Täytyy pyytää sitten, että jos ne myisi lisää Saipasta pelaajia kun siellä ne on niin maagisia, että hoitavat joka ilta pisteitä kotiin. Ei se peli niistä yksittäisistä pelaajista voi olla kiinni jos koko joukkue pelaa vain 20 min. Tänään työhaalarit lainattiin suosiolla Kalpalle ja katottiin kun kaveri menee ohistuskaistaa pienemmällä vaihteella ohi ja vaihtaa välikaasulla isommalle. Jotenkin omituisia ratkaisuja itse kullakin ja jotenkin koko ajan olo, että kellään ei ole pallo hallussa. Useamman kerran tänään oli koko kentällinen ihan hukassa omassa päässä kun ei tiedetty kuka tekee mitä, ja kuka pitää mitäkin vastustajaa. Hyökkääjät törmäili toisiinsa, tai blokkasi toinen toisiaan puolustustilanteessa ja odotti, että kaveri tekee ratkaisun ja vastustaja sen kun naureskelee partaansa.
Jotenkin omituisia siirtoja tälle päivälle kenttien välillä ja penkittämisien osalta. Onnistujat palkitaan paskalla käteen ja epäonnistujille annetaan lisää näyttömahdollisuuksia. Kokeilkaas ite töissä kun pomo ilmoittaa niska limassa tehyn hyvän tuloksen jälkeen, että ens viikolla on YT:t. On itse kullakin varmasti into piukassa lähteä puskemaan uudelleen eteenpäin. Morjens vaan kaikille ammattilaisurheilusta posmottaville.
Jos se peruspaketti ei toimi niin ei siihen jaskakasaan kannata tuoda yhtään uutta pallo hukassa olevaa kaveria lisää. Kyllä tuolla on aika moni muu joukkue ottanut 3 maalilla pisteitä omaan kassiin. Mutta aika vähässä on pisteitä saaneet kun on päästetty 5. Maalivahtia en syytä. Kyllä nyt jätetään pojat poloiset niin yksin hoitamaan homman kuin olla ja voi. Ja vaikka kuinka olisi NHL kaveri ja sitä kautta kuinka tahansa hyvä pelaaja, niin jos kukaan muu ei ole hommassa mukana, niin ei se kaveri tee kovin isoa kesää. Tekee ehkä maalin kaksi enemmän, mutta edelleen ollaan korkeintaan tasapelissä päästettyjen maalien osalta. (kaksi edellistä peliä)
Edelleen uskon, että jollakulla on isompi idea hallussa. Tai ainakin toivon, että se RD:llä on. Saattaa hyvinkin olla, mutta ei ne JYPin ja RD:n tiet ihan vaan sattumasta eronneet. Toivomus mulla vaan on koko ajan ollut, että RD on oppinut itsestään ja syistä miksi noihin erottamisiin päädyttiin aikanaan. Posetiivari kun olen, niin näin jopa luotan. Itse olen myös antamassa 20 peliä narua näyttöpaikkoja. Jos pistetahti edelleen 20 pelin jälkeen on 0,25/peli, niin kyllä sitten selkeästi pystytään näyttämään, että syyllinen löytyy penkin takaa / hänen esimiehissään. Ei tuo Lukon paketti nyt niin paljoa huonommalta näytä kuin esim. juuri Saipan paketti. Saati Ilveksen, jolla jo 1,2 pistettä / peli. (vale, emävale, tilasto) Paperilla ei voiteta mitään, mutta antaa se aika paljon enempi mahdollisuuksia. Vähän niiku raha. Ei se onnelliseksi tee, mutta helpottaa elämää kummasti, kun ongelmat on ihan muualla kuin jokapäiväisen ruuan hankkimisessa pöytään ja laskuista selviämisessä.
PUUH... nyt helpotti. Hetkeksi.