Mulle ei tule nyt mitään muuta mieleen kun se pottaletti, mutta en tiedä mitä siitä kysyisi. :DOnko arvon palstalaisilla kysyttävää Lukko-legenda Jari Torkille?
Mulle ei tule nyt mitään muuta mieleen kun se pottaletti, mutta en tiedä mitä siitä kysyisi. :DOnko arvon palstalaisilla kysyttävää Lukko-legenda Jari Torkille?
Mulle ei tule nyt mitään muuta mieleen kun se pottaletti, mutta en tiedä mitä siitä kysyisi. :D
Onko hän Euran paras jääkiekkoilija? (no tässä pitää tietää että eihän hän ole Eurasta ollenkaan kun syntymäpaikka on Hinnerjoki joka oli 1965 vielä oma kuntansa.) Tai siis onko syntymäpaikka HInnerjoki vai Rauma kun tässäkin netissä kahtalaista tietoa.Onko arvon palstalaisilla kysyttävää Lukko-legenda Jari Torkille?
- Muistaako Toke NHL uran maalinsa? Millainen se oli ja kuka oli vastustajalla maalivahtina?Onko arvon palstalaisilla kysyttävää Lukko-legenda Jari Torkille?
Entä Calgaryn olympiahopea v. 1988?Kuinka korkealle Toke arvostaa 1986 Izvestija-turnauksen ja kaksi maalia Pienen ja Vähemmän mahtavan verkkoon? Turnaus oli kuitenkin siihen aikaan ainoa liigakauden aikana pelattu maajoukkueturnaus ja varsinkin suomalaisten suuresti jumaloima, kuten tietysti kaikki muukin mikä itärajan takana oli.
Token sanoin: "Minnesota vastaa mää sen tei, pakki vet viivalt ja mää ohjasi. Tako Kari ol varakassar mut emnä muist kuka maalil ol"- Muistaako Toke NHL uran maalinsa? Millainen se oli ja kuka oli vastustajalla maalivahtina?
Mr. Rauma, näin podcastissa puhelimen kautta vieraana ollut Riihijärvi miestä tituleerasi. Veisteli muistaakseni vielä jotain sen suuntaista että Torkki jutteli enimmäkseen vain muiden raumalaisten kanssa. Mitä mieltä entisen pelikaverin antamasta tittelistä, entä muuten noista Jussin jutuista? Miten itse muistan Riihijärven?Onko arvon palstalaisilla kysyttävää Lukko-legenda Jari Torkille?
Korjuksen Tapsalle selvästi Tukkasukua.Torkin kampaus aktiivivuosina. Mistä tuli idea leikata hiukset noin? :)
Muistot Calgaryn 1988 Olympiahopeasta?
Torkki jäähdytteli 2000-luvun alussa Italian liigassa. Millainen taso siellä oli silloin?
Torkki nousi Liigaan todella nuorena, kun Lukon talous oli kriisissä ja joukkueeseen nostettiin lahjakkkaita B-junnuja. Miltä hyppy Liigaan tuntui junnuna ja putoaminen sekä Liiganousu heti seuraavana vuonna?
Torkilla oli ns trademark harhautus. Mistä tuo oli opittu?
Onko arvon palstalaisilla kysyttävää Lukko-legenda Jari Torkille?