Hieno juttu tuo Saarelan Antin näyttöpaikka. Aikanaanhan hänestä povattiin parempaa peluria kuin isoveljestään ja tämän tulevaisuus näyttää miten käy. Pituutta taitaa Antilla olla tuuma enemmän kuin Aleksilla, mutta massaa tarvitaan tietysti vielä paljon lisää. Saarelasta kuitenkin kun on kysymys, niin eiköhän sen verran ole Laitilassa kaurapuuroa aamuisin vedetty, ettei ihan rätiksi jää miesten väännöissäkään. Toivottavasti onnistuu.
Ei ole paljon tullut tänne kirjoiteltua, joten vähän samantien kuluvasta kaudesta muutenkin. Jos halutaan pysyä mestaruusseinällä, niin kyllähän Hillding ja Fleury pitää päivittää oikeisiin vahvistuksiin. Terve Tukonen tosin korvaa ranskalaisen enemmän kuin hyvin. Sentteri on paljon kriittisempi paikka. Olen sitä mieltä että nykyisellä nelikolla ei pyttyjahdissa olla tosissaan. Muut riittävät omiin rooleihin hienosti, mutta yksi selkeä tuloksentekijä tarvitaan keskikaistalle lisää.
Myös yksi, mielellään isokokoinen ja kovaotteinen, pakki olisi kova sana kevään peleissä. Tämän hankkimisen kanssa voi kuitenkin odottaa lähemmäs siirtorajaa ja antaa nyt Seväsen sekä Mäkisen saada vastuuta ja kokemusta. Sekin on tärkeää tulevaisuuden kannalta.
Muuten peli näyttää hyvältä ja ei voi olla kuin tyytyväinen. Se on aktiivista ja vauhdikasta. Kuten ounastelin, niin Virta ei tuonut tänne sitä pahinta jätönjätönjättö- ja mikkihiiriskeidaa mitä Kuopiossa peli pahimmillaan oli. Antaa Kapasen jatkaa sillä linjallaan. Mun mielestä joukkue pelaa aikalailla raumalaisten haluamalla tavalla. Ainakin luulen niin. Joukkueessa on taitoa ja vauhtia, mutta myös periksiantamatonta taistelua ja kovuutta.
Peksi Virta henkilönä kommenteissaan ym. on juuri sitä kuin odotinkin. Just se mulkku tyyppi, jota ei halua nähdä vastustajan puolella, mutta omien edessä vankka ja arvostettu sotapäällikkö. VPPKS - menikö se niin?