Lukko mediassa

  • 665 378
  • 3 670

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jälkihiessä kohta eli 7.44 aiheena ainakin Lukon mestaruus.
Ihan höpöhöpö -keskustelua. Kesti n. 3 minuuttia. Säbämestari taivasteli Pojan rikkomista, jokainen onnitteli Lukkoa ja sitten siirryttiinkin Skoda Cupin valintoihin. Yksi "asiantuntija" ihmetteli Allun puuttumista joukkueesta. Ei siis mitään hajua käsileikkauksesta.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aleksi Lento nähnyt vaivaa.

Kaikki Lukon kauden maalit liikkuvalla kuvalla Risto Leinon selostamana, reilu 2 tuntia nautintoa:

Nyt vasta katsoin ekat puoli tuntia ja huhhuh, mitä maaleja alkukaudella pommitettiin.
Heinola ansaitsis kyllä myös mitalin, olihan se maagista viivatyöskentelyä, kun pääsi vireeseen.
Puhdasta nautintoa.
Mutta hämmästyin, miten paljon ne muutamat tappiot vitutti nytkin katsoessa...
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko


Noniin. Siitä kuullustelemaan juhlaversiota Lukko-Laulusta.. Ei muutakun Kapteeni Morgan alahuuleen kellumaan ja hietikolle!!


Sanotaan näin, että olisihan se ok nähdä Lukko-laulusta päivittyneempi versio, mutta tämä ei kyllä ollut yhtään sitä mitä odotin. Toivon, että tätä ei soiteta hallissa tai oikeastaan missään. Tää nyt on mun mielipide, mutta jotkut voi olla toista mieltä. Ei uponnut yhtään.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Sanotaan näin, että olisihan se ok nähdä Lukko-laulusta päivittyneempi versio, mutta tämä ei kyllä ollut yhtään sitä mitä odotin. Toivon, että tätä ei soiteta hallissa tai oikeastaan missään. Tää nyt on mun mielipide, mutta jotkut voi olla toista mieltä. Ei uponnut yhtään.
Tää oli jopa niin paska ettei pystynyt ekaa säkeistöä pidemmälle katsomaan ja kuuntelemaan. Toivottavasti ei joudu kuuntelemaan ikinä enää. Missään.
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Höpsis. Kiva oli, sopii juhlahumuun. Saa mun pisteitä, mutta hallilla soitetaan vain originaalia. Kukaan ei edes yrittäisi soittaa mitään uutta versiota Final Countdownista. Mutta saa yrittää ja kunniaa tehdä. (mutta ei soittaa hallilla). Ok
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Idea hyvä, toteutus, noh, olisi voinut olla parempi. Nyt tämä on aika sekametelisoppa. Jota varmaan tietyllä tapaa on haettukin, mutta ei kyllä toimi mitenkään päin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hienoa, että ns. pyhäänkin uskalletaan koskea. Ei haittaa yhtään. Mukana sentään on kuitenkin Lukkolaulun alkuperäinen tekijä Kari Lehtomäki.

Eihän tuo musikaalityylinen rallatus alkuperäiselle pärjää, mutta ei minua mitenkään haittaakaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Eikös Jukka Koivisto sen tehnyt?
Lehtimäki oli toinen tekijä.

Edit. Piti ihan tarkistaa muistikuva.

"Jukka Koiviston Lukko-laulu ja perspuolella vinyylisinkkua voittolaulu Nämäp poikki o vast (sanat Bertil Blomqvist ) vuodelta 1984. Lukko-laulun musapuolesta vastasivat kahteen pekkaan itse Koivisto ja Lehtimäen Kari eli Kunu"

Eli Koivisto oli ilmeisesti se pääarkkitehti, kuten @Jyri C Ukkonen muistikin. Korjasin Lehtomäen Lehtimäeksi myös viestiin. Voi olla, että olen hakoteilläkin nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Toisilla paikkakunnilla jalkapalloväki korostaa olevansa parempia kuin "kendojanarit" tai esittävän taiteen väki korostaa edustavansa korkeampaa kulttuuria kuin tuulipukukansaa edustava urheilu. Että eiköhän tästä ollut kysymys vain "korkeakulttuurin" kunnianosoituksesta suomenmestaruuden voittaneelle urheiluseuralle. Toteutuksesta saa olla mitä mieltä tahansa, mutta ajatus on tässäkin tärkein.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Olen vanhanaikainen, ja vanhakin, ihminen, mutta mielestäni ihan raikas sovitus. Ei varmaan hallin äänimaailmaan sovi, mutta kyllä tämän kuuntelen, ja katselen, toistekin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Lehtimäki oli toinen tekijä.

Edit. Piti ihan tarkistaa muistikuva.

"Jukka Koiviston Lukko-laulu ja perspuolella vinyylisinkkua voittolaulu Nämäp poikki o vast (sanat Bertil Blomqvist ) vuodelta 1984. Lukko-laulun musapuolesta vastasivat kahteen pekkaan itse Koivisto ja Lehtimäen Kari eli Kunu"

Eli Koivisto oli ilmeisesti se pääarkkitehti, kuten @Jyri C Ukkonen muistikin. Korjasin Lehtomäen Lehtimäeksi myös viestiin. Voi olla, että olen hakoteilläkin nyt.
Pikaselauksella en netistä vahvistusta tälle löytänyt, mutta sanoisin että sävellys, sanat ja soololaulu: edesmennyt Jukka Koivisto, useimmat soittimet ja taustalaulu: Kari "Kunu" Lehtomäki. Ja sukunimen keskimmäinen kirjain on tosiaan o.

Lehtomäki muuten lauloi Lukko-laulun ja "Nämäp poikki o vast" Rauman Poikasoittokunnan säestyksellä kaupungintalon edessä The Iltana 11.5.2021. Löytyy ainakin kaupungin fb-sivuilta.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lehtimäki oli toinen tekijä.

Edit. Piti ihan tarkistaa muistikuva.

"Jukka Koiviston Lukko-laulu ja perspuolella vinyylisinkkua voittolaulu Nämäp poikki o vast (sanat Bertil Blomqvist ) vuodelta 1984. Lukko-laulun musapuolesta vastasivat kahteen pekkaan itse Koivisto ja Lehtimäen Kari eli Kunu"

Eli Koivisto oli ilmeisesti se pääarkkitehti, kuten @Jyri C Ukkonen muistikin. Korjasin Lehtomäen Lehtimäeksi myös viestiin. Voi olla, että olen hakoteilläkin nyt.
Lehtomäki on nimi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla on semmoinen olo että jotkut tahot oikein odottavat että Lukon mestaruusjuhlista alkaisi joku koronarypäs. Että pääsisivät lällättelemään että mitäs minä sanoin ja sotsot sot.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Mulla on semmoinen olo että jotkut tahot oikein odottavat että Lukon mestaruusjuhlista alkaisi joku koronarypäs. Että pääsisivät lällättelemään että mitäs minä sanoin ja sotsot sot.
Mielensäpahoittajat voivat nyt kuitenkin pahoittaa mielensä, kun eivät päässeetkään pahoittamaan mieltänsä koronavirustartuntaryppään ansiosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös