Nimim. Blitzkrieg kyseli tuolla Kangasmäen omassa ketjussa, että mikä on Akin pelissä vikana, kun viltitetään joka pelissä. Ajattelin laajentaa tuota aihetta, ja kysyä, että oletteko oikeasti huomanneet näiden "aina viltitettävien" osalta pelissä selkeitä virheitä tai piirteitä, joiden vuoksi viltti kutsuu?
Tähän vilttiryhmään kuuluu nykykokoonpanosta mielestäni ainakin Ilomäki, Kangasmäki ja Kauvosaari (toki Ilomäki ja Kauvosaari ovat saaneet kohtalaisesti nyt yv-aikaakin, mutta silti peliajat jäävät pieniksi).
Itse joudun olosuhteiden pakosta seuraamaan suurimman osan peleistä Urholta, josta ei välttämättä aina pysty hahmottamaan tilanteiden kokonaiskuvaa, siksi tämä minua kiinnostaakin.
Toki yllämainitulta kolmikolta olen nähnyt virheitä, joiden seurauksena vastustaja on saanut maalin tai maalipaikan, että sinänsä viltitykselle on ainakin välillä perusteita. Mutta niin olen nähnyt vastaavia tilanteita oikeastaan jokaiselta muultakin Lukkolaiselta, mutta peliaika ei silti tipu.
Onko herrojen pelissä siis havaittavissa elementtejä, joiden vuoksi viltitys on selkeästi perusteltavissa (verrattuna muihin pelaajiin), esim. eivät kykene noudattamaan samaa pelitapaa kuin muu joukkue tms?
Vai onko asia vain niin, että Dufva näkee luottoratsujensa pelissä sitä mitä haluaa nähdä ja muiden pelissä ei, tapahtui kentällä mitä vaan ja kun tiivistyksen aika koittaa, niin samat äijät joutuu joka kerta penkin päähän.