Olisko linkkiä? Kännykällä selatessa en ainakaan löydä.Veikkaus julkaisi alkukauden TOP-6 pelaajat. Saarela, Setänen ja Saarijärvi mukana. Topeissa kyllä mielestäni ihan hyvät perustelut.
"Yllättäen" naapurin super-hankinta oli päässyt tonne floppi-listalle :D .
Olisko linkkiä? Kännykällä selatessa en ainakaan löydä.
Taisi olla ennen viime kauttakin prosentin mahdollisuus. En minä ainakaan Heikkistä jätä pois laskuista ennen kuin lukema on 100%.Eli Heikkinen voidaan pikku hiljaa unohtaa. Harmin paikka.
SM-liigan tähtipuolustaja keskittyy mökkeilyyn ja perhe-elämään – uran jatkumiseen vain prosentin mahdollisuus: ”Ihmiset tulevat juttelemaan Prismassa ja toivovat paluuta”
NHL-kaukalotkin nähneen Ilkka Heikkisen, 35, ura on lopullista sinettiä vaille paketissa. Vielä viime vuonna hän hyppäsi marraskuussa Rauman Lukon pakistoon ja pelasi hienon SM-liigakauden.www.mtvuutiset.fi
Voi kilinvittu ja Mattilan Pasi.
Vieläkin olen sitä mieltä, että yhteyttä Adam Polasekin agentille. Heinolan lähdön jälkeen on pakkipula ja joukkueesta puuttuu vieläkin se oman pään isäntä.
Taisi olla ennen viime kauttakin prosentin mahdollisuus. En minä ainakaan Heikkistä jätä pois laskuista ennen kuin lukema on 100%.
Itsekin uskon että Lukolla on ihan aito mahdollisuus saada Bono vielä mukaan.
Fiftyfifty, joko jatkaa tai ei jatka, sanoisin :)
Kolehti käyntiin. Oli summa sitten sata, tai satatuhatta eskoa, Bono kehiin ja lopettaa mestaruuteen.
Tokihan se voi olla ettei raha merkitse, mutta osoittaa ainakin kannattajien haluavan jätkän jatkavan. Miten toteutetaan? Ei mitään käryä.
Fiksu toteamus myös, että parempi lopettaa hieman aiemmin kuin liian myöhään.Bono kertonut, ettei rahalla mitään merkitystä, pelaisi vaikka ilmaiseksi.
Ohhoh. Onkohan Lukko ikinä kertoimien valossa lähtenyt ennakkosuosikkina pelaamaan IFK:ta vastaan Nordiksella? Noh, huomenna ainakin on ja melko selkeästikin.
Jääskä - Suomela - Leskinen
Tallberg - Borgström - Nordgren
Åsten - Heljanko - Petrell
HIFK:n puolelta lainattua.
Siinä sairastuvan ketjut. Ihan hyvältä näyttää.
Yleensä nämä on Lukon puolelta sössitty.
IFK:lla silti todella laadukas hyökkäys näiden lainojen ansiosta.
Todellakin.
Dyk-Lundell-Saarinen
Sallinen-Broadhurst-(viime pelissä Suomela)
Bemström-Koivula-Luoto
Ei tuota hirveästi kovempi nippu Liigassa voi nimellisesti olla.
Pitää paikkansa, vain Lukon hyökkäys on paperilla ja kaukalossa kovempi.