Mielestäni alkuperäinen kyselijä tiedusteli aikaa kun Saarijärvi ja Klok on poissa.Joo, näin oli. Mutta miten sitten käy kun Gregoire pääsee enemmän jyvälle pelitavasta? Heinolan korvaajaksi kuitenkin hommattiin.
Joo, näin oli. Mutta miten sitten käy kun Gregoire pääsee enemmän jyvälle pelitavasta? Heinolan korvaajaksi kuitenkin hommattiin.
Kiitoksia tiedosta!Gregoire pelasi ylivoimaa yhdessä Pressin kanssa, ykkös yv:ssa. Laitinen pelaa kakkos yv.
Normaalisti Saarijärvi ja Klok pelaavat molemmat ylivoimaa sekä alivoimaa.
Pelaakos Laitisen Vili teillä nyt yv:ssä, kun Saarijärvi pois? Liigapörssiä silmällä pitäen kyselen.
Olen tästä samaa mieltä. Klok on monikäyttöinen pelaaja, mutta ei kuitenkaan omaa riittäviä käsiä, laukaisutaitoa ja oveluutta, joita hyvältä yv-pakilta vaadittaisiin. Varmoja syöttöjä osaa antaa ja esim. pelin lopussa johtoasemassa saatuun ylivoimaan hyvä varmistava pelaaja.Omasta mielestä Klok ei kuuluisi jatkossa ylivoimalle. Uskon Gregoirin ottavan hänen paikkansa.
Missä?Ihan komia tifo Raumam Bojilta. ”Aurinko nousee vielä”
Missä?
Täällä ollaan Riston varassa.Samassa päädyssä, missä he kannustaisivat ilman koronaa. Eiköhän kohta lähetyksessä näy.
Täällä ollaan Riston varassa.
Aika paljon muuttuneilla kokoonpanoilla lähdetään ja Setänen saa torjuntavastuun. Veikkauksen kokoonpanojen mukaan ulkona tänään Saarela sekä Pospisil..
Aika paljon muuttuneilla kokoonpanoilla lähdetään ja Setänen saa torjuntavastuun. Veikkauksen kokoonpanojen mukaan ulkona tänään Saarela sekä Pospisil..
Toivottavasti Pietilä saa peliaikaa. Preseasonilla yllätti positiivisesti.
Pietilän luistelu on silkkaa taidetta ja tätä näkisi mielellään edustuksenkin paidassa.Tästä ehdottomasti samaa mieltä. Olisin itse pistänyt Korkan paikalle ja Korkka 7. pakiksi.
Mä taas tykkään tästä kokeilusta. Ehkä tulemme jopa yllättymään.Kauhua taasen herättää jo ennalta Korkka-Gregoire.
Molemmilla on alla pidemmät huilit, joten ihan hyvä antaa vähän palautua kun kerran se mahdollista on. Sitten kun Klok ja Saarijärvi palaavat puolustukseen, niin eiköhän pakkejakin kierrätetä, vaikka allaoleva hahmotelma näyttääkin aika kurkolta:Mä taas tykkään tästä kokeilusta. Ehkä tulemme jopa yllättymään.
Voisiko tuon Saarelan ja Pospisilin huilauksen tulkita niin että kumpikaan ei ihan täydessä kunnossa vielä ole ja säästellään peräkkäisissä peleissä. Hyvä näitä on kierrätellä, mm. Ylitalo on tuonut energiaa joka kerta kentälle.