoukkeen matkassa lasarettiin. Isoimmat saappaat eteiseen jäi Thomas Gregoiren lähdettyä, jonka Sihvonen unohti kokonaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Maikkarilla kaikkien alojen asiantuntija Petteri Sihvonen on ennustanut kahvin puruista että, Lukko on myös siirtomarkkinoiden häviäjä, äänin 2–5. Itse en pääse samaan lukemaan. Zagidulin oli menetys, mutta hänelläkin oli alku hankalaa ja uskon nykyisistä maalivahdeista Samuel Harvey nousevan loppukaudella samalle tasolle, kuin Zagi ekalla kaudella. Hakulinen oli menetys, mutta paras vire jäi maajoukkeen matkassa lasarettiin. Isoimmat saappaat eteiseen jäi Thomas Gregoiren lähdettyä, jonka Sihvonen unohti kokonaan.
Kalastajakylässä saa puuhata ihan mitä vaan ja sitä ei noteerata valtakunnan medioissa juuri mitenkään. Sitten ovat vielä nämä "asiantuntijat", jotka eivät jaksa perehtyä maalaisjoukkueisiin edes vitunkarvan einen vertaa.

Hyvää tässä on se, että näiden ihme arvioiden jälkeen Lukko ei lähde suosikkien joukossa kauteen. Onhan joukkue arvoitus tietyiltä osin ja se pitää vaan hyväksyä. Kaikki on nyt siitä kiinni miten joukkue suorittaa ja ainakaan paineita ei pitäisi olla. Paitsi tietysti Rauma, mutta se onkin sitten toinen tarina.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Turhan usein median suhtautuminen Lukkoon on sellainen, että tehdään arviot ja taustatyöt sinne päin ja sitten lähetetään joku nimekäs toimittaja Raumalle tekemään iso juttu telkkariin tai lehteen kun huomataan että pärjätään. Siinä mielessä Lukolla on vielä tekemistä oman asemansa paaluttamisessa sinne, missä halutaan olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös