Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Miksi Lukko hankkisi löysän paskan, löysän paskan tilalle? Jälleen kerran täällä käy tämä tietty nimimerkki naapurista kommentoimassa täysin turhaa.
Ei mulla mitään sitä vastaan ole. Näen kuitenkin, että Lukko tarvitsee playoffseihin neljä tasapainoista ketjua. Syksyn mittaan on ollut vähän ongelmana, että pelaajia riittää kahden kärkiketjun rooleihin, minkä jälkeen heitetään sitten loput "jämäketjuihin" pienellä peliajalla.En tiedä kuinka paljon on pelimerkkejä jäljellä, mutta itse lähtisin hankkimaan ensisijaisesti kärkikenttien ratkaisijaa, sekä kolmoseen kokemuksen omaavaa, meritoitunutta "viisasta ostoa" tyyliin Juhani Jasu.
Joo, se oli vähän kieli poskella -heitto. Pajuniemi olisi kuitenkin juuri sellainen Lukon nykystrategiaan istuva pelaaja. Kuten olisi ollut myös Eronen, mikäli olisi Raumalle päätynyt.Taitaa olla ongelma. Tepsukan kanssa 2021 diili ja noilla näytöillä MSG kutsuu.
Muuten ehdottomasti ottaisin ja harmi kun viime kaudella Pajuniemi meni puihin ja jäi Turkuun.
Manuhan pelasi ihan hyvin rooliaan. Ei häntä hankittu nakuttelemaan maaleja, vaan pelaamaan 3-4-kenttien minuutteja ja hankkimaan vastustajalle jäähyjä.Jaahas, taas eletään mielenkiintoisia aikoja. No kunhan hankinta ei ole mallia Manu Ganahl niin eteenpäin ollaan menty.
Ei mulla mitään sitä vastaan ole. Näen kuitenkin, että Lukko tarvitsee playoffseihin neljä tasapainoista ketjua. Syksyn mittaan on ollut vähän ongelmana, että pelaajia riittää kahden kärkiketjun rooleihin, minkä jälkeen heitetään sitten loput "jämäketjuihin" pienellä peliajalla.
Tilanne on hieman muuttunut, kun Petmanit ovat sopeutuneet paremmin Liiga-rytmiin. Silti näkisin ensiarvoisen tärkeäksi, että alaketjuista löytyy playoffseissa niitä vastustajan tähtien pimentäjiä. Nyt meillä on Liedes ja loukkaantunut Laakso, jolta voi odottaa sen suuntaista toimintaa.
Vaikka tänään voitettiin on faktat hyvä muistaa. Ensimmäiset 2 erää oli Lukolta ellei kauden huonointa peliä niin ainakin hyvin lähelle sitä. IFK:n toisessa maalissa puolustuspelaaminen oli katastrofaalisen näköistä. Kyllä itse olen ainakin jonkun verran huolissaan puolustuspelaamisen tasosta.
Sebastian Repo Lukkoon: Sebastian Repo loppukauden sopimuksella vahvistamaan joukkuetta
Joo kaikki pelaa Pekkaa ulos kun tulee tappio silloin tällöin. Kannattas nyt jokaisen miettiä mitä paskaa tänne suoltaa vaikka tappio ottaa päähän.
Luovuttaminen olisi hyvä ratkaisu?Repo on varmaan parasta mitä Lukkoon voi tällä hetkellä saada mutta pitääkö tuohon joukkueeseen laittaa vielä pelimerkkejä kiinni?
Sebastian Repo Lukkoon: Sebastian Repo loppukauden sopimuksella vahvistamaan joukkuetta
Voi vittu.
Alkaa jälleen Lukolla olla vanhat kunnon tavat käytössä.
Kun ei suju niin hankitaan vähän lisää kovan statuksen pelaajia. Kyllä se jumalauta pitäisi jo tajuta ettei sitä mestaruutta voi ostaa. Mutta ei. Raumalla Kalle tekee paluuta vahvasti vanhaan paskaan tapaan.
Mutta entä jos myy ensin?Voi vittu.
Alkaa jälleen Lukolla olla vanhat kunnon tavat käytössä.
Kun ei suju niin hankitaan vähän lisää kovan statuksen pelaajia. Kyllä se jumalauta pitäisi jo tajuta ettei sitä mestaruutta voi ostaa. Mutta ei. Raumalla Kalle tekee paluuta vahvasti vanhaan paskaan tapaan.
Meinaatko että Lukon ei olisi pitänyt korvata Eero Eloa, etukäteisarvioissa joukkueen parasta laituria, mitenkään?
En tiedä. Meinaatko että Repon hankinta on täysin välttämätön Lukon menestykselle? Repo on se puuttuva palanen millä kaikki loksahtaa?
Askel lähempänä loksahtamista, tosin kuten itsekin tiedät niin ei Lukko tuolla pelaamisella kannusta taistele.En tiedä. Meinaatko että Repon hankinta on täysin välttämätön Lukon menestykselle? Repo on se puuttuva palanen millä kaikki loksahtaa?
En minä sitä tiedä, mutta yks yhteen epäonnistuneen Elon korvaajana kuulostaa hyvältä ja järkevältä hankinnalta. En ole yhtään liigapeliä tosin tällä kaudella päässyt katsomaan, mutta tulipa vaan mieleen kun samaan aikaan tuonne ylös uutisiin on ilmestynyt Elon Sveitsin soppari.
Ihan hyvä että lyödään Peksille nyt sellainen materiaali ettei selittelylle ole varaa. Vähintään pronssipeliin on päästävä, muuten on valmennus ja mielestäni myös Kalle epäonnistunut. Ei jää ainakaan jossiteltavaa, nyt vielä se kolmossentteri, niin ei ole yhtään tekosyytä.Joo siis ei sillä että pelaaja lähtee ja tilalle tulee korvaaja.
Virta ei ansaitse mielestäni näin hyvää rosteria. Ensin pitäisi saada kovempaa tulosta nykyiselläkin.